Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ty, cesto, která utíkáš

Výběr: Print, Kid_A, Vesly
09. 06. 2005
12
0
1398
Autor
Tady

Milí Písmáci a Písmačky, zvedám kotvy. 10.6.2005, 20:25 Nějakou delší dobu se nejspíš nebudeme vidět, na Písmáku se snad ale objevím. Jen teď úplně nevím, jak to přesně bude. Bez ladu a skladu: Jinovato: díky za Tvé porozumění básním i za tvé tvůrčí vklady do poezie druhých. tři_černí mravenci: my už jsme si to mlčeli a mlčky budeme stále myslet. Makča: díky za tvou živelnost, ženskost, Tvou chuť a energii žít :o) Petr_Pan: kdyby moře mělo být ztělesněno, mluvilo by tvými ústy, ó nezastavitelný :o) Eilil: díky za Tvé krásné básně a možnost je slyšet. Marthin: bylo velmi zajímavé Tě vidět. Don´t worry: ano ano, výrazná nesympatie už od pohledu, že? :o) Nicolette: Slečno! Váš oddaný atd. Crowley: byla to moc pěkná cesta vlakem s Tvými básněmi a povídáním Rowenna: bylo mi potěšením se s Vámi setkat, madam. Kid_A: Dodatečně přeju všechno nejlepší ke Dni dětí. Ty to víš, Kide, ale: bylo mi velkou ctí se s Tebou setkat. Ta Plzeň a rozhovor s Tebou stál za to!! drfaust: díky za ta všechna čtení, že tomu dáváš svůj čas a energii print: obdivuju a cením si Tvou neúnavnou snahu při procházení děl tady na Písmáku, a moc díky za to, cos mi kdy napsal. Witch: těšilo mě číst Tě. Vesly: píšeš čím dál líp. Ať se Ti ve všem daří. Mar15: ještě ve mně zůstaly podzimní obrazy ze Tvé básně. Pilar: u málokoho mě tak baví rozebírat jeho/její díla. a povídá se s Tebou dobře! vesuvanka: taky děkuju za všechen čas, který věnuješ Písmáku a za Tvé kritiky. Elyn: měj se moc krásně a díky za všechno. Plicník: hodně Ti vděčím za to, že jsi vyjádřila, jak tě něco nebere :o) Lyryk: stále si pamatuju, jak jsem se naklonil od mušle a řekl: \"Vy jste Lyryk?\" při našem prvním setkání.. Craerassy: škoda, že jsem Tě nikdy neviděl. swan: díky za nedávné přání a měj se moc pěkně. Děkuju všem ostatním za letmé nebo intenzivnější setkávání nad díly. Ať se vám daří. Je to tady na Písmáku fajn díky vám. Škrábanců zas tolik nebylo a když, tak prospěšné a už raději končím. Tahle báseň je má varianta na Bilbovu básničku. Jednou jsem ji někomu četl a teď ji chci naplnit. Je to báseň o naději, že se jeden hobit ve světě ztratit nemusí. Jdu. Jdu teď. Držte mi palce. \"\"

 

 

Ty, cesto, která utíkáš

ženeš se pryč mně pod okny

Ty, cesto, která uplýváš

na tebe vsednout do lodi

Já uplout chci těmto končinám

jen projít brankou, obejmout tě chci

 

Ty, cesto, která věčně spěcháš

Ty, cesto, která ještě čekáš

na můj krok, na mé sny

Ty, cesto, která vedeš pryč

pevně mě obejmi

 

 

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru