Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje sestra

Výběr: Havranek, sapro, empathetic_embryo, Bílá_Místa_V_Akvarelu, Print, a2a2a
09. 06. 2005
73
28
19547
Autor
pozorovatel

Jednou se zamilovat vystačí na celý život.

 

Sluneční paprsky nám lítaly před očima, nebe se tě dotýkalo neviditelnými mraky a my úspěšně skrývali, že se nic neděje. Jdeme si jen tak domů jako každý den a nedržíme se za ruce.

Kousek od nás se líbal milenecký pár. Tys je neviděla a já je jen cítil. Trochu jsem žárlil, protože mi přišli nemravní a exhibicionisticky půvabní – vždyť já se za ně styděl! a bylo už nepodstatné, že jsem nerozpoznal, že jde o lesby – styděl bych se ještě víc.

Otevřel jsem ti dveře od domu a když jsi kolem mě prošla, uhodily mě tvé vlasy. Zapotácel jsem se a šel za tebou s hlavou poraženecky sklopenou.

Celé odpoledne sis lakovala nehty jako naše máma, stejně pečlivě. Bál jsem se, protože jsi dospěla. Bál jsem se, že budeš chtít svůj vlastní pokoj bez bratra, který se na tebe stejně už nedívá jako dřív, protože on taky dospěl a umí skrývat víc. Šla sis umýt vlasy.

Vrátila ses s krásnou vůní, o které jsi moc dobře věděla a tak sis stoupla nade mě. Na chvilku jsem zavřel oči, představoval si a když už jsi z fantazie vycházela nahá, vykřikl jsem: „Kapeš mi do knížky! Vypadni!“ - Byla jsi stejně zmatená jako já. Skoro jsem se rozplakal. Neumím křičet.

Dnes jsi stála dlouho před zrcadlem v kalhotkách a tílku. Smála ses a skákala jen tak. Já si četl antickou literaturu, už ani nevím, o čem byla, ale o kráse určitě ne.

Po chvíli zazvonil zvonek a vešla tvá kamarádka. Zazmatkoval jsem a dostal lehký strach, ale hned si uvědomil, že si jen čtu v knížce. Pozdravil jsem Kláru a ona se usmála. Odvlekla si ji na balkón, opalovat se a tajně popíjet víno.

Poslouchal jsem váš smích, jak se pomalu opíjíte k nevázanosti. Nakonec jste tancovaly a křičely na sousedy. Dvě pitomý holky.

Musel jsem se jít projít. Vrátil jsem se až pozdě v noci.

Ležely jste mi v posteli a už se tak nesmály, ale jen hihňaly. Byla noc, neviděl jsem vám do tváří. Lehl jsem si do tvé postele a vás nechal ve své.

Vzala jsi kamarádku za ruku - slyšel jsem to - a dovedla ji ke mně. Lehly jste si každá na jednu stranu a objaly mě. Dýchaly jste mi alkohol do tváře. Neviděl jsem vás, jste stejné, stejně dlouhé vlasy i těla podobná. Ale já tě poznal i to tvé napětí a čekání, jestli se spletu. Hladily jste mě obě jinak. Políbil jsem ji

a plakal. Hrozně tiše plakal. Spadla si z postele a nemohla se vrátit.


28 názorů

celkem zajímavé


synáček
15. 09. 2009
Dát tip
***

BTF
12. 05. 2009
Dát tip
Značně provokativní

jaza
17. 04. 2009
Dát tip
brrrrr... ale věřím ti to!

a2a2a
17. 04. 2009
Dát tip
ta povídka je řečena poctivě, má silný námět a autor dobře pochopil, že mu stačí málo, že netřeba pouštět se do psychologických uzlení, neboť text má sám o sobě tento expedující potenciál.

Agnes_witch
16. 04. 2009
Dát tip
Běhá mi mráz po zádech. *

Derylla
14. 04. 2009
Dát tip
nejen ze originalni, zaujme, strhne, lehce napsany, dobre se cte a jeste k tomu s nadechem erotiky...TIP

jistě
14. 04. 2009
Dát tip
Promiň, ale ty určitě nemáš sestru. Jedině že by to bylo sesterství Vinetuí a Oldřiškou Šetrhendovou. Škoda žes to neposunul trochu do reálna. Ale jinak z toho mrazí. A je jedno kam by se to mělo řadit. Sny mají muži asi stejné.....Ale pak když dojde k realitě :o))

pozorovatel
13. 04. 2009
Dát tip
ne, byla tam černá díra a ta ji přenesla do jiného časoprostoru

WaltDisney
13. 04. 2009
Dát tip
Ty jóóó to je tak dobrý, až jsem nepochopila konec xD ona spadla z palandy a zabila se?*

kachen
13. 04. 2009
Dát tip
No teda šokující, nejdříve jsem myslela, že mě klamaly oči, ale fakt z toho vyplnul incestní příběh, pohoršující, ale jinak dost dobré...

Lakrov
12. 06. 2007
Dát tip
Pro nepotrebujem: Zkus třeba tohle (jestlis to už nezkusil :-) ) i když to není typická 'absurdnost'. Kam žes to chtěl zařadit? Možná narazíš na odpůrce, ale to Tě asi nepřekvapí.

vrgulnik
12. 06. 2007
Dát tip
napětí z potenciálního incestního vztahu nás všechny zjevně zaujalo! to je bez debaty :-))) nicméně souhlasím s lakrov a doporučuji doladit text. některé věci ruší. jinak dobré, máš můj tip!

pozorovatel
21. 05. 2007
Dát tip
ty jedna gymnazistko chytrá!.))

(blackcat)
21. 05. 2007
Dát tip
ta taky:) jen Spadla Jsi z postele (ne si myslím :) )

rachel
09. 05. 2007
Dát tip
hrozně moc krásný...

pozorovatel
22. 02. 2007
Dát tip
na to se ptá každej

šňupálek
22. 02. 2007
Dát tip
..a máš ségru?

pozorovatel
03. 01. 2007
Dát tip
díky, jsem si vědom, ale nechám to beze změn

Lakrov
03. 01. 2007
Dát tip
Grafickou úpravou myslím odstavce a odstavcové zarážky (odsazení od kraje). Tištěnou knihu jsi asi někdy viděl :-)) A ta slova? Jsou to drobnosti, a asi by to znamenalo vepsat do Tvého textu mé připomínky a to bys možná nechtěl. Tak jen namátkou, na co si vzpomenu: ...poraženecky ...lesby ...exhibicionisticky - občas nejde ani tak o samotná slova, ale jen o vazby, v jakých jsou uvedena. Víš, že ten náš nemelodický jazyk má velkou sílu v přídavných jménech? - text většinou příjemně plyne, ale pak se v něm vyskytne věta bez souvislosti s předchozími. A to v místě, kde, předpokládám, nechceš šokovat. - celé by to (dle mého nesoudného pohledu) mělo působit jako sen. Jako odeznívající sen malého (rostoucího) kluka, jenž se pomalu začíná rozkoukávat ze zakoukání do své sestry. Doznívající sen, ne přerušený sen. A do snu se nehodí jednoznačnost ani konkrétní pojmenování. Jen náznaky, které jsou tak trochu nezachytitelné, jsou schopny přecházet jeden ve druhý a skoro nejsou uchopitelné, ale JSOU! sněny. A už raději končím, nebo Ti vyklepu jiskry z očí.

pozorovatel
03. 01. 2007
Dát tip
díky já už to myslim někam přepsal jaký slova myslíš? grafickou úpravou myslíš styl písma?

Lakrov
03. 01. 2007
Dát tip
Tohle by zasloužilo přepsat. Vyměnit pár do očí bijících slov za mlhu a obléci pár vět do závoje. Ale jen pár (pár jsou tři). Nálada je krásná a trochu smutná. Snad proto že v čase se taky nedá vrátit. TiP. A kdyby už k onomu přepsání došlo, přimlouvám se též za grafickou úpravu. A už zas budu dlouho mlčet.

Makrelka
06. 12. 2006
Dát tip
Je to silný. A nemravný. A dávám tip.

Marise
31. 03. 2006
Dát tip
avi a tip

assez
07. 01. 2006
Dát tip
boze....to je tak krasne....nemam slov....totalne me to vzalo a uzamklo v sobe :-)) tip tip tip

_Amnesiac_
13. 11. 2005
Dát tip
je zajímavé, jak může být tak pitomoučká kýčovitá slaďárna populární

pozorovatel
13. 11. 2005
Dát tip
jsou to pitomci...

Mermomoc
12. 11. 2005
Dát tip
dostalo mě to, ale netuším čím. snad náladou, snad stylem popisu a snad proto, že mám také starší sestru, ale to je vedlejší, že? každopádně - panečku! :)*

eleja
12. 11. 2005
Dát tip
ja tady povidky moc nectu...ale asi zacnu...protoze... UZASNA! jo, jo, jo! * tip a klub.

ó ano*

Rutra
11. 10. 2005
Dát tip
pane, tak tohle mě opravdu vzalo... ,,spadla jsi z postele a nemohla se vrátit".. prostě krásné...*

pozorovatel
11. 10. 2005
Dát tip
díky:)

Ariela
19. 09. 2005
Dát tip
vyborna *

pozorovatel
02. 08. 2005
Dát tip
další člověk? a koho si ještě schopná číst?:)) díky

sk8ergirl
02. 08. 2005
Dát tip
eště Natálku, tedyk Vespu :o)

pozorovatel
02. 08. 2005
Dát tip
:)) vidíš, pro tu mám nějaký knížky...

sk8ergirl
02. 08. 2005
Dát tip
jo?...tak když ji uvidíš dřív než já, tak ji pozdravuj :o)

pozorovatel
02. 08. 2005
Dát tip
dobře:)) se měj

sk8ergirl
31. 07. 2005
Dát tip
sem tak jakože rychle proletěla kritiky a teda nevím, ale mě ani nepřijde divný, že bys o tomhle mohl psát, i kdybys měl sestru...pokud to nevychází ze skutečnosti, tak člověk může psát o čem chce, ne :o)? mi se to líbí...možná budeš i další člověk, od kterýho budu schopná číst kategorii povídky

pozorovatel
18. 07. 2005
Dát tip
to neumim:))) díky

Vitex
15. 07. 2005
Dát tip
jedna z mála věcí nejen na písmáku, po jejímž přečtení jsem byl na chvíli někde jinde... to se (co se týče mě) povedlo už jen Camusovi a Dykovi (no... možná ještě někomu) ...ale abych to nepřechválil, to téma je už tak trochu tvoje parketa... **

pozorovatel
15. 07. 2005
Dát tip
no, camus s dykem jsou ode mě hodně daleko, hodně.. díky:))

Klídek
14. 07. 2005
Dát tip
líbilo se mi to mám dvě sestry nikdy jsem je takhle neviděl ale beru to ze vší symbolikou

morte_Anais
03. 07. 2005
Dát tip
no jo no

pozorovatel
03. 07. 2005
Dát tip
jsem nejlepší!!! řekni to!

morte_Anais
03. 07. 2005
Dát tip
no jo no co se da delat

morte_Anais
03. 07. 2005
Dát tip
diky tobe

pozorovatel
03. 07. 2005
Dát tip
hele, nech toho a radši řikej, co ty na to...řikáš:)

morte_Anais
03. 07. 2005
Dát tip
uz vim co to je kdyz se o necem rekne ze to je "prvoplanovy"

pozorovatel
03. 07. 2005
Dát tip
"díky"?

pozorovatel
03. 07. 2005
Dát tip
a co to je, když se řekne "prvoplánový"?

morte_Anais
03. 07. 2005
Dát tip
no! :) prave! ty mi dycky zlepsis naladu mam rada kdyz jsi zmateny

pozorovatel
03. 07. 2005
Dát tip
nene, to ty jsi zmatená:)) ha!

pozorovatel
24. 06. 2005
Dát tip
díky:)

Kytiii
21. 06. 2005
Dát tip
jo... jen pár řádků, ale maximálně nabitých... tomu říkám umění... tip... ale pořádněj... protože jsi se mnou pořádně zamával...

pozorovatel
21. 06. 2005
Dát tip
:))díky

evalota47
18. 06. 2005
Dát tip
Omlouvám se za absenci-poněkud mě sklátil zákeřný streptokok a mlátil se mnou o zem 40horečkami asi tak 5dní a teď se vzpamatovávám.Ta tvoje povídečka na mne dýchla takovým tím lehkým lechtivým vánkem touhy a vzdouvajících se emocí-sladké mládí -krásných dvacet-a hodně hodně dní a tvorby před tebou-odemne máš típ

Jinovata
18. 06. 2005
Dát tip
člověče, mě je smutno = tvůj úspěch ;-) Jinak mi začátek přišel tylisticky trochupokleslejší.

pozorovatel
18. 06. 2005
Dát tip
co myslíš tím začátkem? díky:))

Jinovata
18. 06. 2005
Dát tip
jakože s těma emocema ti to de... fňuk ;-)

pozorovatel
18. 06. 2005
Dát tip
:)) jsem citlivej kluk ale mě zajímá ta stylistika na začátku:)))

Jinovata
18. 06. 2005
Dát tip
aha..cítíš že jsi citlivý kluk s čuchem na city..cítím to správně? ..no, děsně moc zájmen, neplyne to plynně

pozorovatel
18. 06. 2005
Dát tip
no.. jen jestli necítím něco jinýho..:)) jo, souhlas, na to jsem tak trochu zapomněl

Kimísek
16. 06. 2005
Dát tip
něco úžasnýho na mě z toho dílka dýchá...musím si to dát do nejoblíbenějších, abych to neztratila .-) a tip taky dám :-)*

Zbora
15. 06. 2005
Dát tip
:o) ...wow. Parádní kus! Jedním dechem...t.

pozorovatel
15. 06. 2005
Dát tip
no konečně si přišel! :) tak a teď ty ostatní...

todle se mi libi i kdyz to bude nejspis tou "pseudoozehavou" tematikou incestu ale ten konec mi prijde moc kycovitej malej vzkazek pro johna: tadle tvoje poznamka "pro mě je to nepředstavitelný.. " mozna prave poukazuje na to ze na to podvedome myslis vic nez si myslis a snazis se to tim "nepredstavitelnym" vytlacit z vedomi naproti tomu pozorovatel si prizna jistou touhu (byt to zaobluje do symboliky) po sve nevlastni sestre a z psychologickeho hlediska dela dobre protoze v sobe nepotlacuje defakto lidskou prirozenost ale vazne to neber je to jenom hypoteza ze zajimavosti:)

John_Ceder
13. 06. 2005
Dát tip
taky jsem si říkal jestli to mám vůbec psát.. ale zas kdybych to nenapsal, tak bych se k tomu ani nepřiblížil, že jo? není to ani pár dní co jsem na tuhle tématiku narazil v jedný knize o h.milleroj - bylo to tam vysvětleno pomocí freuda.. v podstatě tak jak si to napsal ty.. P.S. o čem svědčí ten tvůj vzkazek? a takhle by se dalo analyzovat do nekonečna..:)

tak no je to podle freuda je fakt ze takhle by se dalo analyzovat toho nekonecna a cloveku by z toho za chvili hrablo ale neco na tom bude ze jo:) asi podle junga by to hypoteticky slo vysvetlit tak ze touzis po splynutim se svoji aminou coz znamena ze chces zrealizovat svoji uplnost tedy bytostne Ja a takhle by to slo vysvetlovat donekonecna nutno podotknout ze jung je mi blizsi ne snad kvuli tomu ze metodika incestu je tak "neprijatelna" ale ze mi mnohem vic rika.....

pozorovatel
13. 06. 2005
Dát tip
a to jsem ještě nepsal o své matce blázen: nevim, ale asi věřim, že konec povídce sedí a neměl by být ani nijak překvapivý

pozorovatel
13. 06. 2005
Dát tip
Narvah: teď jsem na vahách, nevim už samo téma dává velkej prostor čtenáři k ůvahám... já se teda snažim, aby se čtenář mohl "hýbat", ale většinou se mi ztratí... a tak víc ocení tenhle styl, tudíž se snažim o střední cestu

jo ale musim priznat ze obcas lituju toho ze nemam treba o dva roky mladsi sestru:))))) pozorovatel: ja nechtel prekvapivy konec me tam spis vadi ten plac ten mi prijde az moc kycovitej ale chvalabohu po tobe nechci aby si ten konec menil je to tvoje povidka ja jenom rekl nazor ne rozkaz:)

pozorovatel
13. 06. 2005
Dát tip
blázen: jakej plac?

pláč ses na netu tak se nauc cist bez interpunkce:)

pozorovatel
13. 06. 2005
Dát tip
procitnutí, celou dobu byl přece chladnej, zadržoval emoce a teď naval výběr

John_Ceder
13. 06. 2005
Dát tip
mě není bližší ani jeden, v podstatě o nich nic nevím.. číst ty jejich povídačky je podle mě na nic.. kromě toho, že akorát si můžeš něco osvětlit a tak.. ale tu podstatu sám nikdy nepochopíš, pokud jí nejseš účasten.. stejně tak filozofie..k čemu?..buď takovej jseš a dojdeš k těm věcem sám..a nebo ti to je k ničemu, kromě toho, že to na někoho můžeš vytáhnout u piva.. poz: a nemáš třeba i bratra?

no mne teda moc chladnej neprisel asi mame kazdej pod pojmem chladnej jinou predstavu:) vyber? chacha

pozorovatel
13. 06. 2005
Dát tip
možná i víc bratrů, nevim malej: zadržoval emoce vždyť si dal výběr i tý jedný mý kravině...

john: beres to takhle nevyvracim ti to ale me to dost zaujalo rozhodne si nemyslim ze by to bylo k nicemu treba poznas sam sebe nebo lidi okolo sebe to je jedno treba je to scestnej nazor ale v podstate dle tveho nazoru nemusime cist vubec nic protoze bud to vime a nebo je nam to k nicemu:)

John_Ceder
13. 06. 2005
Dát tip
přesně tak:) jdu na pivo a hrát ruletu..zdar

pozorovatel: kdy jsem ti naposled dal vyber uz opravdu netusim ale je to uz dlouho:) kazdopadne asi mi ta kravina neco rikala navic vybery potazmo tipy jsem se rozhodl davat vopravdu ve vyjimecnejch pripadech a jak uznas jiste sam todle vyjimecne zcela urcite neni vyber bych ti dal za tu vec na literre....

pozorovatel
13. 06. 2005
Dát tip
neuznám

tak neuznavej:)

Narvah
12. 06. 2005
Dát tip
čtenář tu nemá prostor něco si vytvořit sám. svým stylem mu dáváš jen svoje již zpracované obrazy. není tu prostor pro osobní prožitek.když popisuješ, že jsi "nerozpoznal, že jde o lesby" tak to postrádá logiku. jako popis je to docela poutavé, jako povídka docela slabé, protože bez onoho již zmíněného prostoru, bez možnosti dohadu, jen s osobní pointou. všechno nalinkované. nic nového.

Brosqička
11. 06. 2005
Dát tip
nepůsobivější povídka, co jsem od Tebe kdy četla, je o několi stupňů výš. Nevím, jestli jsi dozrál, či co se stalo :))) ne, dělám si legraci :-) Je jedna věc, které si na tvých povídkách vážím,a to je pocit. Nejde ani tak o děj, ale o ten pocit, který to vyvolá... taky je vidět, že vnímáš takový věci jako je vůně vlasů a kouzlo určité dívky, nevnímáš ji jen jako sexuální objekt, ale střed touhy...to není to samý, touha není jen sexuální, ale i duševní. I když nemám ráda opilý holky a opilý lidi vůbec (ale dá mi to taky občas zabrat, abych si hlídala svoji míru a abych se neopila) a taky jse trochu přemýšlela, jestli píšeš o vlastní sestře a trochu mi z toho mrazilo, povídka je celkově velice zdařilá. Skoro je mi až líto, že tento vztah ve skutečnosti k Tvojí vlastní sestře neprožíváš... no, tip určitě *T*

pozorovatel
11. 06. 2005
Dát tip
:)) díky žes našla ten pocit

pozorovatel
11. 06. 2005
Dát tip
avíza chvíli nešla díky:)) já motorku měl, chvíli, yamahu:)) na jakou improvizaci? jsem nemocnej, tak se léčim monitorem

romale
11. 06. 2005
Dát tip
Zvláštní... ve mně to zase tas silný pocit nezanechalo... text se mi líbí, to ano... ale spíš nějak nemůžu vyhmátnout to gró, nebo taky ne... vyhmátnout... spíš to nemůžu definovat... možná to není potřeba, ale mně to nějak vadí... ohodnotit to ale samozřejmě musím... *

sidonia
11. 06. 2005
Dát tip
ty seš normálně úchyl...;) je to pěkný, moc pěkný zvlášť poslední tři věty.. pro ty dejchat, snad *t

pozorovatel
11. 06. 2005
Dát tip
škoda, že nejsme příbuzní

sidonia
11. 06. 2005
Dát tip
abych spadla z postele a nemohla se vrátit...? děkuji, tohohle mám víc než dosyta..

nějak to na mě zapůsobilo...to je podle pravdy?? Jestli jo, tak Tě moc lituju, být klukem, tak bych takovou holku poslala někam... proto jsem radši abstinent a nehty si nelakuju, ani se nemaluju :o))....tip***

Alimra
10. 06. 2005
Dát tip
hodnotím to z hlediska svojí husí kůže... tady máš za trest tipanec*

daj mi svoju sestru;)

pozorovatel
10. 06. 2005
Dát tip
hvězdinko, já píšu jen vymyšlenosti:)) Minim: tisícovka na noc

cha, za take prachy si kupim cely svet ;)

pozorovatel
10. 06. 2005
Dát tip
ale ne moji sestru...

parchant majetnicky ;)

Alojs
10. 06. 2005
Dát tip
Dobré! Skoro vynikající! Nejde o formu, vlastně jde o formu... Nepíšeš bůhvíjak bohatě, ale píšeš to, co má být napsáno, to, co bohatě stačí. Neprotěžuješ čtenáře - to je velký klad. Celková myšlenka, která se vlastně táhne celým příběhem, je jen třešničkou na dortu. Je radost tě číst. Pro tu lehkost. i já jsem napsal něco o svém sourozenci. Rozhodně to však není tak poetické. :) měj se

StvN
10. 06. 2005
Dát tip
Víme.

Havranka5
10. 06. 2005
Dát tip
Tohle je mnohem lepší než to minulé. Po všech stránkách.

pozorovatel
10. 06. 2005
Dát tip
díky a myslíš, že to i navazuje?

Havranka5
10. 06. 2005
Dát tip
Nemohu sice najít ten první díl, ale tohle je úplně jiná třída. Jen bych si být tebou nastřádala pět dalších pokračování a dala je sem najednou jako povídku. Blbý je, že je to jen sen. Ty tvoje i ty moje srdcem vysněné vize sourozenecké lásky. Skutečnost incestu jak jsem naneštěstí v těchto týdnech poznala ve svém širším okolí, bývá úplně jiná. Hrůzná. Zvlášť mezi generacemi (otec na dceru a tak). Tohle miniaturku cos napsal, je koření pro lechtivou zasněně eroticky pubošskou povídku. Sen panice v dívčí šatně.

pozorovatel
10. 06. 2005
Dát tip
Sourozenci se to jmenuje a mám to v doporučených dílech.. tohle erotika neni ty povídky maj na sebe navazovat, ale nejde o prózu na pokrač. neni to vysněný

Havranka5
10. 06. 2005
Dát tip
Už jsem našla. Hledala jsem na druhém konci.. Tak co to je? :-) Tipla bych ti to, ale šetřívám tipy pro začínající a zapadlé autory, kteří to potřebují víc. Ty si jich i beze mě nasbíráš beztak dost. :-), takže na jednom dalším už nezáleží. A od tebe očekávám větší a delší dílo. Promiň. takže skutečnost? :-)

Havranka5
10. 06. 2005
Dát tip
Ale jako roztoužené vyznání je to moc hezké. Kdybych ho našla večer pod polštářem a nemít zrovna červánky... :-))

pozorovatel
10. 06. 2005
Dát tip
romantika:) máš těch tipů málo?:)) větší díla už nejsou povídky ale romány.. takže vymyšlenost červánky:)))) ty hele, piš to porno, to ti jde... mám jednoho kamaráda, kterýho to zajímá a možná by i nějaký zaplatil. Má erotický stránky

Havranka5
10. 06. 2005
Dát tip
Ach tak... ono romantika v tomhle podání nebýt erotická... mám ráda vyváženost. Román je od cca sto stran výše. vysněná vymyšlenost. Nikdy jsem žádné porno nenapsala. Ani to pod Losí. I když, na písmáku jsou pornografie stohy - ovšem myslím tím literární pornografii.

pozorovatel
10. 06. 2005
Dát tip
a povídka má jaký rozsah? jen vymyšlenost, mám jiný sny to pod Losí byla paradie na porno a to stačí, oni to nepoznaj... kde jsou na písmáku ty stohy porna? (nemusíš mi posílat avi, když jsme pod mým dílem)

Havranka5
10. 06. 2005
Dát tip
Srovnej rozsah tištěné klasické povídky s těmi některými písmáckými. Tohle cos napsal je vyznání. Dopis na čínský dopisní papír s něžným akvarelem v rohu, psaný nadrženými panickými touhami roztřesenou dospívající rukou. Skoro bych ráda viděla obrázek autora, aby se mi písmenka trošku zosobnila. nebyla to ani parodie na porno. Ale máš pravdu. Nepoznali to. Zřejmě ve zrychlujícím se třesu ruky v klíně se jim před očima rozmazala ta poslení věta balkonovitého krvesmilstva, která jasně říkala, oč běží. A pak jí pohltily chuchvalce bílé mlhy na skle monitoru. Zkus tedy pro porovnání napsat své sny. Literární pornografií myslím samoúčelné a zvrácené zobrazování literatury pro typizované ukájení literárních choutek po komerčním způsobu.

pozorovatel
10. 06. 2005
Dát tip
jsou stejně krátké...? "psaný nadrženými panickými touhami roztřesenou dospívající rukou":))))když mi napíšeš,jak si k tomu došla... Mý obrázky jsou tak trochu po celym písmáku.. mý sny jsou jednoduchý a tak trochu i jen mý:)) to je fuk, co pod tim vidíš mně stačí, že skoro v každym díle nebo kritice máš nějakou masturbaci či sex... což je divný, mám dojem, žes úchylná, ale čtení je to nanejvýš zábavný

Budeč
10. 06. 2005
Dát tip
je to krásný a jemný text, nesvinila bych ho hovory o pornografii a panických tuhách, to není na místě.

pozorovatel
10. 06. 2005
Dát tip
Budeč:))díky a tohle mi nevadí, jenom si povídáme

Havranka5
10. 06. 2005
Dát tip
Studuju biologii. :-) Třebas taková praktika z Fyziologie člověka... Né vážně: myslím si, že sestru jsi zvolil záměrně. Lehce zvrácená, však přirozená (ve smyslu dva dospívající opačného pohlaví stojící si tváří v tvář se vždy vzruší - i když sou třeba sourozenci.) a tudíš lákavá témata jitří čtenářovu zvědavost. Prostě tím, že je to ségra odděluješ své dílko od načervenalé tuctovky. Podbarvuješ nehorázností zvedající se mravokárce ze židle, avšak ta, smíšena s upřímnými city lásky probouzející pochopení a lítost je zase usazuje v pochopení zpět, a v projekci touhy vlastní každému čtenáři... dobrá směs koření. Do toho ta nedosažitelnost a nedokončenost aktu, vyhýbáš se tak odsouzení za jednoúčelovou prasárnu. Já třeba v Hrůzách z vysavače zašla mnohem dál a hlouběji, ale také se tomu aktu přímo vyhla. Navíc tam šlo o něco jiného. Odlákat pozornost a vzápětí srazit dobře mířenou ranou kladivem na kolena, jak se trefně vyjádřil někdo v kritikách. Před tím jsem se /v textu kurzívou/ navezla do podstaty církevního pojmu hřích. Na tobě se mi nejvíc líbí, jak svou nezkušenost, jsoucí pro vás evoluční to nevýhodou, obracíš skrz svou tvorbu v očích okolí ve ctnost, výhodu a vystavuješ jí na obdiv, čímž vynikáš nad ostatní. Pozoruhodná evoluční strategie. Vadí? Tak dobře. nahradím erotiku sublimací hopkajících oranžových klokánků. :-) Aspoň přestanu být v Tvých očích úchylná. :-))

pozorovatel
10. 06. 2005
Dát tip
důvod, proč jsem si vybral sourozence, jsem ti už psal (tak trochu mě neposlouchá, hele:)) ).. a ten důvod je nedostupnost lásky ale s tou směsí máš pravdu, a to velkou Pozoruhodná evoluční strategie:))) ty asi všechno převádíš na biologii... no já ti nevim, zkušeností pár mám, jen si je hodně nechávám pro sebe, přišlo by mi nemístný se o tom bavit víš, ta nedokončenost aktu třeba spíš vychází z mý výchovy, jsem morální a slušnej, nikdy jsem vlastně nic neproved... možná proto se ti to zdá jako nezkušenost.. moralizuju nepřímo v tý povídce Nevadí!:))) neblázni, mně se líbí, jak květnatě o erotice píšeš... jak jsem už napsal: jde ti to, tak o tom piš víc...

Havranka5
10. 06. 2005
Dát tip
Proč tě tak láká nedostupnost? Nedokonanost? Časem ti to může ublížit. Ty to chceš, ale bojíš se viď? Ucukáváš v panickém strachu před vrcholem, nahlížíš do pootevřených dveří, ale kvůli strachu z neznáma nevstoupíš, a pak následné výčitky, poté co se ti dveře zabouchnou a otočíc se zády nevratně zmizí v dálkách času, zahlazuješ ve svém srdci sám sobě prázdnotu a promarněné šance vznešeným moralizováním. Nebo ne? literatura je de facto součástí biologie, anžto je projev živé hmoty. Ach tak, zkušenosti přeci jen tedy máš, ale tváříš se, že nikoliv. :-) Mimikry. Zvláštní způsoby. Zajímavé. Vzhledem k tomu, že děvčata z praktického pohledu povětšinou vyžadují opak, postrádá tvůj postoj smysl. Zdánlivě. Opravdu velmi zajímavá evoluční taktika. Myslím, že moc ne. Píšu moc složitě na zdejší prostředí a lid. V lednu jsem napsala (do šuplíku) čistě erotickou sváděcí a zvlhčující povídku podobnou prostředím té tvé. (vůně šamponu v mokrých vlasech, fénování se v kleče navzájem, milování se v sourozencově posteli...) Nejspíš proto mě dostala. Jinak opilý holky vypadají dost uboze. Sice jsou možná v té chvíli lákavá a snadná kořist, ale... však víš.

pozorovatel
10. 06. 2005
Dát tip
nedostupnost - viz. Romeo a Jullie nedostupnost neni nedokonalost :)))))hele, piš ty eroťárny...prosim...podle mě je ti to téma souzený ne, nikdy jsem nepromarnil šanci, to vim jistě já si spíš občas užívám až moc..ale to sem nepatří :)))moje taktika totiž spočívá v něčem jiném:)))) já ji prachsprostě ukecám, dojmu, vyslechnu,....ůůů nemám rád alkohol, ani nepiju, holky nezneužívám:))) tak ji vlož... tu povídku ze šuplíku toliko zvlhčující

Havranka5
10. 06. 2005
Dát tip
NedokonaNost.. adna bukva i kakaja raznica :-))) Dobrá, překopu, učísnu a vložím. Ale je povrchní. Byť upřímná, leč prakticky nikoho nezaujme. nikdy? opravdu? Já nechci psát eroťárny, ale když píšu delší dílka (já kratší snad neumím. I losí byla držena na uzdě a nemilosrdně krácena ve svém rozletu na půl stránky) , trefí se mi to pokaždé do určité části cyklu, a mě je to pak líto mazat a pokračovat jinak. Věci , které považuju za přirozené, anžto jsem odvrhla zvrácenou křesťanskou morálku, prostě mají jiní za buďto nepřístojné vynášet na veřejnost nebo za nemravné. Aha, pozorovatel coby poživačný odšpuntovávač lahví mladých vín, co vypadají dle viněty jako vhodná pro archivaci?

abych se přiznal šel jsem sem ze srandy a vím že to bude vypadat hrozně blbě, ale mě se tohle tak zvláštně líbí, že bych Ti ten výběr opravdu chtěl dát i když mě vůbec nečteš... tak tedy tw a nepochop to šppatně

pozorovatel
10. 06. 2005
Dát tip
vlož:)) co se týká erotična, tak nikdy kecáš, máš ráda sex :) odšpunovávač možná tu archivaci nechápu

pozorovatel
10. 06. 2005
Dát tip
wětry:)))))to je zajímavá hlubší kritika... "i když mě vůbec nečteš...":))) to je dobrý... ale já tě čtu, jen se mi moc nelíbíš... psal jsem ti nějakou kritiku... ale jinak viz. Jinovatovi názory díky

Alojs
10. 06. 2005
Dát tip
zlý wětry: ty jsi mě taky nečteš, nebo o tom nedáváš vědět :-))))

fialowa
09. 06. 2005
Dát tip
je to dobré, dost dobré* ještě dlouho toto dílko ve mně bude doznívat

Honza_Princ
09. 06. 2005
Dát tip
tip + nej + avi + uznalé hmmmmmmmmm

Natt_Alli
09. 06. 2005
Dát tip
....krásnej text...(je mi to blbý, ale napsala bych hihňaly s měkkym"...), ale jinak je tak jemně erotickej a smutnej až...jo, smutná erotika...něco takovýho tajemnýho, vo přání, co tam lítaj tim dnem i potmě a tak...co bych sem eště matlala ?

dadik
09. 06. 2005
Dát tip
no je takovej jaksi hraniční...... t

To přetejká atmosférou!*

overflow
09. 06. 2005
Dát tip
mám jen sestry :( pro mě to neni o erotice teda líbí se mi to oslovování sestry a konec, no vlastně celý *

fungus2
09. 06. 2005
Dát tip
Je to dobré**

ledňáček
09. 06. 2005
Dát tip
to je krasny ale technickou - holka, co si prave nalakovala nehty, si urcite nepujde umyt hlavu :-) *

mám taky jednu: Spaly jste mi v posteli a už se tak nesmály, ale jen hihňaly. tak spaly nebo jen ležely ti v posteli? krásná věc, opravdu hýbe se pod kůží*

pozorovatel
09. 06. 2005
Dát tip
správně: hihňaly, ležely a i ty nehty:)) díky moc

obluda
09. 06. 2005
Dát tip
zaujimave, posobive...

overflow
09. 06. 2005
Dát tip
když technická tak -v posledním odstavci: vzala JSI kamarádku za ruku:)

Zuzulinka
09. 06. 2005
Dát tip
velmi působivé....co to v Tobě chlape je....*

Nicollette
09. 06. 2005
Dát tip
výborně konečně se rozplakal *

John_Ceder
09. 06. 2005
Dát tip
napsaný je to dobře.. ty ale nemáš sestru?

pozorovatel
09. 06. 2005
Dát tip
mám, proč?

John_Ceder
09. 06. 2005
Dát tip
tak to si teda bourák.. že můžeš takhle uvažovat/psát.. pro mě je to nepředstavitelný..

pozorovatel
09. 06. 2005
Dát tip
:)) je nevlastní a já to beru jako symboliku nedostupnosti lásky nebo tak něco..

John_Ceder
09. 06. 2005
Dát tip
nevlastní, hm.. tak to řeší hodně..vypadá to jakoby provokativně..ale nakonec se zjistí, že skoro o nic nejde..:) mám vlastní i nevlastní..

pozorovatel
09. 06. 2005
Dát tip
já vlastně nevim, kolik mám sourozenců

John_Ceder
09. 06. 2005
Dát tip
nevím, co na to mám odepsat..

pozorovatel
09. 06. 2005
Dát tip
...nic

John_Ceder
09. 06. 2005
Dát tip
nic

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru