Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Správce neumí smazat zakázaného uživatele??

31. 08. 2005
2
0
3535
Autor
akredit

Vážený správče a majitelko,

 

díla nicku Lyryka jsou na "vašem" serveru stále přístupná!! Nenuťte mne k další žalobě na porušování autorských práv. Jestliže jste nick Lyryk blokovali od počátku existence vaší kopie Písmáka, musíte se nyní sami postarat o veškeré zamezení přístupnosti k jakýmkoliv jeho dílům. Očekávám nápravu stavu nejdéle do pondělí 4.9.2005 10:00 - poté podám žalobu i na toto porušování autorských práv.

 

s pozdravem akredit-Lyryk


Mezon
16. 12. 2005
Dát tip
... já si teda myslím ... že by se ten člověk měl honem rychle zmazat ... ... nebo aspoň zhulit ...

REDH0T
16. 12. 2005
Dát tip
Viktor ?

Mezon
16. 12. 2005
Dát tip
... ten taky ...

Lakmus
07. 09. 2005
Dát tip
Ajaj, lyryk chystá patrně nový projekt. Zdá se, že literární servery se rozmnožují dělením.

Sigourney
07. 09. 2005
Dát tip
žaluj žaluj vykrúcaj!

Delahaye
07. 09. 2005
Dát tip
Lakmus : jen ti dobří autoři se nám ne a ne klonovat :-) Za nějaký čas bude víc serverů než autorů ... ale to už sem vlastně někde říkal

dva_karlove
07. 09. 2005
Dát tip
Dívka je lítostiva. Já už se jen posmutněle bavím....

akredit
06. 09. 2005
Dát tip
Milá Verčo, lžeš jako když tiskneš... víš dobře, že jsi mne nenechala realizovat moji půlroční práci, kterou jsem pro Písmáka chystal --- vyhnula ses tomu zcela vědomě, abys to dnes mohla proti mně použít, ale můj nový web odpoví místo mne daleko přesvědčivěji...

dívka
06. 09. 2005
Dát tip
myslim, ze se rika "lzes jak kdyz tiskne" :)

dívka
04. 09. 2005
Dát tip
jak az hluboko... Lyryku, prvotni pobaveni z tebe prechazi v hlubokou litost. (Jinovato, prvni, kdo si stezoval na technickou chybu, nebyla Vella, ale Lyryk :o)).

Lakmus
01. 09. 2005
Dát tip
Jsem rád, že se alespoň Lyryk snaží o pokračování naší letní reality show. Žalobička, ta by opravdu mohla vnést nový svěží smrad. Osobně se ale spíš přikláním k názoru, že akredit je ve skutečnosti agent nasazený na nikdy neexistujícího lyryka, který nikdy nic nenapsal a jehož pravou identitu se dozvíme až na konci a nebudeme vycházet z údivu! ( Kurva, neměl bych zůstávat tak dlouho na slunci ).

Lakmus
01. 09. 2005
Dát tip
Čtenář voyer si skutečně přijde na své. Vážně je třeba vyhovět novému fenoménu a zavést zde na to extra kategorii. Je pro mě neuvěřitelné, že Vella přistupuje na tu destruktivní hru. Ale patrně nás čekají další a další překvapení.

michal666
01. 09. 2005
Dát tip
Náprava stavu proběhla 1.9.05 ve 12:00. Pokud by ještě někde byla ta díla "vidět", prosím o sdělení konkrétního místa. S pozdravem michal666

Sigourney
01. 09. 2005
Dát tip
všechno podepisuji, s jedinou výhradou - Lyryk a díla dosud není spojitá nádoba. Autor je spíš průměrnější autor na tomto webu vezdejším, proto by ono vznosné "dílo" měl používat pokorněji.

Jinovata
01. 09. 2005
Dát tip
Vella: Fuj. Vždy bylo známo, že Lyryk nemůže plnohodnotně dopoňovat kód písmáka, protože ten je od počátku plný chyb. Pohybovat se v tom bordelu chce jednoho člověka, který se zorientuje v těch chybách a nešikovnostech co tam jsou. V takovém prostředí nelze tvořit jiný než bachratý a nepřehledný "systém". Jestli se podle tebe teprve teď překvapivě objevují chyby... a jestli je připisuješ šmahem všechny Lyrykovi... tak to tedy fak nevím co s tebou... Chce to už dlouho přepsat písmáka. Zaplatit někoho. Tenhle kšeft ale dostal jen michal666, takže není třeba srovnávat s Lyrykem (jestli by to za prachy dokázal napsat znova nebo ne o to se tu nejedná).

REDH0T
31. 08. 2005
Dát tip
Lyryku - seš vážně ubohá loutka, neumějící se vyrovnat s výsledky druhé světové války. Tvoje schopnosti končí u psaní zajímavé poezie a blbnutí hlav holkám ve věku těsně nad vkusem pana Opočenského

Nicollette
31. 08. 2005
Dát tip
ta druhá věta snad ani nebyla nutná ne myslim že na Písmáku se potulují kdejací tvorové s kdejakými choutkami a Lyryk mi rozhodně v tomhle zvrhlej nepřišel, takže klídek klídek a navíc - ale to sis, Lyryku, naběhl sám - proč řešit jeho soukromí? proč se to nedá udělat nějak aby se do toho nemohli plést autoři? poněvadž pak se tu rojí tisícero moudrých hlav a teda...budu se opakovat, ale mělo jít o poezii a ne o kšeft, čili, jestli nám předkládáš takovýhle události, moc času na poezii potom nezbývá a hlavně už ani neni chuť teda sme domluvila a nevim co sem vůbec říkala protože to sou stejný nesmysly jako ty vaše ahoj

REDH0T
31. 08. 2005
Dát tip
...no, bloknout jsem ho nemohl, tak mi klasicky ujely nervy :o)))))))) Lyryku sorry... :o)

Dero_
31. 08. 2005
Dát tip
Je to ubohé - takové hulákání. Je to i úsměvně paradoxní, vzhledem k totožnosti žadatele. Ale bohužel je pravdou to, že zablokování všech těchto děl je otázkou jedné jediné minuty. A ačkoliv se Lyryk chová jako hysterka, tak na to právo má a musí mu být vyhověno - kategrorie je špatná, ale veřejné urgence nejsou tak hloupý nápad vzhledem k faktu, že zdejší vedení ona díla mazat evidentně nechce. Tohle jsem napsal pouze a jen pro ty všechny, kdo snad zaslepeně podporují nové vedení. Nejsem na Lyrykově straně, hnusí se mi, jak se dokáže chovat, ale stejně tak se mi hnusí evidentní vendetta nového vedení. Ponechme stranou, že žadatel, Lyryk, se mnohdy choval a chová hloupěji a militantněji. Hodně z ... nás ... v duchu operuje s jakousi odvetou, s pocitem zadostiučinění, když toto čte. Ale právě tento pocit z nás dělá jednu z mnoha bojujících stran.

REDH0T
31. 08. 2005
Dát tip
dero - souhlas

Nicollette
31. 08. 2005
Dát tip
hovno mě nikdo do žádnáho boje nenaverbuje ani za Nic ten poslední odtavec je teda asi spadnu ze stromu

ECHO
31. 08. 2005
Dát tip
Já zase nemohu smazat svá díla z kopie Písmáka na festival.poezie.cz. Mám taky někoho žalovat? ;-)

Yfča
31. 08. 2005
Dát tip
Nechápu, jak mohou být porušována autorská práva, když si sem ta díla vložil sám Lyryk. Stejně ale nechápu, proč nebyla vymazána, když to nemůže díky blokování udělat sám a o smazání žádá... Na druhé straně je nutné podotknout, že sám Lyryk v minulosti také blokoval některé autory a blokovaní autoři taktéž neměli možnost smazat své napsaniny...

očka
31. 08. 2005
Dát tip
Dero, Lyryk sem vložil svá díla za stejných podmínek jako ostatní... ty podmínky si navíc vymyslel z valné části sám...jinak viz ECHO a Yfča... ad nové vedení: ono je nějaké nové vedení ? změnila se majitelka ? že by? .-) pokud ovšem nikoliv a Písmák stále patří Velle, tak nechápu o jakém novém vedení je řeč...

houmles
31. 08. 2005
Dát tip
he he... to je vuuul :-) he he he.. to je vuuuul... he he he... ja asi spadnu ze zidle... to je na tip jak remen. bejt redaktor, dostane vyber ;-) mooooc hezky... BUM! a za vsechny smazane autory jeste jednou - BUCH! a jeste dvakrat - PRASK, BUCH! he he he heeeeee :-))))

dva_karlove
31. 08. 2005
Dát tip
Ach bože... Byl jsem ještě za Lyrdy též bloklej, a to neoprávněně. Kdybych tenkrát tušil, že stačí pomyslet na smazání svých děl, a můžu mávat žalobou.... Je to trapné. Na druhou stranu, Dero má pravdu. Klidně ještě chvíli překousnu, když mi na Pištu Hufnágla nepůjdou posílat zprávy, jen když se michal666 pověnuje na pár chvil Lyrdovi, a smaže ho z povrchu Písmáckého. Ať je klid.

REDH0T
31. 08. 2005
Dát tip
Hrbole - to je Zdenek ?

REDH0T
31. 08. 2005
Dát tip
Hrbole - to je Veronika ?

REDH0T
31. 08. 2005
Dát tip
Hrbole, je to, co vidím v krku tím otvorem v ženském těle, který si myslím... ?

REDH0T
31. 08. 2005
Dát tip
Anketa - myslíte, že Hrbolem oslovení lidé prožívají kvalitní život ?

Nicollette
31. 08. 2005
Dát tip
REDHOTE ty seš truhla :-))

Feanor
31. 08. 2005
Dát tip
bože můj, tak už ho doražte. Když se představim, že je to jenom Lyryk. Co by se asi dělo, kdyby to byl Epyk?

Delahaye
31. 08. 2005
Dát tip
Fea : :-))) tohle bylo docela dobrý

Feanor
31. 08. 2005
Dát tip
to víš, když se trochu proberu, jsem i vtipný

Feanor
31. 08. 2005
Dát tip
a to ti povim, já jsem někde četl, že se ho dokonce vědci v bývalém SSSR snažili vyšlechtit alespoň na lyrykoepyka. Buďme rádi, že soudruzi někde udělali chybu;)

dva_karlove
31. 08. 2005
Dát tip
Bejt to Epyk, tak je to v pohodě. Mám v ordinaci ve skříni různá epykleptika, takže pomoc snadná.

Delahaye
31. 08. 2005
Dát tip
Jo tak Ty myslíš, že je to Epykleptik ? No jo, ale co když se z něj vyklube paraplyryk nebo, nedejbože, schizoflyryk ???

dva_karlove
31. 08. 2005
Dát tip
No, a eště aby tak chytil lypru....

Feanor
31. 08. 2005
Dát tip
no u něj to vypadalo dost jako paralyrycká schizoflyrye. Ještě že má michal doma antilyryka

dva_karlove
31. 08. 2005
Dát tip
A mohly by se konat schůze politlyra.

Delahaye
31. 08. 2005
Dát tip
nestraš ... tuberlyrýza je taky svinstvo na to nemluvím o senilyrytě !

Feanor
31. 08. 2005
Dát tip
jenom doufám, že by se na nich nejednalo o lyryce

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru