Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

milému

25. 09. 2005
7
0
4365

vidíš, už zase ti rozkvetly oči

čisté prameny noci,

hladily by mě jemně

kdyby alespoň jednou vykvetly

pro mě


den: já jsem jediná!;)

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) jasan, v pohodě :)

to už je starý jak metuzalém! ale díky;)

Lancelott
23. 12. 2005
Dát tip
Jo jo...sadistovi moc dobře rozumím...fatalistovi taky tak trochu rozumím;o)

jsem nějak vypadla z diskuze...o čem byla řeč?:)

Lancelott
23. 12. 2005
Dát tip
Absolutně netuším...je to všechno napsáno výše, ale fakt se mi nechce to všechno pročítat:o) Snad o Artušovi, Lancelotovi, různých zpracováních legendy, fatalismu:o)

Lancelott
20. 12. 2005
Dát tip
Jo jo...asi Artuš ve tvém podání...nemáš toho moc...pár věcí jsem jen tak prolítl očima...četl jsem spíš jen ty kratší:o) Já mám nejraději veršované srozumitelné věcičky...víš? Dlouhé a neveršované...ne-li přímo povidkové příspěvky nečtu vůbec (skoro)

krátké já rovněž ráda ale z rýmovaných mám někdy trošku děs... láska, páska, postel praská, sázka až mi ucho mlaská...:))) někdy jsou povedené, to ju, ale častěj... mám ráda ty, které vyvolávají nějaké emoce (nejlépe pak ve čtenáři) asi hledám silné zážitky... tak pozdravuj artuše!:)

Lancelott
20. 12. 2005
Dát tip
Ty pozdravuj Artuše...je tvým výplodem...já žáného neznám...snad jen z televize. Veršované jsou příjemné, ale chce to hodně zkušenosti, když má nějak vypadat. A rozumí jim více lidí. Neveršované jsou pro obyčejné smrtelníky často nerozluštitelné. Ono to platí ale pro veršované, stejně jako pro neveršované, že někdy je to jednoduše KATASTROFA:o)

no, já myslela, že když si člověk dá takový nick, musí mít k artušovi vyloženě vřelý vztah... ale chápu, že od té doby, co jsi mu zhanobil ginevru, vaše vztahy drobet ochladly...:)

Lancelott
20. 12. 2005
Dát tip
Záleží na tom, kterou verzi příběhu máš nejrači...v Králi Artušovi nakonec Lancelot padne v bitvě. A Tristan...můj oblíbenec z této verze...ten padne taky.

á, pán je fatalista....:)))

Lancelott
20. 12. 2005
Dát tip
fatalista?? Možná...až zjistím co to je...:o) Doufám, že mě to neurazí:o) "Tajtrlik? Ty seš tajtrlik. Zaprvé nevím co to je. A zadruhé mě to uráží." V. Burian:o)

jo já vim, zrovna se mi to vybavilo:) dobře a sadistovi rozumíš?sic to nejni to samé ale taky to odpovídá...:)

Lancelott
18. 12. 2005
Dát tip
Tohle je moc hezké...pěné obrazy, příjemně skloubené dohromady:o)t

no, tudle mám trošku osobní a tedy ne moc upravovanou... ťuťu, ňuňu:) lancelotte, ty ses rozhodl mě pročíst? copak tě k tomu přimělo? artuš?:)))

sidonia
26. 11. 2005
Dát tip
no todle ne.. zhruba jak angelik

angelik
12. 11. 2005
Dát tip
jemně - pro mě - nescu, ruší, ale taky se přikláním k tomu, že je to milučké:)

Lyrae
16. 10. 2005
Dát tip
to je krásné:) a neboj, stačí tomu věřit, teď se cítím přesně stejně jako ty, je sice hezké říkat že pro jedno kvítí slunce nesvítí, jenže víme jak:) držím ti palce a za básničku tip

děkujů moc,jsem polichocena:-)

eleja
15. 10. 2005
Dát tip
porad ti rikam, ze je to smejd! (ne ta basnicka, ale ten, ten!)

Honza_Princ
13. 10. 2005
Dát tip
milé je to

Bechtin01
26. 09. 2005
Dát tip
rozumím ti, někdy je třeba někoho prostě obejít,překročit a jít dál, vždy tě někdo čeká a ty o tom ani nevíš .

doufám, že někdo (lepší) čekat bude...:-) kuju za návštěvu a pochopení...

zuzuzu
26. 09. 2005
Dát tip
to je milé

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru