Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Černé nebe

15. 01. 2001
5
0
1874
Autor
ARC

Černé nebe 1997 . Zavírám oči když chodím městem, zavírám oči když bloudím krajinou. Narážím do lidí, do zdí a do stěn. Nad bílými chrámy se mračna zlá dmou. Nechci už vidět ty mraky lidí! Nechci než navěky v nebytí spočinout! Nechci! Však něco, to Něco mě nutí své kosti, srdce zlé nad městem rozvinout. Zavírám oči když se tě dotýkám, zavírám oči když hladíš mě po řasách. Černý stín ze skla, vin, osud můj tká, na přelud bílý já nožem si sáh. Nechci už vidět jak v noci vyju. Vlci se stahují, slyší můj sten. Nežli mě roztrhaj, básním a piju - strašné je nebe nad městem!
Bhati
22. 03. 2005
Dát tip
Vyjan vubec neni potesen tim, ze v basni vyjes...kam to ta civilizace speje:-)

ARC
08. 02. 2001
Dát tip
Možná jsou, Vyjane, ale první 2 sloky mi vyjely samy na Staromáku, nad tím bílým kostelem sluncem ozářeným visely ty černý mraky zuby.........

Vyjan
22. 01. 2001
Dát tip
Nechci ti do toho mluvit, ale volný verš ti sluší víc. Ty rýmy jsou dost toporné.

Yeziiinka
21. 01. 2001
Dát tip
Potemělé, ale něco se mi na tom líbí...

Fantocia
20. 01. 2001
Dát tip
me se to libi buqice

Dantte
15. 01. 2001
Dát tip
Hm, rád se v noci dívám na vytí. A vlci musí být být taky něčím živi, snad nedostanou od tebe vzteklinku, to je zlá nemoc. Ale co - hlavně, že je co pít, ne?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru