Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Měkkohlavci

Výběr: tanec
13. 09. 2005
7
0
2087
Autor
Bechtin01

při každém kotrmelci

mu upadne kus hlavy

má ji měkkou

měkkou

jak ptačí hruď

už nejde proti zdi

snaží se najít skulinu

kudy prostrčil by

ruku vetřelce

a vhodil stádo

žravých kudlanek

aby připravil pozice

pro své obležení.

 


Bechtin01
20. 11. 2005
Dát tip
sidonia:dík za T.měj se hezky.

sidonia
16. 11. 2005
Dát tip
*t

Bechtin01
24. 10. 2005
Dát tip
díky za zastaveníčko, měj se.

sklenář
16. 09. 2005
Dát tip
nářez*

Bechtin01
15. 09. 2005
Dát tip
všem moc děkuji, vážím si Vaše T*.mějte se.

tanec
13. 09. 2005
Dát tip
Trochu drsná zdá se.Nevím jestli se v básni sebeničíš a nebo píšeš o někom, kterého by jsi nejraději rozdupal.Alespoň já to tak cítím.Jen taková malá připomínka, ptáci mají křehkou hruď a ne měkkou.Nejdeš proti zdi, ale hledáš situaci, kdy by ses dostal druhému pod dráp.Já se v tom nějak zamotávám.Báseň dobrá, stojí za hlubší úvahu a tak mi nic jiného nezbyde než dát tip a doporučit do výběru.

Bechtin01
13. 09. 2005
Dát tip
tanec: díky za TIPi za V. snažím se psát poezii reality , ten kdo píše detektivky taky není vrah,takže já se nesebeničím,i když k tomu každý někdy dojde, jinak k Tvé připomínce při brigádě v zoo,jsem musel vzít do ruky mrtvého ptáčka a jeho hruď byla opravdu měkká,bylo to velmi smutné,spíš mě připadá že jejich duše je křehká.jsem rád že si četla pod řádky a že i ta tvrdost tě oslovila, někdy jsou to v životě šoky i ty je třeba připomínat,díky a měj se.

pozorovatel
13. 09. 2005
Dát tip
*

KayTee
13. 09. 2005
Dát tip
jů :-)) *

vesuvanka
13. 09. 2005
Dát tip
TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru