Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sklenice absintu

19. 01. 2001
3
0
4558
Autor
racek

Napadlo mě včera v hospodě U vystřelenýho voka, kde jsem poprvé v životě pila absint.

Sklenice absintu Až naposled, až na dně sklenice, uvidíš modrých rybek hejna. Zaostři oči, sleduj pozorně. Vždyť ani jedna není stejná... /18.1.2001/
bacha na modrý myšky :o)))) tip**

Bříza
24. 01. 2001
Dát tip
... Racku: Dost dobrý ...... !!!! ohledně ústní vody: zoral jsem to.... měl jsem napřed kouřit ten obrácený doutník a až potom vyplachovat - takhle málem došlo k autodafé - ten chlapík na hajzlu opřený do opěrky "Lojza" měl pravdu (existuje o tom zápis, který Šílka ukradla Lampářovi...) - konec hlášení - ;c)

Hackman
24. 01. 2001
Dát tip
stará dobrá Francie je všude a pořád

Sadaf
24. 01. 2001
Dát tip
maty,mohl bych Ti vyprávět o mnoha opacích,on problém není v alkoholu,ale....no schválně hádej kde????

maty
24. 01. 2001
Dát tip
V tom,že člověk nezná míru,ale co závislosti?Dá se závislost zvládnout rozumem?Já jsem závislá na lásce,potřebuji kolem sebe spoustu lidí,kteří mne mají rádi...:O))

PanJan
23. 01. 2001
Dát tip
No ja kdyz jsem poprve okusil hltu absinthu, bylo to v jednom male barikovi ve dve rano, cely svet se mi zuzil v hrdle, po tech, co opoustim, chtelo se mi plakat, tak jsem z toho popsal cely plakat.....

Albireo
22. 01. 2001
Dát tip
To auditorium je dobrý nápad, připojuji se.

CZlovek
22. 01. 2001
Dát tip
racek: založ už to auditko, je to fakt dobrej nápad a celkem mě zajímají reakce...

Merle
22. 01. 2001
Dát tip
chlast-slast (J.Cimrman) a jako každá slast slabšího člověka zničí když má možnost si ji sám ordinovat...

Sadaf
22. 01. 2001
Dát tip
jo,super!!!! v alkoholu není jenom zapomění ale i inspirace,nemám sice rád alkoholiky,ale i když obsah sklenice je pořád stejný,dno se mnohdy liší,vlastně ne mnohdy ale vždycky.... Jo,a koukam ,to auditko je pořád nevyhlášený,tak do toho skočím,protože by mě stejně jako CZloveka zajímali názory ostatních,i když tak trochu mám obrázek v auditku "Čaj".... Ale abych se vrátil....rackůůůůůůůůů,pjekný...

racek
22. 01. 2001
Dát tip
Sadafe, díky, řekla bych, že s každou vypitou sklenicí se člověk mění...bohužel mnohdy k nepoznání.

Lampář
21. 01. 2001
Dát tip
Ženatej: Odol ... a je to citace z Wericha :o))))

Ženatej
21. 01. 2001
Dát tip
:-)))))

Šílená
20. 01. 2001
Dát tip
:o))))) že já jsem si ho s vámi nedala...no ale ono to mezi námi chutná fakt jako ústní voda...brrr...co ty malíři a básníci nejsou kvůli inspiraci schopní udělat to je až s podivem:o)

racek
20. 01. 2001
Dát tip
Já ho pila ze zvědavosti...

Ženatej
20. 01. 2001
Dát tip
Šílko, Jakou ústní vodu máš na mysli a hlavně: kde jí kupuješ? :-)))

maty
20. 01. 2001
Dát tip
Proč kvůli inspiraci se musejí dělat takové věci,Šílko.Věřím,že ty ne.Mám známého velkého malíře a ten si chlastem úplně zničil postupně,napřed rodinu,pak játra,pak ztratil inspiraci vůbec.

racek
20. 01. 2001
Dát tip
Navrhuji: pojďte udělat Auditko: zda a nakolik a pro koho je alkohol, příp.jiná droga, potřebná k inspiraci. A zda dobré výsledky, třeba román, který přežije autora, stojí za to, co autor kolem sebe v alkoholickém opojení za života napáchal. Nejsem si jista, zda existuje jednoznačná odpověď.

maty
19. 01. 2001
Dát tip
Kurňa,hned to vyzkouším,ale nevím,co je to absint,znám jen název.Tip!

racek
19. 01. 2001
Dát tip
Absint je likér, takový modrý. Popíjí ho básníci, anapř. ti Prokletí, Baudelaire aj. A včera u Voka my. Ne že bychom tím měli k Baudelairovi blíž...

Janis
19. 01. 2001
Dát tip
zasejc ten tyrkys uááách kde jsi ty moje malá milá holko(schizzzooofrrreeeniiiiiieeeee) :) (vím proč jsem na sodovkách)

Zoltan
19. 01. 2001
Dát tip
Taky jsem ty mrchy párkrát načapal, jak se mi tam zas a znova koupaj! Navrhuji vyhubit! TIP!

racek
19. 01. 2001
Dát tip
On ten absint bude mít něco do sebe, protože mě popadla pak v noci přímo božská inspirace...

Lampář
19. 01. 2001
Dát tip
:o) !

Ženatej
19. 01. 2001
Dát tip
Saprment! Tak to já si ho dal asi málo... :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru