Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Erotický sen Viktora T. a Markéty H.

Výběr: Cannisha
20. 05. 2005
18
0
7003
Autor
Matylda

 

 

Jinak, než že je nadržená, by Markéta svůj momentální stav nemohla pojmenovat. Bylo něco po třetí, když odevzdala pracovní dokumenty na příslušné ministerstvo a nebavilo ji jít se courat jen tak po pražských buticích. Zákusek v Emporium Café jí také neuspokojil a tak zamířila do první internetové kavárny. Naštěstí byla téměř prázdná a minuta stála kačku. Zašila se hezky do rohu, aby obsluha na první pohled neviděla, co si prohlíží. Klikla na pokec na serveru Atlas, rychle projela budovu Sexíček a milování,a protože jí nabízené místnosti neuspokojovaly, otevřela si vlastní.

Praha - sexík - teď. (Přitažlivá blondýnka hledá milence co má kde.)

 

Viktor se podíval na hodinky. Ve čtyři konečně padla. Nudil se, libido ho obléhalo ze všech stran. Zbývající čas civěl na monitor. Já bych si tak zašukal, cukalo mu ve spáncích.

"Kolik ti je let a jak vypadáš?" vyzvídal, když našel pokecovou místnost se slibným osazenstvem.

Dívka mu sdělila nejen své míry, ale i to, že je na služební cestě, má volné 3 hodiny a ráda by je příjemně prožila.

"A jak si to představuješ, co bys chtěla?"

"Když je to schůzka naslepo, tak klasiku, bezpečně, diskrétně, nezávazně."

"To já přesně taky," potěšil se.

 

"Co sem lezeš, když nemáš kde?" rozzlobila se Markéta a vyhodila hosta 5025 ze své místnosti.

Nebylo to moc platné, když si vyměnila pár pěkných vět s dalším, host 5038 se také přiznal, že nemá kde. Snad v hotelu, ale že vlastně nemá tolik času, je ženatý a obvykle bývá v šest doma.

"Tak dobře, v autě, " rezignovala Markéta. Snad bude mít dost místa na zadních sedačkách.

"Navrhni kde, někde na Praze 6."

"Tak třeba za pět pět na Dejvické u KFC."

"To je fajn."

"Co máš za auto?"

"Červenou Oktávku."

"Když se mi nebudeš líbit, ani nenastoupím."

"Nápodobně, já ani nezastavím."

"Tak to si alespoň ušetříme trapas."

"A nevadí ti, že to bude jen rychlovka?"

"Nevadí, také nemám dlouho čas."

"Jak tě poznám?"

"Zelené kalhoty, bílé tričko a hnědé sako."

"To tě snad poznám, není to tuctové oblečení, takových tam asi 10 stát nebude."

"To nebude."

"A myslíš to vážně? Neděláš si legraci jen na netu?"

"Myslím to na tuty a už končím, abych to stihla. Pa"

 

Markéta zaplatila za net pade (to to uteklo) a svižně vykročila k metru. Za šest pět stála před KFC a důležitě si prohlížela vývěsku realitní kanceláře, aby tam jen tak nezevlovala. Pár minut po páté si řekla, že už nepočká ani na akademickou čtvrthodinku, když ji oslovil muž:

"Nečekáte tu náhodou na někoho?"

V minutě věděla, že tohle by docela šlo. Host 5038 byl příjemný, pohledný, vkusně oblečený muž.

"Ale ty už jsi kolem jednou šel?" vzpomněla si a hned jí došlo, že si jí musel důkladně prohlédnout.

"Jo."

"Tak dobrý, ne?" kladně zhodnotila oba.

"To jo."

Moc komunikativní teda není, řekla si v duchu.

"To je tvoje auto?"

Viktor kývl.

"Znáš to tady?" překvapil jí svou otázkou. "Kam se tu dá jet?"

"Nevím, něco najdeme," začalo jí pomalu docházet, že v tak krátkém časovém limitu těžko najdou uprostřed města opuštěnou lesní cestu.

Všimla si, že Oktávka má na zadní sedačce bedýnku se zeleninou, tašku s bagetami a pytlík sazenic.

Hm, tak na zelenině, nevím, nevím, pomyslela si.

"Ještě musím zajít pro tu krabičku," téměř už špitl a zmizel ve vedlejší drogerii. Stojan s kondomy minul s malým zaváháním a do košíku hodil balíček párátek. Když vyšel ven, už zcela tenkým hláskem rozpačitě řekl : "Víš, zrovna mi volala manželka, moc mě to mrzí, ale já musím..."

Ačkoliv Markéta neměla o koupi párátek ani tušení, z Viktorova výrazu hned pochopila, že tenhle kluk Casanova nebude.

"Nezlob se, prosím, " omlouval se zajíkavě.

"Nezlobím se, měj se fajn," usmála se a odhodila z tváře pramínek plavých vlasů.

 

Cestou na metro se nahlas rozesmála. V koutku duše byla ráda, že ztratil odvahu. Když si představovala podobnou situaci při masturbaci, mužský hrdina si odbyl své a byl vždy po vyvrcholení fuč. Když tam ale tak vedle Viktora stála a představy dostaly reálné kontury, vše se zdálo stokrát těžší. Anonymní hravost vyprchala a ona pozorovala vnitřní boj kluka, co se bál ještě víc než ona.

 

Když si Viktor představoval při autoerotice stejnou situaci, vše šlo jako po másle. Viděl nastupovat lascivní blondýnku do svého vozu, viděl jak jí osahává, jak jí zaveze do křoví, jak jí vyhrne tričko a stáhne kalhotky..... Když před ním Markéta v celé své kráse stála, drzá a odhodlaná, všechny představy vzaly za své a on si uvědomil, že v autě to ještě nedělal, že na to má hodinu, že by měl najít vhodné místo, že přece nemůže před cizí ženou selhat, nemůže něco takového udělat, už kvůli své ženě, veze jí rajčata a sazenice ...

Ne, představy jsou představy a skutečnost je skutečnost, ujistil sám sebe Viktor, když předával manželce bedýnku rajčat a líbal ji na tvář.

 

Na POKECU se druhý den ráno objevila místnost : Kluk v Oktávii hledá dívku od KFC na Kulaťáku , která se s ním chtěla milovat 19.5. za pět pět. Ozvi se, prosím.


sk8ergirl
08. 01. 2006
Dát tip
líbí se mi, při čtení mě bavila, což je pro mě u zdejších povídek jedna z nejdůležitějších věcí :o)

exorcista
20. 10. 2005
Dát tip
opět jedna z pravd, že to nejhorší co se může člověku stát, je splnění nejtajnějších tužeb... ...a také že se to stává málokdy ;) patrně to bude mou staromódností, ale nedokážu si představit, že by vážně dívka/žena iniciovala podobnou "rychlovku" na druhou stranu jsem už slyšel mnoho o fenoménu "teď se chci nechat vojet, rychle, bezvadně a pak naneshledanou", takže vlastně proč ne :) sakra, je na čase to chlapům vrátit v celé parádě... ...che che che

Pěkný rozbor toho, jak můžou dopadnout vysněné chvíle, když se začnou stávat realitou. *

Vihar
14. 09. 2005
Dát tip
Jé, hele, tohle znám... skoro ze své vlastní zkušenosti... jen jsem na vážkách, zda-li jsem k tomu přistupoval jako sexuchtivá Markéta, nebo váhavý plachý Viktor... :-))) Jenže to musíš taky dát větší šanci, jsi přece, jak o sobě hrdě prohlašuješ v povídce "Přepižlaná", žena činu, s heslem: "Co si neuděláš sama, nemáš," :-) ergo selhala Markéta, nikoliv Viktor...

kramny
20. 07. 2005
Dát tip
jojo. Je to fajn povídka... dik za ni.

Matylda
23. 06. 2005
Dát tip
Díky moc všem za kritiky i za TIPY. Potěší, pohladí, donutí k opravě i zamyšlení. Písmák je príma i ve své anonymitě. Když mě pochválí kamarád, může to být i zkreslené. :-)

Kytiii
21. 06. 2005
Dát tip
fakt super... líbí se mi ta nadsázka... jen ta poslední věta tam nemusela být... protože si myslím, že na tuhle poslední větu by v podstatě mohla navazovat povídka zcela nová... zkus to zvážit - dalo by se totiž z ní vytěžit mnohem mnohem víc... a rozhodně o nic míň zajímavého... tip samozřejmě + nej

Yossarian
19. 06. 2005
Dát tip
líbí se mi tvoje nápady ale protože vždycky (skoro) musím něco kritizovat, tak mi nesedí tohle: "Markéta zaplatila za net pade (to to uteklo)" - to v závorce se mi tam nezdá, protože to nezapadá do celkového dojmu úspěšné Markéty. vím že i lidé co vydělávají stotisíce měsíčně jsou lakomí a počítají každou korunu, ale tady toho dodatku jsem si všiml tip a avi (a poznámka pro avi: nepřipadá ti to s KFC nějak povědomé? i když na I.P.)

Bibis
09. 06. 2005
Dát tip
i mě se to moc líbí.. T*

Vitex
07. 06. 2005
Dát tip
povídka měsíce...?

Mrakula
03. 06. 2005
Dát tip
Dalo se, ale od povídky bych čekala víc, naštěstí můj prvotní dojem zachránil docela zdařilý konec.

Áda116
01. 06. 2005
Dát tip
*

Nicollette
30. 05. 2005
Dát tip
pozorovátko to řekl moc dobře.... čtivé to je, zatim nejlepší, co sem v Povídce měsíce četla.. zatim *

StvN
26. 05. 2005
Dát tip
Pozorovatel má pravdu. Jinak mi to přijde dobře napsané, po slohové stránce. Jinak si s tim moc nevim rady, tak radši od toho.

Brosqička
23. 05. 2005
Dát tip
Občas mi něco nesedělo, ale celkově je to napsaný hezkým, čtivým stylem.. a i dobrá myšlenka

evalota47
22. 05. 2005
Dát tip
já tedy nejsem zas tak kovaná,ale docela se mi to líbilo.Nedovedu si sice představit podobnou situaci pro mne ,protože když si ji představím tak se musím chechtat....řekla bych,že bych se do té oktávky ani nevlezla a když tak by s těch rajčat přivezl rajský protlak hi hi hi .a proto dám tip.

pozorovatel
22. 05. 2005
Dát tip
věty jako "...nemůže něco takového udělat, už kvůli své ženě, veze jí rajčata a sazenice ..." jsou skvělý a vypovídají mnohem víc o osobnosti postavy, než nějaký její přímý rozbor, který je ještě navíc úvahový úvahy nech na čtenáři a popiš příběh máš lehkej, čtivej styl, tak zkus se nad tim víc zamyslet a ne jen popsat všechno co tě napadne. Nemusíš přece hned vybalit, co ty dva maj v hlavě, naznačuj... hraj si s textem

fungus2
21. 05. 2005
Dát tip
Povedené**

romale
21. 05. 2005
Dát tip
Prvně mě to nebralo, ale jsem moc rád, že jsem to dočetl... a musím uznat, že je to skutečně podařené...*

Alojs
21. 05. 2005
Dát tip
pěkné. sice to má místy mouchy a občas je to napsané krkolomně. ale i tak. tip

Craerassy
21. 05. 2005
Dát tip
tak tohle je přesná věcička:-) *

Alojs
21. 05. 2005
Dát tip
přidám to ještě do klubu a do soutěže o nejlepší povídku měsíce. teď, jak jsem to rychle přejel? "líbal jí na tvář" - tady je chyba, líbal tu, takže krátké "i" :-) to jen tak na okraj, aby kritika zůstala i kritikou, nejenom oznámením

Rabb
21. 05. 2005
Dát tip
Sorry, nic mi to neřeklo... Asi to pro mne není ten správný styl povídek. Je tam pár chybiček, ale ty dělám taky. NO T!P, snad příště...

Matylda
21. 05. 2005
Dát tip
Díky všem za kritiky i avizo na chybičky, chce to ještě učesat. Snad se k tomu vrátím. :-)

Makča
21. 05. 2005
Dát tip
dobrá psychologie, kdyby ses trošku vypsala, jak psali i ti přede mnou, mohly by z toho vylézt zajímavý věci. v týhle fázi stojí víc za povšimnutí trefná psychologie postav než literární stránka věci * sympatie*

Delahaye
20. 05. 2005
Dát tip
velmi výstižné :-) T + avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru