Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spravedlivý trest

19. 12. 2000
5
0
2054
Autor
šroubek

Dnes jsou mé oči jako ze skla žiju nebo si nalhávám, že se jen ve snu usmívám realitu bych neunesla. Jen pro lásku, jen pro ni samu, podléhám přesladkému klamu, já hvězdy s nebe stahuji a ty, co nemám, miluji Rozpité světlo krouží tmou a na mé rámě havran sedá, zakráká svoje třikrát běda zdá se, že pouhou náhodou. Pletu si život s dětskou hrou. A srdce v bahnu utopím, když ze snu zbyde jenom stín. Včera je dnes a dnes je zítra ztrácím se v tiku hodinek mé srdce, drobný kamínek tone v slzách raného jitra jsem drobnou lží a náleží mi za to právem odplata, jenomže proč tak bohatá?
suvicka
25. 12. 2000
Dát tip
Taktak, miluju to, co nemám, a asi nikdy mít nebudu. Jaktože píšeš tolik nádherně? :c)

Bambulka
25. 12. 2000
Dát tip
není to jen náhodou, že nadšená jsem básní Tvou... TIP!*

PetrViP
25. 12. 2000
Dát tip
včera je dnes a dnes je zítra signály odbíjejí zvuk dobrého jitra jsem napůl rozespalý a napůl ještě v noční pauze měl bych se smát, ale mám usměv Mikymauze (nebo jak to je:) s: to mi všichni. ideály jsou tu od toho, aby byly ideály, aby byly horko těžko dosažitelné (protože, pak by to nebyly ideály, ne? nebo se pletu?)

PetrViP
25. 12. 2000
Dát tip
chyba: jsem na půl bdělý a napůl ještě v noční pauze! (lásku bych zrušil; pá dá dá dááá)

Merle
21. 12. 2000
Dát tip
zatraceně dobrý... až jendou vyrostu, chci psát jako ty :-) myslím, že další tip to unese snadno

Albireo
19. 12. 2000
Dát tip
Šroubku, tohle mi vlezlo hned přímo do srdce. * Taky miluji ty, co nemám. A abych to trochu odlehčil: ten verš s havranem mi připomněl nesmrtelný verš počítačového šoumena R. Bébra: "A hardware kráká NOT-AND-OR".

Kittie
19. 12. 2000
Dát tip
Moc se mi tohle Tvé dílko libáčkuje... poslední sloka je jak cinkání zvonečku, ale trochu nakyslé a šedosmutné. *

PetrViP
19. 12. 2000
Dát tip
jsem v rozpacích...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru