Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Báseň č.932125

01. 09. 2005
3
10
1850
Autor
Fidorka69

V hnízdě svém schoulená nechtěla vzlétnout

koukla ven lekla se a opět zalezla

bála se všichni že chtějí jí setnout

křídla a letí sem usedá můra zlá...

 

Zahnízdí uprostřed hlavy a nechce

pryč utéct zdrhnout jí schoulit se konečně

ne v hnízdo jen tak se položit lehce

v náruč a celá se přitisknout srdečně...

 

Kde však ji hledat mám kudy se dát

navíc ta s lebkami stvůra je v lebce mé

když tak se pokusím vypsat než spát

půjdu a napsané nebude smazané...

 

...snad???


10 názorů

jj, mrknu a zrecezuju :)) zatím

Fidorka69
07. 08. 2007
Dát tip
Hm, tak to by Tě mohlo možná i zajímat, co dělám já za muziku... Osobně taky ´ňák neumím skládat veselé songy... Melancholie a smutek rulezzz!!! ;D Kdyžtak se jukni na: http://www.bandzone.cz/algorhythmofdecadance a poslechni si to... Zpěv tam ale bohužel stále ´eště není... Musím fičet pryč od compu, tak zatial pa...

jj, s kytarou a jen sama pro sebe, oni mi všichni tvrdí, že mám příliš depresivní písničky, na to, aby to mohl někdo poslouchat... Ale já veselý nějak neumím...

Fidorka69
07. 08. 2007
Dát tip
Že jo?!? Taky čumím jak cikán do mlátičky, že je to tu samá "báseň" bez rýmu!!! Rýmovačky se už asi moc nenosí nebo co... Bavím se, ale ne na Tvůj účet, tak abys to nepochopila špatně!!! :) Hele, a Ty ty svoje texty skládáš sama pro sebe?!? A zpíváš je pak Ty sama?!? S kytarou nebo jak?!?

No koukám, že se bavíš, tak aspoň něco... Všera byla trochu nuda no, ale víc než ta za to fakt může moje fascinovanost vším, co se tady rýmuje :D

Fidorka69
07. 08. 2007
Dát tip
Já ´sem Tě zaujal?!? WOW!! Tak to ´sem opravdu upřímně rád!!! :D A prasák samože ´sem, že váháš!!! ;)

jo a ještě, nejen vizuálně nepěkné, ono by se to pak hlavně nerýmovalo...

ale já píšu kritiku na tebe, ptž si mě zaujal! to je dobře, ne? :) ano, máš recht promiň za to přece, já že mi to prostě příjde takové prasácké, takhle psát rýmy, tak jako uměle, pouze můj názor

Fidorka69
06. 08. 2007
Dát tip
Hehe, Ty ses mi teda rozjela!!! A chceš mi koukám zrecenzovat úplně všechny výplody, co ´sem zde kdy vypotil, co?!? :D Ale já vůbec netuším, co se "přece dělá" nebo "přece nedělá", to jako existuje ´ňáký návod, jak "správně" psát básně?!? Asi ´sem ho tudíž zjevně nečetl... Ano, je to rozdělené čistě jen kvůli rýmu,´sem holt graficky založený člověk a kdybych to dal na stejný řádek, nebylo by to prostě vizuálně pěkné, kapišto?!? ;)

Tak tady fakt skřípe - třeba to rozdělení "nechce pryč utéct" na dva řádky, jen aby ti to vyšlo do rýmu, to se přece nedělá, to stejný u "setnout křídla". A řekla bych, že pořád ten stejný problém, moc se snažíš o poezii. Přestože tam máš výrazy jako zdrhnout, lebky a stvůra, celý to ve finále zní hrozně strojeně.

Sigourney
02. 09. 2005
Dát tip
DOST BYLO podobně upocených bá-sniff-sniff-ek. Zkus se opravdu vypsat a pak psát.

Sigourney
02. 09. 2005
Dát tip
Aha, to je BÁSEŇ - ještě že existují názvy.

Nicollette
02. 09. 2005
Dát tip
tři otazníky na konci, to se přece nedělá :-)

sklenář
01. 09. 2005
Dát tip
raději tu fest drsnou! jo? - toto není dobré

T_O_M_
01. 09. 2005
Dát tip
Prolog fajnowy,zbytek nezaujal. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru