Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Snad proto, že . . .

25. 09. 2005
0
0
2612
Autor
wišně






Snad proto, že . . .

Snad proto,
že tvé kytky rozkvetly a mé budou teprve kvést.
Snad proto,
že nebe modré je a ty mi tu modř nesmíš snést.
Snad proto,
že miluji a proto, že miluješ, se nesmíme vplést.

Snad pro hloupý náramek
a zamítnutá ústa.
Snad pro těch pár morálních myšlenek,
jichž v hlavě je spousta.

Snad potom nezamítneš
z morálních myšlenek,
poznáš, že miluješ
a nestrhneš náramek.

co budeš hvozditi tytyty :-))) noo, doufám, že ne na dlouho.. :-))

Velkeeej... po Tobě se mi mooooc stýskalo.... vážně moc....dnes po mně víc nechtěj :-))

jj, dostal, si moc nevyskakuj....:-)))

okej, takže drahé wišně....bylo to odsouhlaseno, takže buď milý autore hrd na to, že se zapíšeš do klubu věhlasného! a důvody? jsou uvedeny...v našem klubu.. bych dala vodkaz, ale nemám ho tu....chjo ... :-(

ech... rychlá roto nástup :-))

a kruci, dejte mi právo řadit, ináč zdrhnuuu!!

Zbora
26. 09. 2005
Dát tip
No, kytko, já Ti nevim...na citový egzémek je to dost promyšlené. Přenechám k posouzení jiným. Alte, dej jí ho!!!...jen co jsme oslavili její příchod, už by zase chtěla zdrhat..................i když teď mě napadá, jestli jsme si jí moc nerozmazlili...příště by mohla chtít nové galoše, nebo dokonce zvýšit příděl aply.

aply? co to je? já chci nové tepláky ty staré už sou mi maléééé... díky altíku mlack :-)

Innocence
25. 09. 2005
Dát tip
No to není můj šálek čaje... Ale kritizovat si netroufnu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru