Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trochu na měkko

22. 05. 2005
0
0
1118
Autor
beze_jmenná

Bylo krásně teplo

a na nebi vycházely první hvězdy.

Ve vzduchu byla spousta pocitů...

Každý v tu chvíli někam patřil.

Dobře se bavil se známými, rodinou, partnerem...

Jenom já jsem byla sama.

Neužívala jsem si krásné noci,

jen jsem vzpomínala,

na jiné noci,

kdy jsem byla ještě šťastná.

 

...a k tomu mě rozbolelo ucho...


Zurivy_mag
22. 05. 2005
Dát tip
Vyškrtni poslední verš, zlikviduj verše, srovnej do řádků a dopiš k tomu zbytek. může z toho být zajímavá povídka.

Andreika
22. 05. 2005
Dát tip
myslím že zas tak radikální změny to nepotřebuje... mě se tam to ucho naopak líbí... spíš mi vadí opakování slova noc... ale jinak zase příběh jak z mýho života ;)

heye! pozor na slova aby se neopakovala, zní to pak dost primitivně, stejně jako snaha o rýmování jinak mě to příjde dost romantické, alespoň já teda.), u tohoto tématu ocením menší otevřenost, ono se všecko psát nemusí...pak to vypadá jak zápisky z deníčku pubertálního děvčete, stránky promáčené slzama, blabla.)

Zurivy_mag: no na psaní povídek moc nejsem, takže to asi nebudu nijak upravovat.. jinak to opakování noci je tam možná trošku blbé, ale nic jiného mě nějak nenapadlo... jo a dík za názory...

Smokrew_b8ie: no podle mě tam žádná snaha o rýmování není...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru