Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Parodie na dovolenou...

22. 09. 2005
1
0
3661
Autor
MAaMA



Loďkou pěkně zmítá vítr,
večer stáhnu piva litr.

…hodil se mnou o palubu,
rozbil jsem si přitom hubu.

Slunce do nás „pere“ zboku,
mám nějaké smeti v oku…

Vidím jenom jedním okem,
večer si to rozdám s mlokem.

Mlok mě ale neporazí,
pivo ze mě pěkně razí.

Loď se hodně kymácí,
kapitán mě pozvrací,

přitom hezky blije zboku,
mám to všechno v levém oku.

Ještě že mám dvě oči,
„šabla“ mě nevytočí…

Skáču rezky po palubě,
„kurňa!“ mám to už i v hubě.

Žaludek se obrací,
blijou taky „tučňáci“.

Paluba je poblita,
natáhnu si „kopyta“.

Roztáhnu se „svinským krokem“,
už nevidím žádným okem!

Postavím se „coby-dub“,
hodím „šablu“ jako hňup.

Už je z toho kolotoč
a já bliju – nevím proč!

Teď jsme všichni v pohodě,
ale pořád na vodě…

Řeknu pouze: a tak dále…
jdu se k moři radši válet…

…ale jenom po pláži…
…výlet loďkou uvážim…



tak co si, fosílie? hele, nezdá se Ti, že trochu pokulháváš v odpovědích?

Zbora
06. 02. 2006
Dát tip
přírodní ne...doktor řikal, že už nemám s přírodou snad nic společného.

se nedivím.... si vzpomeň na tu povodeň, když jsi chtěl cosi oprat a ten vyhořelej panelák, když jsi chtěl něco uvařit.... hotová pohroma a přírodní katastrofa si...

Zbora
20. 01. 2006
Dát tip
Já chci pracovat!!!...ale doktor řikal, že bude celkově bezpečnější, když nic dělat nebudu.

papíry na hlavu nemá každej, to je fakt, ale zase to sou Ti, co se flákaj... tak by nemuseli nic dělat, tak maj papíry na hlavu....!!!

co su kluk? náhodou mám i řidičák.. i když pan policajt, když mi ho dával (a se mu divím) říkal, že radši nemám jezdit.... a vidíš, jezdím a bez sebemenší havárky.... ale zase úrazů auta je docela dost.. ..:-)) kašpare... to Ty ... kdy budeš mít vůbec papíry aspoň na kolo, co? :-))

Zbora
06. 01. 2006
Dát tip
Papíry na auto má každej jouda...já mám papíry na hlavu!

Zbora
05. 01. 2006
Dát tip
Já myslel to opravdový, který jezdí a smrdí...ne angličáka.

Zbora
18. 12. 2005
Dát tip
Ale auto nemáš! Dvoudomá plodino.

a mám.. .chachááá....a dokonce 2. a teď mluv! skrčku jeden :-))

mám byt, dům i zahradu, tak si tu nevyskakuj skřečku, jo!

Zbora
14. 12. 2005
Dát tip
Kopyto olysalo, neobydlená bylino.

Zbora
13. 12. 2005
Dát tip
Obyčej-ně bystrá bylino!!!

kopytem klopýtej čepýřidlo pyšný

Ty dobytku!!

buď ráda... hele.... Ti tu děláme reklamu a zadara... :-)) aha, takže vlastně konkurz na hlavního vůdce vyhrála MAaMA, že?

Noe1
07. 12. 2005
Dát tip
češi a moravané, národ chatařů :-)))))

já nemám chatu, čili nejsem národ.. :-))

Noe1
07. 12. 2005
Dát tip
aha !!!!! tím se vysvětluje tvé chataření pod tímto dílkem a jinými dílky tomu vhodnými ale Zbora chatu má

noo, ale von se mnou drží basu, páč by mi tu bylo samotné smutýnko, víš :-))

Zbora
07. 12. 2005
Dát tip
Já už jsem tu basu nemoh udržet, tak jsem jí pustil...ale rozbily se jen dva lahváče.

Zbora
06. 12. 2005
Dát tip
Je to Máma, přeci...silná máma...máma jalovic.

MAaMA
01. 12. 2005
Dát tip
hmmmm.....tolik jalových řečí na jedné stránce - to se jen tak nevidí....

Zbora
30. 11. 2005
Dát tip
Ten nejsilnější přeci.

a kdo to je?

nooo, hlavního vůdce... stáda... nevím, kdo se toho ujme, ale to je fuk, páč stejně je to jenom jakési dogma....na dvě věci...

Zbora
23. 11. 2005
Dát tip
Stádo volů? Máš na mysli někoho konkrétního?

stáda, stáda..... tajtrdlo....Ty seš hlavní vodič stáda....tak půjdeš vepředu...

Zbora
21. 11. 2005
Dát tip
Ovečkýýý...spapaj květinku :o))))

houby ovečky.... stádo volů ný? :-)) a hovězí nejí kytinkyyy.... ale plevel... :-))

jo, vidíš to říkám furt a nevím proč mi to nikdo nece věřit....konečně mám důkaz... že su :-)) tralala

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Průkaz?...Ty bys na to chtěla ještě průkaz?

Zboroušku, Ty si přebral, viď? zkus si to eště jednou přečíst po písmenkách.... ale když už o tom mluvíš, tak chci průkaz původu...vystavíš?

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Na co Ti bude průkaz v průvodu...tam jsou všichni členy stáda.

já do průvodu nemůžu, mám karanténu... fňuk... ale kdybych mohla, tak bych chtěla bejt úplně ..... v zadu :-)) se přece říká, to nejlepší nakonec :-))

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Na konec čeho? Klacíku předpokládám.

Zbora
17. 11. 2005
Dát tip
Jsi. Ouplná světice.

Zboroušku drobečku pomatený, Ty už nevíš, co plácnout, co? Tak plácáš jabky s hruškama a skleníkama a vlkem, prostě i s okapem... .fuuuj, nechutnej grůpáč.... Drahý kolego (s měkkým krátkým) .... letí, letí... no vidíš to... si představ, že bych tu ještě nebyla.... by ses uhryzal nudou....:-))

Zbora
15. 11. 2005
Dát tip
To teda jó...měl bych denně o tři hodiny víc na práci...no představ si tu nudu!

Vidíš tooo... jak sem hodná, by Tě umučili, to nemůžeme dopustit, že? :-))

Zbora
14. 11. 2005
Dát tip
Já znám brouky Sherlocky...ty najdou i to co není. (pokračuju ve velmi vtipné konverzaci) Jinak Mámo...zapomněli jsme se s kytkou zmínit, že je krajně neslušné číst cizí korespondenci!!! Drahá kolegině: už jsme tady přes měsíc...to to letí co?

checht Mámo, to si tedy beru osobně.... :-)) nooo a tak nějak jak nade mnou drahý přítel Zbora :-))) Zborouši, kořínky mám schovaný, se na ně žádný brouk nedostane... by sis měl dát spíše pozor na nějakou tu výmluvu....-))

MAaMA
10. 11. 2005
Dát tip
Ehm....Zboro, kouzelná kvetinko....neberte to osobne, ale nebyl by lepsi chat?

MAaMA
10. 11. 2005
Dát tip
Ehm....Zboro, kouzelná kvetinko....neberte to osobne, ale nebyl by lepsi chat?

Zbora
10. 11. 2005
Dát tip
Máma: nebyl! Estli ti to vadí odtáhnem...ostatním dvaceti autorům podobných výkvětů, pod kterými spolu navazujeme nesmělou konverzaci, to neva...alespoň nic neříkají. Chatování pod díly je ohavný a krásný zvyk vezdejší. Pleveli, nemel, nebo Ti brouci sežerou kořínky! No uznej, Mámo, není to roztomilé a opravdu velice vtipné?

Zbora
09. 11. 2005
Dát tip
Budeš trojnásobně obelhaná.

hehe.... nic, co bych nezvládla....nemyslím si, že na toto byste měli brouci... :-)) už se bojíííím....hech.. :-))

Zbora
08. 11. 2005
Dát tip
Byl jsem s tou Vesuvankou na tý Sicílii.

eheee.....kecáš a lžeš mi v jedné osoběěě....

Zbora
08. 11. 2005
Dát tip
No tak já sem pozvu Pištu s altem...a budem Ti lhát ve víc osobách.

nooo a co to bude mít za pointu?

neeee!! a vůbec, kde si se flákaaal?!

Zbora
03. 11. 2005
Dát tip
Už Tě to přešlo?

proč se nemám rozčilovat? Já se chci rozčilovaaaat!! dup

Zbora
26. 10. 2005
Dát tip
A požíráš...i s kostma! Já myslel toho malinkýho, červenýho, japonskýho...koi kapříka

máme v jezírku :-)

Zbora
26. 10. 2005
Dát tip
ježiš...a jó...zapomněl jsem, že v tom sanatoriu je jezírko.

a pak kdo má problém s pamětí! noo, takže já mám pravdu, vždy mám pravdu!

Zbora
26. 10. 2005
Dát tip
Ano, jistě...jen se prosím nerozčiluj.

Zbora
25. 10. 2005
Dát tip
Jasně to bude čekvápko jak plásen. Kapříka jsi ještě nikdy nedostala, že ne?

dostala, Tě zklamu :-)) můj táta je rybář, takže ryby enem v krajním případě... raději je chytám... mrchy :-)))

Zbora
24. 10. 2005
Dát tip
Květinko, drahoušku...už se na Tebe mócitánsky těším...a kdy že to přijedeš...chtěl bych Ti koupit překvápko...ale musím znát přesný termín, aby se to nezkazilo!

na vánoce, pšt, ale ať to nikdo neví, ju? :-)) a ať je to překvápko, ju? :-))) mlack

neříkej dvakrát.. .takové pokušení .... :-))) a přijedu bys věděl..... enem.... tádydádydá... Vám to řeknu až pak.... :-))byste stejně zase všichni zdrhli... :-))

Zbora
21. 10. 2005
Dát tip
Vim...deset rohlíků a čtvrtku chleba...myslíš, že jsem debil?

noo, tak to asi nepomůže na tu Tvou sklerózu a mám dojem, že je to s Tebou vážnější, než jsem si myslela... kdo je zase debil?! grrrr

Zbora
21. 10. 2005
Dát tip
Počkej...moje žena se jmenuje...................., no skleróza určitě ne!!!

nooo, se menuje Zborová, ne?! Tě číst, tak týden máš po radovánkách... tak mě napadlo, že bych Tě bonzla? .-)

Zbora
21. 10. 2005
Dát tip
Jó..a jó. Bonzni...ale to bys nejdříve musela přijet:o)))))) kiškiš

áha.. a sme u jádra pudla.... česnek s jabkama a křenem prej pomáhá :-)

Zbora
20. 10. 2005
Dát tip
Na co?

na tu paměť...

Zbora
20. 10. 2005
Dát tip
Co s ní?

noo, bys ji zase obnovil.. takovej abgrejd, víš...

Zbora
19. 10. 2005
Dát tip
paměť...paměť...to slovo mi něco řiká....

Zbora
18. 10. 2005
Dát tip
A jó...já zapomněl, sakra :o)))

jooo, zapomněl, jo? ech... tedy paměť nemáš moc v pořádku :-)

Zbora
17. 10. 2005
Dát tip
Z dubů jentak neopadá...na to si i TY krátká kytka.

By ses nedivil....stačí zvednout oblohu a zafoukat kouzlo.

hehe, pomohlo???

Zbora
16. 10. 2005
Dát tip
Jasně, krom té vyrážky v podpaždí a vypadaných vlasů jsem naprosto vpořádku.

checht.... a to ještě nevíš všechno :-) vyrážka se rozleze a listí opadá :-) mlack

nebudeš? to je super....takže šířím... ale nevím, jestli Ti na to ten anti cosi pomůže, víš broučku :-) mlas

Zbora
14. 10. 2005
Dát tip
Moment...jdu abgreadovat......

Zbora
13. 10. 2005
Dát tip
Nebudu...já mám kvalitní antivirový program - Slivoviceantivir 05

tak teď nevím jestli Ti mám napsat, že jo.... páč když to napíšu, tak se mě budeš bááát.... fňuuk

eee... žádnej uličník.... já su prostorová kytka... :-)

Zbora
11. 10. 2005
Dát tip
Ježiš...a jak se ta nemoc projevuje...nešíří se doufám i po netu?

Zbora
10. 10. 2005
Dát tip
Ty jsi ulučník ytka?

Zbora
04. 10. 2005
Dát tip
KK: důtku přijímám, dám si jí s chlebem a okurkou. BG: :o)))))))))))))))

velkeeej.... :-)))))) aby Ty kytinky chuderky nezdechly, víš... :-)) Zboroušku: to neee, čeká Tě týden velkého úklidu :-) za odměnu

Zbora
04. 10. 2005
Dát tip
Uklízel jsem včera...kytičky z balkónu do teplíčka...(vyjímečně nekecám) Jednu jsem rozbil (doufal jsem, že jsi to ty...škoda)

pche, nerostu v květináči, tam je malej prostor... to by mě zabiloooo... blázneee :-)

Zbora
03. 10. 2005
Dát tip
Beru to jako souhlas.

nevyšlo a uděluji ti důtku! jinak k dílu, humáč ech

PHuj....:(

MAaMA
23. 09. 2005
Dát tip
Já myslím, že Ty úvozovky tam vůbec nevadí, protože některá slova představují "dvojsmysl" a úvozovkami chci čtenáře na tyto "dvojsmysly" upozornit...a pokud chci jako autor to-které slovo zdůraznit, nemělo by Ti to vůbec vadit a pakliže jo, stačí si ty úvozovky odmyslet.... Já Ti taky neříkám, jak máš psát, protože, vážení, poezie...poezie - to je zcela subjektivní záležitost...a budu rád, když to budete respektovat..... A jestli někdo namítne, že výtvor nahoře poezií není, tak si pořádně nepřečetl název.... Díky všem, kteří se se mnou chtěli povznést a taky pousmát...protože to byl skutečně prvotní záměr....

johny_deer
22. 09. 2005
Dát tip
Hele, je to fakt blbý a nejde jenom o téma, tyhle věci jdou fakt zpracovat líp. I kyž pokud je ti tak dvanáct třináct tak pokračuj, třeba tě tyhle věci jednou přestanou bavit...

no nevím, proč máš všude ty uvozovky?

MAaMA
22. 09. 2005
Dát tip
Protože úvozovky slouží k zdůraznění slova, jeho významu nebo pokud má dané slovo evokovat jiný význam nebo smysl, než prvotní, je lepší jej dát do úvozovek; např. je jasné, že člověk obvykle nemá kopyta...ale chodidla, resp. nohy...proto je to v úvozovkách, jasný?

tomu cos napsal rozumím, ale ty tu nepíšeš odborné pojednání, kde je třeba přesná terminologie. V básních přece běžně mají lidi křídla a ne "křídla", zdá se mi že používáš správný klíč do špatného zámku :)))))

Geniální *T********t*

Zbora
22. 09. 2005
Dát tip
Excrementální...doporučuji k vyvržení do klubu.

Zbora
22. 09. 2005
Dát tip
Snažil jsem se poslat avi všem...drahou kolegini kytku nevyjímaje...tak doufám, že to vyšlo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru