Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jsi jako vila

15. 09. 2005
0
0
4078
Autor
JR623

basen pojednava o pohadkovém setkání se svou přítelkyní.

Helenko milá,
jak dlouho Te znam?
kratickou basen ti posilam!

JSI VíLA
CO O LÁSCE SNILA
VENEČEK Z KOPRETIN
TYS UVILA
NEZ MESIC NA ZEM VRHL STIN,

A PAK KDYŽ KAŽDIČKÝ VLAS
JI POSTŘÍBŘIL
ZBLOUDILÝ V LESE HOCH
JI POLÍBIL...

A PO KŘECHKÉ VÍLE
JAKO BY SLEHLA SE ZEM,
MARNE JI VOLAL CHLAPEC
BEHAL TAM A SEM

NAKONEC LÍTOSTI
USNUL
A ZDAL SE MU SEN

NA LOUCE UVIDEL VÍLU
CO STALA SE ČLOVĚKEM.

HOCH TEDY ZA RUKU
TU DÍVKU VZAL
A HONEM S NÍ
Z LESA POSPÍCHAL

A DO ROKA BYLA SVATBA VELKÁ
Z DÍVKY BYLA SPRÁVNÁ SELKA.
Z CHLAPCE STATNÝ MLÁDENEC
A TO JE POHÁDKY KONEC!

Prokletí
27. 10. 2005
Dát tip
jsi jako vila natřená lila ;o) m.

alťo :-))) kde to zase vidíš... :-)ú)) taky Ti to leze na mozek? :-)) Velkeej, noo, jooo, ale zase na druhou stranu....hlubokýho lesa já se bojím...

checht... taky se nad tím vždycky zamýšlím, co tím chtěl autor říct, když mi to přijde v avi :-))) a rozhodně si jako barák tedy nepřipadám.... :-)

a ne a ne a ne... žádný mytí nebude.... až na vánoce... :-))

to je ovšem vydíráníííí...... si pěstuji vyrážku, no ne! dobře, tata chytl předevčírem kapra, tak já k němu vlezu zuzu :-))

zásadně oběma....když už, tak už..

jistě, skočím tam po hlavě.... víš vůbec, jak je ta voda stůdená? :-)) tlamička se zahojí :-)) tak a ci ten ekzémkovej blůs :-)

foto??!! ověřené? ech... dobřeee.. jak ceš..... škáry?? to je co? nic takového takhle čisťounká.. suuu

proč sem četla, pojednává o setkání kouhouta s přítelkyní? :-)) hmmm, hrůza děs běs.... žvásty... zařazuji tímto na lůžkové oddělení s dobou léčby minimálně ... hodně dlouho.... klub!

Smetiprach
25. 10. 2005
Dát tip
koukvětí: tohle je na márnici...

aha.... nooo, ale nemáme patologa staroušku :-))

Smetiprach
25. 10. 2005
Dát tip
na kremaci ho nepotřebujeme, a jestli to přeci jen chcete pitvat, navrhuju pohostinské vystoupení dra fausta... :-)))

nooo, to je pravda, jenomže, každej si zaslouží rozpitvat... to je prej nějakej zákon, než ho šoupnem na kremaci. Bysme neměli vopletačky, víš.... s tím... ministrem bo ještě větším zvířetem :-)) fausta bych do toho netahala, bysme tam nakonec skončili všichni :-))

Smetiprach
25. 10. 2005
Dát tip
eh, mě je to fuk, já už papíry na palici mám...

Zbora
25. 10. 2005
Dát tip
SKVELA - NIC LEPCIHO SEM JESTE NECET

Zbora
25. 10. 2005
Dát tip
ALE NEROZUMIM TOMU TEDA MOC

Zbora
25. 10. 2005
Dát tip
NENECH SE VYPROVOKOVAT ONI TOMU NEROZUMI

komedie
25. 10. 2005
Dát tip
do prkýnka,Smetiprachu,co to má zas bejt?za co avi?

Velkeeej, kdybych měla na Tebe číslo, jistojistě bych se s Tebou ráda, až budu v Praze... a ostatní vo tom nebudou vědět setkala....páč seš mi víc a víc sympatickeeej :-)) Zborouškuuuu... cože tooo?! ech, nooo to je poslední stádium demenciuseee nationalis..... a nemyslím si, pro záchranu drahého klubisty, bych šetřila čímkoliv :-)) staroušku... si stejnej, jak Pišta.... mně - mě... v tom případě... mně...:-))) tak nabývám dojmu, jestli nejsi on :-))

ste se posrali, ne?! stačí jedno avi... já jich tu mám víc, než bych zvládlaaaa....ale stejně vás myluju

Smetiprach
25. 10. 2005
Dát tip
komedie: fakt? asi jsem se přehmát, pardon... květinko, co s tím výtěrem pod edelweisspiraten? na sofort, bitte...

ježíši papá... co je edel? mluv na mě, tak jak Ti zobák narostl... hech, mám pořád pocit, že Tě musím k něčemu vést... to už bych neměla, ne?!

Smetiprach
25. 10. 2005
Dát tip
hmm, to nic, zapomeń na to, už jsi ho tam dala.. :-)))

:-)))) sem si myslela, že jestli bych ho tam nedala, tak bych byla bita :-)) nee... teď vážně, za ten sporťák to stojí :-)))

komedie
28. 09. 2005
Dát tip
vrků,vrků,koukam že si snow s Pištětem rozumí :-D ... myslím,že klub naivních pipinek na nějakej čas bohatě poslouží.....juhů

A klub pipínků není???

Já se cítím býti spíše ventilkem...

komedie
27. 09. 2005
Dát tip
mohl by se autor vyjádřit??? Bože muj,tohle přece nemůže být myšleno vážně...já tomu nechci věřit...

Snow: Založme tedy Legislativní klub! :)

Hm, tak si tu hrubku aspoň oprav, ne? A ještě dotaz: Čemu bych v tom přesně neměla rozumět? :) Nedals nám avi... Tak dám dodatečně avi -> Smetiprach

Smetiprach
26. 09. 2005
Dát tip
Čoko: dík, ale tady to připomíná házení hrachu na stěnu... .-/ autor: jestli tu máš zaškrtnuto, že stojíš o hlubší kritiku, tak se necukej, když se ti nějaké kritiky dostane. Mimochodem, pro tyhle "případy" je tu kategorie indispozice, na tohle jak dělaná. Pišta: nedá mi to tě nepotěšit...avi :-)

komedie
26. 09. 2005
Dát tip
hele....tohle přece nemůžeš myslet vážně....:-(

Nejsem příznivec represí, ale na tohle by měl být nějaký zákon.... :(

Na KŘECHKÉ jsem začala nevěřícně zírat... Jinak žádná sláva, rýmy nic moc a celkově je to dost nuda... Nelíbí se mi, promiň.

Smetiprach
15. 09. 2005
Dát tip
Jsi jako vila je buď příspěvek k současné mánii vyvolených bratrů, nebo by to fakt chtělo diakritiku. Jinak, ale ani ta diakritika by tomu moc nepomohla, takže vlastně nic.

JR623
15. 09. 2005
Dát tip
VAŠE NÁZORY JSOU JENOM VAŠE! NEMÁM ČAS SE ZABÝVAT VAŠIMI ROZMARY! MOŽNÁ TOMU JEN NEROZUMÍTE. A CHYBU JSEM U KŘEHKÉ UDĚLAL JEN ZE SPĚCHU!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru