Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TRUBADŮRA OČKO

07. 08. 1999
1
0
3950
Autor
Merle

Tahle basnicka se vztahuje k povidce o zaklinaci (uz nevim jak se jmenuje) od A. Sapkowskeho. Snad trochu oslovi i neFantasisty.
BTW: byl bych rad kdyby se mi Krytyk nejak vyjadril k basnickam: Les, Destik a this one. Pokud chces, tak i k ostatnim.

Seděla pod stromem tiše tam zpívala, tma zatím okolo kradmo se stmívala. V uctivé dálce se držela stranou, jen stíny vrhala na uvítanou. Smutně se balada po lese vinula, silná svou slabostí i stromy pohnula. Tu a tam ukápla slzička mízy, dojetím sehly se bělostné břízy. Dívka dál zpívala zasněná ve strunách, až vítr uvázl ve stromů korunách. I Čas se zastavil písni hold vzdal, nakoukl do hodin a odtikal. Nad ránem přiběhl zlej vlkodlak, ze stínů hladově zaplál mu zrak. Do smutné písně se zaposlouchal... Potichu zakňučel, a zas šel dál.
blázen
18. 01. 2001
Dát tip
Nevím ... Sapkofskiho jsem, bohužel, nečet ... ale tma se stmívala a ještě k tomu kradmo ... to beru...

Yeziiinka
20. 10. 2000
Dát tip
Líbezná! Ale souhlasila bych s Prokletíkem, že by se bez slok o vlkodlakovi docela dobře obešla...ale když tam být majou...

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
už chápu názef... nesouhlasím s těma slokama ... prostě nezapadaj do rámu

Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*TRUBADŮRA OČKO: jsem zásadně proti posledním dvěma slokám! k čemu tam vůbec jsou??? myslím, že jen rušej dojem ze zbytku básně...ten začátek je výbornej...a to jsem v životě knížku od (na Písmáku velmi často zmiňovaného) Sapkofskiho nedržel v ruce...nechápu název... m.

Merle
10. 10. 2000
Dát tip
Prokletí: poslední dvě sloky tam obsahově bejt musej (předloha je daná)... co je trubadůra asi víš a Očko je v tomhle případě vlastní jméno

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Rytmus a verš je fajn, ale tahle mi přijde celkem o ničem. Nebo aspoň já v ní žádnej děj nevidím, ale to je asi můj problém, ne ?

Sarken
22. 02. 2000
Dát tip
našla jsem ji sice trochu pozdě, ale lepší než nikdy
zbytečně dobrý
asi si tu povídku znova(tak po desátý) přečtu
tip

maprach
20. 08. 1999
Dát tip
tak jen rychle, než mi skončí spojení: moc hezký, zajímavý a parádní závěr :-)

Krytyk
09. 08. 1999
Dát tip
Také pěkná!! podívám se ti na ostatní věci hned jak to půjde, snad již tento týden..

Bibša
09. 08. 1999
Dát tip
neboj, oslovilo to i neFantasisty, je to krásnéééééé, a ta šestá sloka ( ten čas ), ta se Ti opravdu povedla jako žádná jiná.

slavek
09. 08. 1999
Dát tip
slzička ukápla..

Bříza
07. 08. 1999
Dát tip
shýbám se dojetím
skoro až k zemi
větřík je uchvácen
větvemi všemi
---(ehm)
tedy - spíš verši
(nejde tam -šemi)
tak je to správně
v té kouzelné zemi
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru