Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O Sobectví

21. 08. 2005
2
0
1758
Autor
Lancelott

Na čistou modrou oblohu kreslím prstem obláčky. Čistě bílé přímo nad hlavou a růžové a rudé nad obzor.

Slunci se to nelíbí. Je léto a ono chce svítit na svět, ale já na to nedbám.

Ani lidem se to nelíbí, protože je léto a oni chtějí, aby slunce svítilo na svět, vysoušelo kaluže a hřálo. Ale já na to stále nedbám.

Možná jsem sobec, ale já mám obláčky rád.


Lancelott
12. 09. 2005
Dát tip
Jasne...mas pravdu, jedna se jen o to, ze ta ma momentalni touha byla postavena do opozice mometalni touhy ostatnich i slunce. Kdyz neco delas, muze to byt slechetne, ale i sobecke...zalezi na tom, jak se k tomu postavi ostatni v tu danou chvili. Dekuji za navstevu:o)

Candy
11. 09. 2005
Dát tip
Pokud mezi těmi obláčky necháš i volné nebe, tak je to jen kompromis a ne přímo sobectví.I slunce se potřebuje občas skrýt a stejně tak i my odpočinout si od spalujícího žáru.

Bledulka
22. 08. 2005
Dát tip
Líbí se mi, když píšeš o přírodě, je v té básničce něco hlubšího nebo je to momentka?

Lancelott
22. 08. 2005
Dát tip
Bledulka: je to momentka. navodil jsem pocit malování obláčků a čekal co příjde:o) Děkuji

andromeda
22. 08. 2005
Dát tip
milé, taky kreslím prstem obláčky...

Arienalia
21. 08. 2005
Dát tip
:)

Lancelott
21. 08. 2005
Dát tip
Nevím jestli to mělo zahřát...ale z mého pohledu je to docela zajímavá reakce. Každopádně díky:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru