Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Centrifuga

05. 05. 2005
9
0
4088
Autor
gab_1

Centrifuga

 

 

Zrovna začínalo krápat,

když dostal jsem blbý nápad,

že dám si jednu rundu sólo

a vlezu na to velký kolo.

 

Sotva se to roztočilo,

do sedačky mě zatlačilo,

stala se ze mě – reka,

jen stará ztvrdlá veka.

 

Kde mám hlavu a kde břicho?

Nic neslyším, jenom ticho!

Jsem v Evropě, v Americe?

Tlakem rozletí se mi palice.

 

Když to konečně zastavilo,

vůbec se mi neulevilo.

Byl jsem jak loutka na provázku,

mé vnitřnosti šly na procházku.

 

Můj obličej je bledý, sivý,

jsem snad mrtvý nebo živý?

Pracovat přestal mi píst,

asi už nikdy nebudu jíst.

 

To hrozný kolo mi teda dalo,

aspoň, že se mnou nehapalo.

Příště si raději dám facku,

než tak blbě vyhodím dvacku.

 

 

 

GAB


Jazena
02. 06. 2005
Dát tip
Moc líbilo. Alespoň vím, jak se cítí jiní. Mně se to moc líbí, jen to většinou trvá krátce. Zpracovala jsem i vnoučata, že tam chodila se mnou. Teď už na poutě nechodím, vnoučata povyrostla a chodí sama. T

gab_1
02. 06. 2005
Dát tip
Jazena: díky - já už vlezu jen na lochnesku..:-))))

andromeda
01. 06. 2005
Dát tip
teď už za to vyhodíš 30 Kč, jestli to znovu nezdražej -co je to reka? tip, když na tom jsem, prožívám stejné pocity.....

andromeda
01. 06. 2005
Dát tip
ale nejhůř mi bylo na mixéru posílám obrázek

gab_1
01. 06. 2005
Dát tip
Díky za tip!! Rek = hrdina!! Díky za obrázek!! Kdybych já vlezl na mixer, tak už nejsem mezi živými!! :-))))

gab_1
06. 05. 2005
Dát tip
zelva: NE! ta věta znamenala, že jsem rád, že jsi se u mojí básničky "totálně zasmála"!! Nevěřím, že by Tě smích přešel kvůli maturitě, protože jistě vše umíš!! :-))Od Sacca nic nevím!! Že by skrýval nějaké důležité informace??? Tajnůstkář!! :-)))

sacco
06. 05. 2005
Dát tip
gabe.... jsem jedno velké ...... tajemství..... :-)

zelva
06. 05. 2005
Dát tip
Veřím Ti sacco!!!

gab_1
06. 05. 2005
Dát tip
zelva: to děláš dobře!:-)) Sacco je hodnej, milej a laskavej Slintoš!! :o)))))

sacco
06. 05. 2005
Dát tip
želvičko, u mne to ani jinak nejde, než věřit.... ale říká se "důvěřuj, ale prověřuj"... tím chci říci. nikomu bezhlavě nevěř - i kdyby to byl sám pán Bůh..... nebo Sacco :-) a ty gabe.... no, nějakou poznámku jsem čekal.... ale já jsem momentálně v takovém "psychickém" rozpoložení, že je mi to úplně jedno. ... slintoš nejsem ... no, ale neboj, já ti to jistě někdy, někde vrátím.

zelva
06. 05. 2005
Dát tip
gabe: to slovo Slintoš se mi strašně moc líbí!!!!!!! sacco: bezhlavě jsem snad ještě nikdy nikomu neveřila, ale lidem věřím a to docela dost, ale vím a dalo byse říci i předpokládám určité excesy, a proto jsem pokaždé na tyto situace připravená, i když se mě to dotne tak ne až tak, že by mě to totálně položilo...vulgarismy mi docela pomůžů...neboj v soukromí...na veřejnosti se docela krotím a nic jiného mi asi nezbyde jinak bych musela pár lidí poslat docela slušně do prdele a to bych si vůbec nepomohla a bylo by to ještě horší...chápeš mě doufám!!! gabe+sacco: klidně se oba poliskejte ono je to někdy mnohem lepší než to v sobě držet -:)))))) ...vím očem mluvím!!!

inlajn
05. 05. 2005
Dát tip
-konečně Něco!----------:)....dozadu do vopěradla židle mě vrazilo hlavně "stala se ze mě-reka, jen stará ztvrdlá veka"...

gab_1
05. 05. 2005
Dát tip
inlajn: díky moc!! bylo to přesně tak!! :-)))

MazLenka
05. 05. 2005
Dát tip
:o))

DRAHT
05. 05. 2005
Dát tip
To si borec, že jsi na to vlezl. Já se na jenom podívám a mám žaludek za krkem. Posílám TIPa za tu vyhozenou dvacku.

_Rebelka11
05. 05. 2005
Dát tip
... to jsi z hodně lacinýho kraje... dvacku? :-))) jinak souhlas s inlajnem, tenhle obrat je dost dobrej a legrační, ale pobavila jsem se u celé, jen tak dál :-D, t*

gab_1
05. 05. 2005
Dát tip
to MazLenka: díky za úsměv!! :-)) to DRAHT: spíš vůl - díky!! :-)) to Reb: 20 euro se Ti zdá málo!!:-)) O pobavení šlo!! Díkec!! .-))

Hessulim
05. 05. 2005
Dát tip
Gab, chytač za slovíčka, Rebelko, dávej si na něj pozor. A Ty hochu, potěšil jsi mě -potěším Tě TIPem????

gab_1
05. 05. 2005
Dát tip
Hes: díky za tip!! :-) A Reb varovat nemusíš, protože ona ví, že pořád jen kecám!! Pozor??? Póóóóóč????? :-))))))

_Rebelka11
05. 05. 2005
Dát tip
Gabe, gabe, tos měl říct hned :-)), když euro, tak beru zpět :-D já vim, že šlo :-))) Hes: já si dávám pozor a velkej :-D (proto jsme se dohodly, že Gab bude zavřený, půjde do Zoo) :-D... přesně, Gab beztak kecá :-)))

sacco
05. 05. 2005
Dát tip
vlezl jsem na to jednou asi před osmi lety. ještě dnes si dobře pamatuji, že minimálně desetkrát tolik let na to už nesednu. pamatuji na den, kdy má neteř "po pouťovské bramborákové svačině" ukecala svého tátu, aby na to šli..... toho dne si oba toho bramboráku ještě docela užili. tak zelené lidičky jsem snad v životě ještě neviděl. nebýt to má rodina, tak si myslím, že je to UFO... a bratr poznal, že když chce s dětmi ušetřit na pouťových atrakcích, tak nedávat centrifugu jako zlatý hřeb pouťového dne, ale naopak jako první zajít na to velké kolo a ... po zbytek dne je klid :-)) gabe, myslím, že tvé zážitky asi byly podobné. já si tímto způsobem pamatuji na štramberské uši (ale mám je stále rád) a dle toho co píšeš, tak zážitek to byl asi obrovský. příště - pryč od velkých kol - a Gabe... jdi místo toho radši do Zoo :-)))

Jeheheman
05. 05. 2005
Dát tip
vy byste se měli s iggym seznámit:o)

inlajn
05. 05. 2005
Dát tip
ináč já miluju tydle věci, řetízáky, horský dráhy...a centr- fúga? Lahoda!!!!

Silvita
05. 05. 2005
Dát tip
no jo, my sme parta dobrejch básníků :) dobrý, :) joj :)

gab_1
05. 05. 2005
Dát tip
to Sacco: to jsem rád, že jsem nezezelenal sám!! dík!! to Jehe: jen to ne!!!!!! myslíš, že jsem taky prïmitiv??:-)))) to Silvi: od HVĚZDY to potěší, ale já mezi dobrý básníky bohužel nepatřím!! Díky moc!!

Silvita
05. 05. 2005
Dát tip
gab_1: ..hvězdy? co? nerozumím? :-)

zelva
05. 05. 2005
Dát tip
Po dlouhé době jsem se zas totálně zasmála...dávám samozřejmě tip no jo vy chlapy jste bábovky...nic nevydržíte!!!

gab_1
05. 05. 2005
Dát tip
to Silvi: ale rozumíš!! :-))) to zelva: tip sice nenaskočil, ale pro mě je obrovský tip Tvůj smích! :-))) Díky!!

zelva
05. 05. 2005
Dát tip
napravuji...tím myslíš, že mě smích přechází kvůli maturitě nebo je to protože viš něco od sacca!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru