Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VE SKUTEČNOSTI

21. 01. 2001
0
0
950
Autor
slon

VE SKUTEČNOSTI 98% populace souhlasí stím, že životní prostředí je špatné a velmi poničené 95% populace říká, že by se stím mělo něco dělat 90% populace je ochotno to zaškrtnout do anketního lístku 70% populace anketní lístek odevzdá 50% populace má rady a nápady, jak životní prostředí zlepšit a šetřit 30% populace vysloví ono významné a životnímu prostředí prospěšné “ JÁ BYCH“ 10% populace se nad problémem opravdu zamyslí 5% populace “ je ochotno“ a jeden člověk vezme lopatu a jde zasadit strom.
StvN
27. 01. 2001
Dát tip
Tos vymyslel sám? Kdybys vzal raději lopatu a ...

sulahfi
21. 01. 2001
Dát tip
přitakávám ve svém případě pokryteckým "přesně tak" - i když možná tolik nejde právě o sázení stromů ....

Basnilek
21. 01. 2001
Dát tip
Národ Český, je holt národ slova a ne činů.

valerinka
21. 01. 2001
Dát tip
Naprosto s tebou souhlasím........v dnešním světě neví člověk co může očekávat i od svého nejlepšího kamaráda, natož od celé populace spolešně s přírodou:-)

ruby
21. 01. 2001
Dát tip
myslim ze tak je to nejen u zivotniho prostredi!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru