Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Depka ze všeho

13. 12. 2000
0
0
2145
Autor
Mamba

někdy má člověk den, že i ten den by celej nakop...

Proč je kolem tolik lidí a kam pořád všichni jdou? Vždyť mě nikdo nikam nezval tak nemusím pospíchat. Co má vlastně cenu na tomhle našem světě. Voda, vzduch, slunce ? No to určitě. Že by přátelé ? Ti už vůbec ne. Volají, jen když něco chtějí a rodiče to samé. Má smysl tenhle život? Asi ne, nebo jo? Nevim. Co vlastně vím? Asi nic. Sakra, to jsem se ale zamotala. To je fakt deprese a snad úplně ze všeho... promiňte, snad Vám to nezkazí náladu.
Jákob
19. 04. 2001
Dát tip
zajdu si k očnímu ... ty šediny jsem neviděl :o)))

IVANOL
04. 02. 2001
Dát tip
...i ty šedivko.., - každý stav duše je přínosem pro naše poznání, buď ho unesem, nebo "propadnem peklu".

Mamba
04. 02. 2001
Dát tip
naprostý a přesný

Mamba
04. 01. 2001
Dát tip
Nebojte, dnes už jsem v pohodě. Těžký pohodě, i když mám o pár šedivých vlasů více...

Mithrandir
15. 12. 2000
Dát tip
Upřímně, souhlasím s Viem. Psal jsem kdysi něco takovýho a vím, že člověk nemůže zůstat pořád takový. Nemůže se pořád přetvařovat, nemůže předstírat deprese. Neboj, dostaneš se z toho. To přijde samo, až tím budeš úplně unavená. A přijde to brzo, no a potom (jestli se psaním nepřestaneš) budeš teprve psát něco, co by se dalo nazvat básničkama. (Jako já :-))

(závorka)
14. 12. 2000
Dát tip
na depku (závorka) má Pepku :-))

Vio
14. 12. 2000
Dát tip
Je to v ostatním, tváří se to jako báseň, ale je to jen do slok zapsaný tok slov. Spíš indispozice. Ale na tom asi nezáleží. Co se týče přátel, přítel není někdo, kdo zavolá, jen když potřebuje. x: takhle mluví někdo, kdo ještě asi pořádnou depku neměl... neplést si melancholii a depku

Merle
14. 12. 2000
Dát tip
čau Mambo, rád tě tu zas vidím :-) doufám, že se tady tvoje nálada trochu spraví... depka je svinstvo (a to nejlíp vymést)

x
14. 12. 2000
Dát tip
Vio: ty nemůžeš vědět jestli jsem depku měla nebo ne! Depka není to samý jako melancholie, já to moc dobře vím

x
14. 12. 2000
Dát tip
Vio: ty nemůžeš vědět jestli jsem depku měla nebo ne! Depka není to samý jako melancholie, já to moc dobře vím

Vio
14. 12. 2000
Dát tip
X: to jsem rád, že to víš. Já taky řekl ASI. ;-)

kafka
13. 12. 2000
Dát tip
Ani nezkazilo. Taky řeším podobný věci (viz Largo desolato, i když tam svítí troška naděje), ale nakonec zjistím, že dát to do veršů je někdy silný kafe. Lepší pokecat s někým u kafe...:-)))

x
13. 12. 2000
Dát tip
nálada nezkažena..hele dnes je den proti depce!!! i pro špatný přátele stojí za to žít i oni jednou zmoudří..depky byly sou a budou..ale je na nás zadli jim podlehnem či ne:-) bojuj!!!!!!:-)

zolli
13. 12. 2000
Dát tip
fuj jeste ze vidim svet jinak, jeste ze vidim pratele jinak, jeste ze VIDIM!!!!!!!!!!!!

Mamba
13. 12. 2000
Dát tip
Bezva. Ale ja budu fajn. No přece po "zolliině výroku", je fakt nejdůležitější, že vidíme...

clovrdik
13. 12. 2000
Dát tip
náladu to nezkazí, pojď se mnou na dvě pětipiva a svět se hnedla vyjasní :-)

Mamba
13. 12. 2000
Dát tip
Třeba se někdy domluvíme, když si vzpomeneš na svou nabídku...

ruby
13. 12. 2000
Dát tip
no obcas sedim a premejslim jestli si muzu takovehle myslenky dovolit. pak si je vetsinou zakazu!

fox
13. 12. 2000
Dát tip
poddej.se.depresi.¨nech.ať.ťe.sežere....kecam. končím. :O)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru