Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Večerní nekromantika

03. 01. 2001
5
0
5263
Autor
Merle

další starší nebudu nic vysvětlovat, snad jen jako obvykle, že to nemá nic společnýho s nekromancií...

Rozbujelá šero-síla, rozpěstěná betonost. Padlá hradla slívou milá... Zobcéněná upřímnost! Popršalá Země lítost, sloupadaná Mach-rychlost. Podle práva - nicožravá vyzvání mi na blízkost. Rozvrzaná rzivá vana, přiostřelý vtipu břit. Vlažná voda obávaná... Vanou vlny - - vlekou klid.
první, co mě napadlo, když jsem přečetla první sloku bylo se podívat, jestli tu je blondýna :-) myslim, že to je její šálek čaje :-)))

Merle
26. 06. 2003
Dát tip
čekanka: to má teda divný vkus... tahle se nelíbí ani mě :)

No, asi se jí to nelíbí, když tu nehvězdičkovala :-))) ale když jí se líbí to, čemu já nerozumim :-))))) až na výjimky :-)

Merle
26. 06. 2003
Dát tip
tohle je ale až nepříjemně průhledné... skoro jsem se styděl to sem dát

A tak proč jsi to sem dával?????

Merle
26. 06. 2003
Dát tip
ze stejnýho důvodu jako ostatní osobní a průhledné básně... abych se s něčím v nich a sobě vyrovnal.

Jo aha.....a vyrovnal ses?

pampelin
30. 05. 2002
Dát tip
Tak tohle není jen na hvězdičku:) Je to výborné:) Titip


ulita
15. 01. 2001
Dát tip
Já vím, že to sem nepatří, ale co moje poslední veršovánka?

Merle
11. 01. 2001
Dát tip
ulít: jo, a též samoléčebné... není to mým zvykem, ale i mě se to občas stane

ulita
10. 01. 2001
Dát tip
Není to...trochu...samoúčelné..?

kafka
07. 01. 2001
Dát tip
pobavils :-) tohle fakt můžu! popršalá, sloupadaná, rozbujelá šero-síla...!!! Nechceš napsat slovník novo-merlích slov? Ta poslední sloka se mi taky líbí, ale nezapadá mi do celku, najednou jako bys ten vodopád utnul a dál zůstal už jen slabý čůrek vody z kohoutku. Nebo to byl účel?

Sarken
07. 01. 2001
Dát tip
jsem jedna velká vrba (to už víš)

Yeziiinka
07. 01. 2001
Dát tip
Já nevím...zaskočils a koukám, že nejen mě :) Připadá mi tak nějak ´moc koncentrovaná´, ale myslím, že si na ni udělám víc času. Přeju málo splínů Merlíku :)

Hackman
06. 01. 2001
Dát tip
zbytecne dobry

JiKo
05. 01. 2001
Dát tip
Sem to nechtěl říkat že taková sebevražedná ... jaxi to říkal mě? Hlavu vzhůru (ve jménu civilizace) ... já vím je to starší :-))

Merle
05. 01. 2001
Dát tip
Mamba: tak nesssspi, budeš malátná :-))))

jorel
05. 01. 2001
Dát tip
libí, zajimavá kreativní básnička a má i ducha. +

Merle
04. 01. 2001
Dát tip
Bojím se, že tohle není blbůstka, ani cvičení techniky... naopak je to až příliš ze mě. Nekromantiky píšu jen když je mi nejhůř, a nikdy je nemá nikdo pochopit. Vlastně se ani nemají líbit... mě se nelíběj. Papouch: nechtěj vědět Laď: tak na Mach-rychlost ti pošlu vysvětlení :-))) Ufo: a mě zrovna konec přijde trapně jednoznačnej

Laďa
04. 01. 2001
Dát tip
Merle já vim o tý rychlosti, snad. Albireo já myslim, že to neni samoúčelný. Jsou to dobrý slovní hříčky, i kdyby nic jinýho. Ale i za těmito neologismy se skrývá význam, který je úplně jasný jen básníkovi. Stejně jako když se použijou slova známá všem. Myslim, že i z těchto slov se dá vycítit myšlenka. Tím ovšem nechci toto dílo vynášet do nebe, neboť všichni víme, že Merle má dost i lepších věcí. :-)

Vcela
04. 01. 2001
Dát tip
To Ti muselo být opravdu všelijak!Šílený!!! :-)))

Mamba
04. 01. 2001
Dát tip
...sss... tam by se mi ale sssspalo

JiKo
03. 01. 2001
Dát tip
ještě že ne Šebestová-rychlost :-) jsem rozpolcen .. příliš složité?

Sadaf
03. 01. 2001
Dát tip
Merlíků, můj oblíbený:-)))) Rytmus fakt skvělej, ale...ale...já nevím o čem to je...

ruby
03. 01. 2001
Dát tip
ja nemuzu rict ze se mi to nelibi,naopka. hrani se slovy je to jedine co sleduju u VSECH basni, protoze basnicke teorii nerozumim, a co chtel basnik rici temer nikdy nepochopim. takze ano, me se to libi, zvlaste posledni dva verse.

Tynic
03. 01. 2001
Dát tip
Toš já bych to neviděl zas tak černě ! :o) Civičení z básnické techniky máš za jedna... Chtělo by to víc Tebe... ale o to tady jak se tak dívám nešlo... Nebo že by přece ? Poslední strofa ? Být tam tři stejně kavlitní jako ta poslední, tak tě v kritice vyzdvihnu až ke hvězdám...

Albireo
03. 01. 2001
Dát tip
Merlíku, tady těch neologismů připadá nějak moc pohromadě. Nejzdařilejší mi připadá poslední strofa.

Miroslawek
03. 01. 2001
Dát tip
Hmmm, tentokrát nelíbí - až příliš hračičkovská variace na temnosíla, kořensání a to už tu bylo. Nevykrádej sám sebe.

clovrdik
03. 01. 2001
Dát tip
hmm, no nevím, ale spíš nelíbí, je to takový hraní se slovama, jako blbůstku bych to bral

Laďa
03. 01. 2001
Dát tip
A mně se to docela líbí, akorát ta Mach-rychlost mi tam nesedí. Jednak rytmicky a jednak je to asi moc realistický. :-))

papouch
03. 01. 2001
Dát tip
jo, spíš blbůstka .. uniklo mi jaksi gró tohoto dílka, ale já jsem blbej, dáš mi školení, Merlíí? :-)

Albireo
03. 01. 2001
Dát tip
Laděnko, ta Mach-rychlost se mi zrovna líbí, víc mi vadí ty ostatní merlovské složeniny. Na rozdíl od jiných jeho básní mi tady připadají trochu samoúčelné. I když bych měl vzít v úvahu, že to psal už někdy dřív.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru