Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svoj zvuk

06. 06. 2005
10
1
2490
Autor
Sýkorka

v protiľahlej stene sa otváraš
presýtená zvukmi

vzduch sa topí
odchádzaš otvorená
chrbtom
(zvinúť sa ku kolenám)

aj to má
svoj vlastný zvuk

1 názor

bingol
09. 04. 2010
Dát tip
celková atmosféra, ale zejména závěr, se mi líbí moc... no a ke Tvé přezdívce mám osobní vztah... co dodat... *T

sidonia
24. 03. 2006
Dát tip

sidonia
24. 03. 2006
Dát tip
ty jo ty nepises.. ty malujes //kritiky zrejme nejdou.. posilam avi s tipem

mhruzik
16. 06. 2005
Dát tip
Obrazné a miestami netradičné slovné spojenia. Oceňujem a drzim palce i v dalsich lit. sutaziach.

Sýkorka
16. 06. 2005
Dát tip
mhruzik: ďakujem za kritiku. :o))) Potešilo, aj stretnutie v Nitre. Inak, uvedomila som si, že som ti tu na Písmáku už tykala a snáď nebude vadiť, keď z toho nitrianskeho vykania prejdeme opäť k tykaniu :o))). K básni: mne sa táto zdá nedokončená. Asi sa mi ňou nepodarilo povedať, čo som chcela. Presne ako si povedal: miestami...

...mne sa to paci...

Print
06. 06. 2005
Dát tip
*!

misty
06. 06. 2005
Dát tip
escher je proti tebe suvix...*

Bix
06. 06. 2005
Dát tip
Pripomína mne neobľúbené pukanie kĺbov (zvukovo), pripomína hlava ramená kolená palce, pripomína, že píšeš už inak. Pripomína Ťa* (a chýba ťa tiež!)

Po posledních událostech je jasné, že Písmáka vlastní a spravuje párek samolibých, upjatých a arogantních despotů. Opět bylo pár dobrých autorů nuceno odejít. Převážná většina tu však dál dřepí jak ovce. Proč? Jsou přece jiné servery, kde vládne mnohem větší svoboda - Literra, Totem, Minimax, Blueworld a další. Tím, že zde setrváváte, vyjadřujete těmto dvěma despotům podporu a současně se chováte nesolidárně k těm, kteří museli odejít. Zamyslete se nad tím!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru