Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ač nevěřím v princip kolektivní viny

29. 09. 2005
13
0
3676

"Pojedeme na stanici metra, jedenáctkou“, instruoval rozjívené klubko germánů šedovlasý elegantní pán. „Šedesát let po válce a zas jich tu je jako much“, pomyslela jsem si. Přijížděla sedmička. Věděla jsem, že mohou jet i touhle tramvají, že je to dokonce na metro blíž. A svojí chabou němčinou bych byla schopna jim to vysvětlit. Přesto jsem mlčela a vychutnávala si svoji soukromou pomstu. Za Sudety, za Ortena, za trabanty.
darnel
26. 01. 2006
Dát tip
To má švih *T*

slonovina2
05. 11. 2005
Dát tip
pozo :o)))))))))))))))))))t

pozorovatel
17. 10. 2005
Dát tip
:)))) za Euro 96!!!!!

Mezon
11. 10. 2005
Dát tip
Nemá chybu ........... *** ... a ještě za dederonový košile ...

tip................chachááááááááááááááá za trabanty

Eilil
30. 09. 2005
Dát tip
:o) kuji Noe.. :o) Ortena je škoda.. Ale Trabandíí jsou aktuálně na scéně.. :o) :o) bych si dovolila jeden skromný klubík.. :o)

Zuzulinka
29. 09. 2005
Dát tip
:o)))

Noe1
29. 09. 2005
Dát tip
no ještě že ses přiznala a že to je o šalině (avi) :-)))))))))))))))))))) to je polehčující okolnost *t

K_Anče
29. 09. 2005
Dát tip
...a taky za ně*

REDH0T
29. 09. 2005
Dát tip
eine tschechishe schweine..., ale usměvavá :o)

sidi
29. 09. 2005
Dát tip
:-) Je to v nich, nebo je to v nás?

sidi: tohle bylo ve mně, taková malá česká svině jak napsal RED. :)))))))

sidi
29. 09. 2005
Dát tip
Já bych se na tvém místě tak nebičoval. A to "česká" bych škrtnul. A stejně si myslím že kdyby se na tebe šedovlasý elegantní obrátil: "šprechnzídojč?", že bys mu hezky odpověděla. :-)

sidi: máš pravdu - pocity jsou trošku nadsázka, jen situace je zcela reálná

sidi
29. 09. 2005
Dát tip
Jo jo, nadsázka to je taková zálivka života, aby měl nějaký šmak. - A čtouc po tobě podruhé, tu "svině" bych taky škrtnul. A vidíš, zůstane ti základ tvého nicku! - A hele, víš ty kolik já už v duchu zabil lidí, a furt jsem bezúhonný. :-)

Presbyter
29. 09. 2005
Dát tip
Podobé situace zažívám u nás v Karlových Varech takřka denně s Rusy: "Zkažetě pažásta, kdě u vas knigy na ruskom jazyke?" "Priamo v pazadí..."

Presbyter: to je od tebe taky malá zlomyslnost?

Presbyter
29. 09. 2005
Dát tip
No, spíš jsem chtěl na ruskojazyčném příkladu ukázat, že i mě je někdy zatěžko pomoci bližnímu z dalekých krajin... Nejsem zlomyslník...

Dyž já je nějak nevnímám tak úplně jako bližní, možná vzdáleně bližní :)

Presbyter
29. 09. 2005
Dát tip
Na to se ptali už farizeové Ježíše: "A kdo je můj bližní?" Odpovědí je podobenství o milosrdném Samaritánovi...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru