Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První část mé sbírky na téma výkřiky vyšinutých duší bažících po pěnězích, slávě, a vlastním ostrově v Karibiku.

18. 08. 2005
1
0
1795
Autor
h_a_r_r_y

Co si myslíte o seríóznim výzkumu Předních Amerických Vědců? Chcete vědět víc? Čťete dál.. a příspívejte na výzkum.

Japkochuťovci krční (zkráceně japka) jsou nově objeveným druhem bakterie, která žije v krku a jí zbytky jídel které nám tam zůstanou. Věděly jste, že po jídle se ze 60 procent ucpe krk? Zřejme ne (já ostatně taky ne, dozvěděl jsem se to až z časopisu Scientist v nové rubrice Absurth). A proto tam jsou japka, které to vše snědí a následně přelezou do žaludku, kde to se utopí v žaludečních šťávách. Je všeobecně známý efekt, že člověk je nejvíc najedený asi deset minut po jídle. Japkochuťovci už ze žaludku nevylezou a proto musí naklást do krku larvy které strašně rychle vyrostou a vyvinou se zase do japlek, aby byly připraveni na další jídlo. Je užásné že to dokáží stihnout! Přední Američtí Vědci dokonce přemýšlejí zda není možná nějaká forma jasnozřivosti. Představte si jak neustále jíme! Třeba oběd v restauraci. Předkrm, hlavní chod, příloha, pokrm, desert. A ještě dojídaní jídla po mladších sourozencích (přece jim to tam nenecháme)! Jsou to zázrační tvorové a nejzajímavější je, že byly objeveni až nedávno.. A jim vděčime za svůj život! Proto vás Přední Američtí Vědci vyzývají: Přispěte na náš výzkum těchto nadbytostí, které denně zachraňují miliardy lidských i jiných životů! I ten Váš. Číslo účtu: 64548525486484548454/9999 variabilní symbol: Kajmanské island´s. Děkujeme.

 

A nyní k dalšímu objevu: Ve městě Twin Peaks ve státě Washington na hranici s Kanadou byla objevena objevena kobliha s reliéfem Ježíše Krista. Přední Američtí Vědci se vyjadřily.....


Loutka
18. 08. 2005
Dát tip
teda ten konec, to je klasickej Lynch :-) chybí už jenom mluvící poleno a ty bakterie...co takhle udělat nějakej cirkus : cvičený bakterie a stafilokoci? *

h_a_r_r_y
18. 08. 2005
Dát tip
jeste tam mohl byt kafovej logr s obrazkem Panny Marie..

Další šílená konspirační teorie starýho Harryho :o) každopádně originální a bůhví jestli ne pravdivá :D a dneska sem v lednici objevil plesnivej sejra kterej vypadal jako Rasputinův obličej....začínám mít z toho strach

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru