Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čekání... bez Godota

26. 09. 2005
1
0
1673
Autor
Ngvadi

Každý na něco čekáme...

 

Čekáš… a on nepřichází.

Výčepní točí další sklenici,

pohled zkoumá zákruty obličejů

a ignoruje první šediny.

Tvůj spasitel má barvu duhy

a černobílé televizní noviny

se ozývají z kouta.

Černá dáma si přisedá.

Ptá se, je tu volno?

Ty, snad´s ji ani neslyšel,

nevědomky kýváš,

Čekáš… a on nepřišel.


hunllef
05. 10. 2005
Dát tip
Docela zajímavé, třeba ty "zákruty obličejů" se mi dosti líbí. Myslím, že to má skvělou atmosféru, ale stejně mi tam něco nesedí a nevím co...no, popřemýšlím:)

Ngvadi
27. 09. 2005
Dát tip
Představ si to: ... Ptá se: "Je tu volno?" Ty, snad si ji ani neslyšel, ... Za tou dvojtečkou by pak musely být uvozovzky a to už je fakt jak když maminka říká: "Petříku, pojď domů." K tomu pak ten tvar si opravdu nesedí...

Smetiprach
27. 09. 2005
Dát tip
no, bývávalo, zejména v poezii je nakládání s interpunkcí a uvozováním značně volné... :-)

kvetanov
27. 09. 2005
Dát tip
zase je tu něco dost osaobitého

absurd
27. 09. 2005
Dát tip
t

Smetiprach
26. 09. 2005
Dát tip
nad Čekáš... ti sedí nějaká moucha za "ptá se" by to chtělo asi spíš dvojtečku. snads je hrůza, proč ne snad si? Nějaké obrázky se tam rýsují, ale na záda z toho nepadnu a hrabat všema čtyřma ve vzduchu taky nebudu.. ;-)

Ngvadi
26. 09. 2005
Dát tip
Smetiprach: co je moucha, nevim;) za ptá se by dvojtečka být teoreticky měla, ale to by bylo moc formální;) a snad si je ještě větší hrůza - správně je snad jsi, no a stejně to tam nesedí rytmicky...;))) Ale dík;)

Smetiprach
26. 09. 2005
Dát tip
Přiznám se, že mě rozesmála úvaha o tom, že dvojtečka je formálnější než čárka... Snad si je zcela běžný hovorový tvar... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru