Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ave ticho !!

27. 12. 2000
5
0
2523
Autor
Bix

ave smrť nech zdravia ťa hory bez zľutovania ave ráno odbiješ hmlou ďalšie bozky ave krása oklameš zrak a srdce odvedieš ave sila obopneš laná nepretrhnú sa ave dych roztopíš mráz a oteplíš líce ave trest odnímeš nehu pošliapeš sen ave ticho neprehovoríš oko ti nemihne ave mlčanie zadusíš hrdlo otroka zadláviš ave trýzeň vojdeš do dlane vykúpeš sa ave noc skryješ polená aby sa potkli ave smrť ubiješ povzdych zatvoríš viečka ( aby sa nedotkli ) ave... (tichá riečka)
Naso
24. 04. 2001
Dát tip
Publius Ovidius Te Salutant!!!

Saša
02. 01. 2001
Dát tip
ave zrození nového dne a taky souznění ave žití uprostřed noci půstu i pití ave úsvite blízkého konce na dně dopité ave snění z hlubiny tmy po hvězdné kuropění ... díky za inspiraci :c))

jorel
02. 01. 2001
Dát tip
a/e

bobotic
02. 01. 2001
Dát tip
Ave Bix

Cavalera
27. 12. 2000
Dát tip
asi je to i to Slovenštinou, ale musel jsem to přečíst asi 10x, než jsem se tomu konečně dostal na zoubek:-) Ještě, že jsi to psala Ty Bixí, málo kterou bych tolikrát četl.-))) TIP

Albireo
27. 12. 2000
Dát tip
Krásné až k TIPu. Cavalero, to není slovenčinou, ta mně nevadí a přesto jsem to také četl víckrát. Té básni prostě chvíli trvá, než se slova prokoušou k srdci.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru