Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prosím...

02. 07. 2005
1
0
991
Autor
mEgginka

     Cupkavými krokmi ide k telefónu. Na okamih zabúda, čo vlastne chcela a nechápavo hľadí na malú skrinku s číselníkom. Potom však zdvihne slúchadlo a prsty jej sami od seba vtáčajú známe a predsa neznáme číslo.

    ,, ... 5 ... 5 ... Je to správne?" víri jej hlavou, ,,veď robím hlúposť!"

     Ale už koniec váhaniu, Kdesi v diaľke zvoní telefón. naliehavo. Ale s  istou obavou.

     ,,Chvalabohu nedvíha!"

     Cŕn..., cŕn...

     ,, Prečo nedvíha? Prečo nedvíha práve teraz, keď ..."

     ,,Prosím?!" - pretrhlo jej sled myšlienok. Po prvý raz počula tento naučený tón, prichádzajúci tak zďaleka cez telefónnu šnúru, taký tajomný a popritom nežný! Ústa sa jej chveli príjemným rozčúlením, ssrdce búchalo o preteky.

     Chcela skríknuť: ,,Milujem ten hlas!"

     Ale neurobila ani nepovedala už nič. Len počúvala v pravidelne sa opakujúcich intervaloch slovo, ktoré vyjadrovalo toľko vecí, toľko nespočetných, vyslovených i nevyslovených želaní, toľko snov, toľko vrúcnych túžob: ,,Prosím?! ... "


mEgginka
12. 09. 2005
Dát tip
Xtruth: dík :o) za obe kritiky

...basnicka sa mi pacila viac... ...je to intenzivne....chvilami az prilis na mna... ...ale zasa poznam...chapem...

WhiteShadow
02. 07. 2005
Dát tip
Je to dobré, jen se mi zdá, že to jeho prosím nevyjadřovalo tolik různých vjemů..-to spíš ten její poslech...jeho hlasu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru