Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

smůla

06. 06. 2005
0
1
2536
Autor
Chiméra

Za todle dilo se stydim...ale stejne ho tu necham...:)

Smůla je jako hovno který se člověku ráno přilepí na paty a doprovází ho do tý doby než se ho pokusí odstranit...(a někteří asi dobře ví že to není zrovna jednoduché)

1 názor

Anyz
31. 05. 2006
Dát tip
che ze by? hm no pravda no pekelna

Kaczenka
07. 11. 2005
Dát tip
Realistické:-))))Velmi realistické, gratuluji

sidonia
16. 06. 2005
Dát tip
no, není nad to to vědět

Rían
12. 06. 2005
Dát tip
když máš hovno na botě a chceš ho sundat, tak se to po ňáký dobe podaří, ale když máš smůlu, tak můžeš chtít mít sebemenší štěstí , ale stejně se furt plácáš v tom bahně.....:) P.S. pokud zrovna nemáš hovno pod nosem , nebo v kelímku od pití...:)

Chiméra
07. 06. 2005
Dát tip
Dyt sama vis Evi, pri ty my soucastny smule me napadlo ze smula je doopravdy otravna jak hovno na bote, do kteryho rano slapnes a da Ti zabrat nez ho sundas dolu, tak stejne je to s tou smulou si myslim...

pepička15
07. 06. 2005
Dát tip
Přesně tak... Ale toho hovna na botě se přeci jen zbavíš trošku jenodušejc... Přijde mi, že některé osoby se už rodí se smůlou v krvi... :)

pepička15
06. 06. 2005
Dát tip
anetko, do čeho jsi, prosim Tě, cestou do školy dupla?!? :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru