Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tajemství...aneb Hostina

04. 01. 2001
3
0
3123
Autor
racek

Čím vším prochází láska...

Tajemství ...aneb Hostina Na rty mi polož prst... A pak s ním klouzej dolů. Tohle je málo. Ještě níž - až k prostřenému stolu... /4.1.2001/
Miroslawek
09. 01. 2001
Dát tip
Nejlepší stůl je v rohu u okna.

racek
06. 01. 2001
Dát tip
Na kůži hladí a vevnitř pálí...Z kůže pod kůži.

Dantte
05. 01. 2001
Dát tip
Racku,Ty ptáče,že láska žaludkem prochází nad slunce jasnější, ale , že prstíkem je Ti to milejší?..Csssss..věšíš nám bulíka:-))

Merle
05. 01. 2001
Dát tip
Cavalera!! :-))))))))))) bože chlape ty mě dostáváš... a to sem byl z básničky tak romanticky naladěnej, a teď jsem málem poprskal šéfa :-)))) dobrý Racku...

Albireo
05. 01. 2001
Dát tip
Ten dvojsmysl je kouzelně lehounký a celá básnička super a tííííp. Cavalera: pořádně jsi mě rozesmál!

Cavalera
05. 01. 2001
Dát tip
Lidičky, sic mě těší, že jsem Vám na tvářích vyloudil úškleb, Vámi nazvaný smích (to Vám ale zase nesežeru), ale odpovědi na svou otázku jsem se přec nedočkal. Nu, předpokládám, že šel vnitřkem a TIPnu si:-)))

Cavalera
04. 01. 2001
Dát tip
Ten prst jde vnitřkem nebo vnějškem?:-))

Sadaf
04. 01. 2001
Dát tip
klobouk dolů...racku, tak tohle nemá jedinou chybu a jestliže někdy píšu PMŠK tak tady to platí steronásobně. Tak kouzelný a něžně erotický dvojsmysl jsem snad ještě nečetl... Super!!!

Adelan
04. 01. 2001
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru