Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

OHOL SE!!!

30. 06. 2005
18
1
3876
Autor
gab_1


...........................

Ohol se!!

 

 

Ohol se!!

Podívej se na sebe!

Podívej jak vypadáš!

Půjdu všude bez tebe!

S žebráky si nezadáš!

 

Próóóč??

Co když se to ňáký líbí?

To přece neni špatný!

Tvář jak prdelka ti chybí?

Mně to připadá matný!

 

Musíš!!

Starší jsi o deset let

a hrozně mě to píchá.

Takhle seš jak starej kmet,

na kterého smrt dýchá.

 

No jóóó!!

Uznávám, nádhera to není

a strojek, ten by občas bod.

Nechtěj po mně holení denní,

když já chci být jak ZZ TOP!

 

GAB


1 názor

Saloo
11. 06. 2009
Dát tip
super !!! :)

gab_1
16. 09. 2005
Dát tip
Silvitíku: ano, jsem speciální exemplář, který se při psaní baví a píše proto, aby pobavil druhé - a proto, kdo se šťourá v mých jednoduchých rýmech, tak mě nepochopil...Ty jsi pochopila a já jsem tomu rád...díkec:-))) ...no jasně, vždyť jsi lev a lvi si přece rozumí!!!:-)) já Ti asi k těm sedmnáctinám něco napíšu!!! ale raději bez rýmů!!:-))

Silvita
15. 09. 2005
Dát tip
No teda Hodnotím především to, jak jsi mě pobavil :) Máš formu psaní, kterou bych u jiných nesnesla, ba dokonce hanila ... (typu: sebe/tebe) ... ale u Tebe se mi to líbí - Sice to bude bez tipu, ale neznamená, že ne-eberu :)

Trini
29. 07. 2005
Dát tip
tak to je bezva...........hezky mě rozesmála, jako bych to od někud znala :-))))))))) -t-

Trini
29. 07. 2005
Dát tip
tak to je bezva...........hezky mě rozesmála, jako bych to od někud znala :-))))))))) -t-

Trini
29. 07. 2005
Dát tip
ooou zase stereo :-)))

ajfelov
29. 07. 2005
Dát tip
a ne,ne,ne ! docela mne rozesmala,myslel sem ze to pise moje stara! a davam ji proste *tip*

Jazena
16. 07. 2005
Dát tip
Díky, moc líbilo, sacco - dík za vysvětletí, také jsem to nevěděla. Co se vousů týká, dlouhé jdou dorbé, ale ty krátké, to se pak člověk nemůže lísat a druhý den je celý podrápaný. Takže si pak pánové musíte vybrat, buď dlouhé, nebo oholit, nebo bez lísání.

_Rebelka11
01. 07. 2005
Dát tip
gabe, ale jo, spokojená... prozatím :-))) sac: mám tušení, ale psát ho sem nechci :-)))))

gab_1
01. 07. 2005
Dát tip
...ach jo ...proč prozatím???...:-))

_Rebelka11
01. 07. 2005
Dát tip
třeba budu chtít příště zas něco jiného :-DD

vesuvanka
30. 06. 2005
Dát tip
pěkně napsané, ale občas někomu ty vousy sluší.... TIP jenom nějak nejsem "in" a nevím kdo je to ZZ TOP

_Rebelka11
30. 06. 2005
Dát tip
...ale když ten prostřední oholený je :-)), rozesmálo, dobrá blbůstka, t*

_Rebelka11
30. 06. 2005
Dát tip
Vesu: ZZ TOP je hudební skupina... a souhlasím, že někomu ty vousy sluší :o)

vesuvanka
30. 06. 2005
Dát tip
Rebelka11 - děkuji :-)))

aikon
30. 06. 2005
Dát tip
8)) ..idem sa oholit *

Zuzulinka
30. 06. 2005
Dát tip
to je prča....:-)))****

Sarrah
30. 06. 2005
Dát tip
:o)))) potěšila moc.....*moc. Mně se líbí vousáči!!!

Taitalo
30. 06. 2005
Dát tip
:)

sacco
30. 06. 2005
Dát tip
vesuvanka a reb: zz top je skutečně skupina. a když to reb víš, tak se divím, že nevíš, proč ten prostřední je oholený.... ale jak jsem zjistil, tak asi nejsi sama, kdo to neví.... nechci jmenovat. tak pro všechny objasnění. vousy jsou pro skupinu zz top image, a ten prostřední, bubeník, je mít nemusí, protože to má ve jméně. on se totiž v překladu jmenuje "vousy", tedy přesný překlad je spíše brada z vousů nebo bradka.... jo a gabe - jako členové té "silnější" části populace tohle slýcháváme často, a je to hezky sepsané, takže TIP.

DRAHT
30. 06. 2005
Dát tip
To je super-blbůstka. Posílám vousatý TIP

andromeda
30. 06. 2005
Dát tip
tak to se Ti moc povedlo, pripadá mi to jako castý rozhovor u nás doma!!!!! T I P (pekný smajlík...)

gab_1
30. 06. 2005
Dát tip
jenyk: trapnej úlet - díky!!!:o)))

zana_zana
30. 06. 2005
Dát tip
gabiku,ale tie fuzy fakt skrabu... a je to neprijemne lebo nemozes dat pusu na licko,a nevidno tvar, iba polovicu,a keby si ich niektory chlapi aspon pestovali,ale nie ani si ich neumyju,maju v nich zbytky jedla alebo zazltnute od nikotinu, a nevidno cez ne usmev... dielko je premile:)

Kachora
30. 06. 2005
Dát tip
:-)...TIP

_Rebelka11
30. 06. 2005
Dát tip
sac: to vim, že mají image založenou na vousech, ale jak se přesně jmenujou v překladu, to jsem nevěděla, no :-) to by mě zajímalo, kdo to ještě nevěděl? :o)))

_Rebelka11
30. 06. 2005
Dát tip
avi..

Eg_Ar_11
30. 06. 2005
Dát tip
prostě po těch dpkách a zaláskách úžasná úleva *

:o))))) *

gab_1
30. 06. 2005
Dát tip
Všem obrovský dííík!!! vesu: ZZ TOP je kapela, kterou rád poslouchám, Reb. a Sacco to tu dále vysvětlili perfektně!:-) Reb: Slíbil jsem holení a máš ho tu - spokojena?:-)) aikon: pokud tě partnerka nenutí, tak se na to vykašli!:-))) zuzu: jsem rád, že jsi se pobavila!!:-))) Sarrah: Vážně?? Super - mě každá nutí holit!!:-)))) Ještě by to chtělo vousatý obrázek - Ty něco jistě najdeš!!:-))) Taitalo: :-) sacco: opět si se projevil jako odborník!! Existuje něco, co neznáš???? :-)))) andí: u vás taky????:-)))) (že jsem Tě s tím smajlíkem překvapil?????):-)))) zaninka: já už to vím, že škrábou!!! slyšel jsem 1000 x a proto se poctivě holím - někdy, občas, aby se neřeklo :-)))))) Kachora: tip pro ZZ TOP????:-))))) Eg_Ar_11: chce to občas srandu!:-)))) Selia: pobavila??? paráda!!:-))) mali_hvezdi: jsem rád za Tvůj úsměv!!!:-)) jenyk: nééé, myslel jsem svou blbou chybu!!! DRAHT: skoč se taky oholit - prej je to hezčí!!!:-))))

sacco
30. 06. 2005
Dát tip
reb - nebudu podrývat ničí autoritu a tak to neprásknu, ale nemusíš chodit nikam daleko :-) třeba se toho chytneš. gabe - tedy, tak tady jsi mne fakt dostal - to je totiž věc, co opravdu nevím. nevím, jestli existuje něco, co skutečně neznám :-)))... ale jo, už to vím, rozhled mám sice velký, ale kde se mé znalosti značně zužují .... je to LITERATURA. tady v písmáku bych to asi říkat neměl, ale ono by to stejně vyšlo brzy najevo :-))))

zelva
30. 06. 2005
Dát tip
ta poslední se mi líbí

vesuvanka
30. 06. 2005
Dát tip
sacco, gab_1 - díky :-)))

Waawe
30. 06. 2005
Dát tip
zí zí top jo docela jo... hermelín bodliny med a jdu *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru