Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuřecí

12. 07. 2005
9
0
3320
Autor
Jeheheman

apropó

 

 

Vrať se brzy

kuřecí synu

 

 

dáme ti za ženu

kuřecí Annu

 

 


Darkness
12. 12. 2005
Dát tip
:c))

Jeheheman
22. 10. 2005
Dát tip
dívka: nevím, zda lze dílo tohoto kalibru vůbec pochopit. buď k tomuto účelu nebylo vůbec sepsáno a nebo genialita autora dalece přesahuje potenciál jeho čtenářů;o)

AAA_AAAB
14. 10. 2005
Dát tip
Ano je to tak, spousta zoufalství, beznaděje, ztracených iluzí a hlavně hodně bolesti!!! Je to úchvatné dílo, zasluhující si podrobnější rozbor: 1. sloka uvádí čtenáře do děje ale zároveň sama o sobě je součástí příběhu a tudíž pro dějovou linii samotnou zcela nepostradatelná. Pro čtenáře je jakýmsi navnaděním pro sloku druhou. Já osobně (a věřím že i valná většina z těch kdo tohl dílo četli) jsem si po přečtení první sloky položil otázku. Ta otázka zněla PROČ? Proč se má kuřecí syn vrátit brzy. Odpověď mi měla přinést druhá sloka. Zde bych chtěl jen podotknout, že se jedná o prozíravost autora, který tímto krokem zajistil to, že čtenář si zajisté přečte i druhou sloku. Jednoduchou implikací a logickou úvahou si proto můžeme odvodit, že báseň NENÍ nudná. Nudnou básní totiž rozumíme tu, která nás po přečtení určitého úseku přestane bavit a my ji do konce nedočteme. Zde tenhle problém nenastává, protože zvědavost a touha vědět, proč že se to kuřecí syn má vrátit, nás nenechává klidnými. Dalším důvodem, proč si báseň přečteme až do konce je její délka. Báseň totiž není dlouhá. Zde bych chtěl opět vyzdvihnout určitou prozíravost a dalo by se říci genialitu autora, který zajísté věděl, že psát dlouhé, několikasloké básně na dané téma je řekl bych až literární sebevražda.. Co se druhé sloky týče, přináší nám odpověď na otázku, hryzající naše mozkové závity po přečtení sloky první. Celkový dojem z básně by se pak dal vystihnout jistým cimrmanovským modelem, či principem. První sloka je jakýmsi prvkem očekávání, načež druhá sloka je prvkem zklamání..Další předností autora tedy je, že dokáž napsat dílo, které nemí nudné, ale přesto není zajímavé. A proto mé hodnocení je tip.

Jeheheman
14. 10. 2005
Dát tip
vole!!:o))))) (a zrovna si čtu 100+1, pukud chceš zajímavosti, doporučuji.. namísto mé neskonale pouhé velepoesie;o) dík

Jeheheman
29. 08. 2005
Dát tip
romale:o) čím?:o)

romale
29. 08. 2005
Dát tip
Když se nad tím zamyslím, čiší z toho spousta zoufalství...

Jeheheman
29. 08. 2005
Dát tip
romale: podvědomí, to je svině,o)

romale
29. 08. 2005
Dát tip
Však Tys to hned věděl, kdyžs to psal... ... že se nevrátí.

romale
28. 08. 2005
Dát tip
Dalo by se říct, že mě to dojalo... Vážně... #

Jeheheman
11. 08. 2005
Dát tip
hele ignát, křídlo nějak za 10 dnů přifrčí do prágu, nezajel bys trochu poprázdninovat? nebo máš teďko fofr s tím zaměstnáním?

Jeheheman
21. 07. 2005
Dát tip
táhni

71_Art_72
15. 07. 2005
Dát tip
jasný artí tip

celer
14. 07. 2005
Dát tip
nikdy..

Nicollette
13. 07. 2005
Dát tip
hehé :o)))

celer
13. 07. 2005
Dát tip
..jo.. ad absurdum..

Jeheheman
13. 07. 2005
Dát tip
celer: máš něco proti ad absurdu?:o)

Jules_Floyd
12. 07. 2005
Dát tip
nepíše se á prospos? :o) * Ty si ten kuřecí synek, autore?

Jeheheman
12. 07. 2005
Dát tip
píše i nepíše, počeštilo * ha ha, to mě nenapadlo, možná že jo, akorát bez příslibu;o))

Diskrepance
12. 07. 2005
Dát tip
kuřecí Anna :)) já už snad nikdy nebudu jíst kuřecí, pokaždý bych musela oplakat nebohou Aničkuuu :))))) ale jinak T* ;)

Tinúviell
12. 07. 2005
Dát tip
hustý :o)))

Nicollette
12. 07. 2005
Dát tip
že to je pro iggyho jak von vycestoval někam pryč? :-))))))))

Jeheheman
12. 07. 2005
Dát tip
nicol: nee, to není a pokud je mi známo, tak i jak se dalo předpokládat, z vycestování sešlo,)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru