Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Růžolící Jirka

Výběr: Wopi
11. 01. 2001
11
0
4583
Autor
hermit

* 2001 (abyste si nemysleli, že jsem zaujatý proti svatým)

. . . růžolící Jirka rozrazil vrata a do stodoly u chlívku z vepřovic medově vplynulo slunko chopil se cirkulárky a vytlačil jí ven růžový Jirka si vykasal svetr jako sukni a vrazil ho do modráků těma rukama svatýma se pak nořil do práchnivých špalků jako do střev líbal je cirkulárkovým sluncem a spravedlivě dělil na makové koláče s mandlemi přepůlených tesaříků baculatý Jirka probořený do svistu šlapal ve slepičích hovnech v Lesonicích řvalo ráno kulatý světec Jirka právě sloužil mši za živé i mrtvé
Yeziiinka
24. 09. 2004
Dát tip
Já tomu rozumím. A do toho bufetu poblíž jsem zase jen nakoukla já. :) Tak hlavně, že jsme oba aspoň nakoukli... :))

hermit
22. 09. 2004
Dát tip
za zajímavost stojí, že vedle Jirkovo chalupy v Komárovicích, (který jsou zamaskovaný za Lesonice, jež jsou asi sedm kiláků od Komárovic) se narodil snad nejvýznamnější český orientalista a první seriózní český buddholog Vincenc Lesný; já mám rád tyhle vlastivědný údaje. :o) mimochodem stodola ani chlůívek z vepřovic už nestojí, Jirka obojí zboural a postavil znovu... zdravím, Yezinko, tebe sem... teda nikdy neviděl, ale tady už pěkně dlouho taky ne...:-)

Yeziiinka
22. 09. 2004
Dát tip
Abys věděl, viděli jsme se :) No, budu přesnější - určitě jsem viděla já Tebe. Byla jsem tenkrát na tom velkém čtení na Slatině v Brně. Přijela jsem s Falkou...

Yeziiinka
22. 09. 2004
Dát tip
Ježíš, pardón, teď jsem se blbě přepsala, myslím na moc věcí najednou!!! S KAFKOU, samozřejmě!!! :)

hermit
22. 09. 2004
Dát tip
jó? čoveče, já si vubec nevzpomínám jestli tam kafka byla, já si vubec odtud na moc věcí nevzpomínám... vlastně jo, byla tam, šak sme paks trávili celou noc v jakejchsi knajpách u Svoboďáku... no jo, ale tebe si teda ne a ne anevybavím... já to tam flákal, měl sem sociodepresi, tak sme jen nakoukli do sálu a pak kafrali s děckami v nějakým bufetu poblíž toho sálu...:-))

hermit
22. 09. 2004
Dát tip
tak škoda že si se nevozvala hlasitěji, sme se mohli poznat :-)

Yeziiinka
21. 09. 2004
Dát tip
Teda... já si přečetla znovu po takové době a nemůže se mi líbit víc!!! Jsi básník. Ale to jako obvykle neříkám není nic nového...

Tom
30. 06. 2004
Dát tip
a. je to na tipa - moc se mi to libi (a proto dodam "c"), b. je to moc dobra a zajimava basen, c. netreba tam psat slova jako "hovna" nebo "rvalo rano" - nekterych veci jsem se v te obecne krase spis polekal, d. vyzneni neni proporcionalni do basne.

hermit
24. 06. 2004
Dát tip
a já vám všem dodatečně dík :o)

blueberry
23. 06. 2004
Dát tip
Heej, dobrý...!!! Věřím ti každé slovo! Víc se mi líbí první dvě třetiny, zbytek už je na mě moc naturalistický. ... rozrazil vrata a do stodoly u chlívku z vepřovic medově vplynulo slunko ... Tohle mě dostalo, sténám blahem. Krásná melancholická idylka. Ten Jirka to tam miluje a za to ti dám tip :-)

miii
09. 01. 2004
Dát tip
no co, líííbí

Yeziiinka
14. 09. 2002
Dát tip
No... No tohle se mi ale hrozně moc líbí!!! :)))*

Armand
06. 08. 2002
Dát tip
má něco do sebe, ale neoslovuje mě tak... tenhle vesnický motiv jsem tu viděl víckrát a zdál se mi jinde výrazněji a lépe zpracovaný (pravda ty do toho taháš ještě něco navíc). Líbí se mi, ale típek tentokrát ne :)

Wopi
22. 07. 2002
Dát tip
SUPER SUPER a ještě jednou SUPER

pino15
28. 11. 2001
Dát tip
taky bych tam to slovo nečekal,ale je tam :o) asi tam patří,když jsi je tam šoupnul :o)

JiKo
06. 05. 2001
Dát tip
Páč sem Jirka a páč sem svýho času taky tahal z chlívku cirkulárku slepičíma hovnama... báseň ke mě mluví takže zaujatej TýAjPí

Janis
21. 04. 2001
Dát tip
*!

Tom
25. 02. 2001
Dát tip
Tip jako Brno!!! Tohle je styl, ktery miluju - je to o lidech a zivote, ostre videni a zajimave postrehy - odusevnele, aniz by to zkoumalo dusi a andele.

rire
16. 01. 2001
Dát tip
cirkularka je lepsi a uzitecnejsi nastroj nez kriz

kafka
11. 01. 2001
Dát tip
já..nevím.. mám z toho jako z celku divný pocit...ale asi to bude jen nějaká asociace. já se vrátím v lepší náladě

Ananas
11. 01. 2001
Dát tip
Tohle bych od tebe nečekal, ale líbí se mi to. Dávám tip. Není to sice epika, ale přesto mě trošku mátla časová nenáslednost jednotlivých dějů: chytil cirkulárku, rozrazil vrata, vykasal svetr. To je ale skutečně jen detail, nic podstatného.

hermit
11. 01. 2001
Dát tip
Ananas: díky za upozornění, trochu jsem tam zpřeházel řádky, snad už to teď bude ladnější

Print
11. 01. 2001
Dát tip
:-)))! *

úchyl
11. 01. 2001
Dát tip
Pěkný HOVNO!

Miroslawek
11. 01. 2001
Dát tip
řvalo ráno ... jo jo vesnická jitra s kokrháním a cirkulí, to znám, dost dobré

hermit
11. 01. 2001
Dát tip
úchyl: dík, jsem rád, že alespoň něco se ti v té básničce zalíbilo...

evelína
11. 01. 2001
Dát tip
Hodně syrová, místy surová, ránem uřvaná... Sedla mi. Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru