Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Okouzlená tajemstvím

21. 01. 2001
4
0
2078
Autor
maty

Vítr načechrává řeku chvil. Uteču,kdo by mě zastavil? Jen touhy,ty mě dohánějí a bolavé za rohem se smějí. Něco se sesulo,nic není, smetávám denně své roztoužení. Verše,jež mohla bych lásce psát, jsou dávno pryč.Chybí adresát. Kolik je ještě na světě cest? Bojím se noci propadlé roštem hvězd. Hledám se a bráním své masky, okouzlená dál mystériem lásky.
Silly
01. 03. 2001
Dát tip
malinké cesty a cestičky splétají se v tu, po které jdeš, je Tvá... ta prostá otázka Kolik...? tiše přemýšlím

maty
13. 02. 2001
Dát tip
Mám.

ulita
13. 02. 2001
Dát tip
neboj...na všem záleží - ale na ničem zas tak moc.

maty
13. 02. 2001
Dát tip
To je dobré,díky!

ulita
07. 02. 2001
Dát tip
Nemáš z něčeho strach?

maty
26. 01. 2001
Dát tip
Díky,Bix.Vypustila jsem ...mně bolavé...a ...mě poslouchat...obě mně i mě..a zdá se mi to lepší.Díky za radu,nejsem znechucená,potřebuji dobře míněné rady.Ještě zdravím!

Bix
24. 01. 2001
Dát tip
maty, chcelo by to trošičku prerobiť rytmus, lebo tá báseň chce plynúť ( a krásne plynúť ), tak ju, prosím nezastavuj. Mohla by si vypustiť "mě" poslouchat, tá je tam totiž rytmicky zbytočná...nechcem ťa znechucovať, práve povzbudiť, tá báseň si to zaslúži, :o)

slon
22. 01. 2001
Dát tip
opravdu povedené-tip

Albireo
22. 01. 2001
Dát tip
Tipoidně krásné. "Kolik je na světě, kolik je takovejch měst, kdo by se vracel, když všude jsou tisíce cest."

Miroslawek
22. 01. 2001
Dát tip
Krásné obrazy, ale nějak jsem se v těch verších zakousával a drhnul ve slovech. Tak napůl.

maty
22. 01. 2001
Dát tip
Díky všem,ale pravdu má i Miroslawek,též to tak cítím a pro sebe asi přepracuji.Srdečně zdravím!

Šílená
21. 01. 2001
Dát tip
noc propadlá roštem hvězd - to je kouzelný spojení.:o)

maty
21. 01. 2001
Dát tip
Díky,Šílko,že ses ozvala,dávno tě hledám!

kapitan
21. 01. 2001
Dát tip
Kolik je na světě cest? Těžká otázka a asi bez odpovědi.No nebudu hloupě žvanit a raději tipuju.

poorboy
21. 01. 2001
Dát tip
Jsem okouzlen tvým tajemstvím.....jednoduše TIP!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru