Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SOS podruhé!!!!

01. 10. 2005
0
0
7229
Autor
Craerassy

Od 26.8. mi nefungují zprávy.
 Michal666 se mnou komunikoval dvakrát. Ve druhém mejlu mi dal otázky pro další možné řešení.
 Dotazy pro další řešení:
1.) jaký používáš prohlížeč?
2.) máš povoleny cookies?
3.) nezkoušíš být přihlášena pod více nicky?

 

Jsem blbá přes počítače, proto jsem se ho zeptala, jak poznám, jaký mám prohlížeč a kde najdu ty cookies. Třetí odpověď  - můj druhý nick se zprávami problém nemá a já problém mám, i když jsem přihlášena jen pod jedním nickem, čímž vylučuji možnost, že by tady byl pes zakopán. Michal zřejmě naznal, že s blbem přes PC nemá smysl komunikovat a vzdal to.

 

Takže – je tu někdo, kdo by mi mohl poradit? Protože michal666 tu zřejmě není k řešení a házet dál hrách na stěnu mě opravdu nebaví.

 

Jsem tu vážně sama, kdo má problémy se serverem nebo se tu o nich jen nemluví a všichni jsou spokojeni s tím, jak to funguje????

 

 

 

 

 

 


Craerassy
29. 10. 2005
Dát tip
nick tam mám stejný, Wu soukromé zprávy mi na písmáku nejdou, proto tu mám pro zprávy nick Hidea

Craerassy
27. 10. 2005
Dát tip
Wu...já mám nějakých pár věcí na serveru literra, pak tu je prý ještě totem, ale kdybys našel jiný, dej mi vědět, prosím, ukážu se tam...opravdu to tu staojí za houby, protože zprávy mi nejdou doteď

Craerassy
09. 10. 2005
Dát tip
papoušku, se mnou komunikoval, ale řekl mi, že žádnou chybu nenašel, dal mi tři rady, co jsem uvedla hore a pak už mlčel, jak jsem psala v kritikách pod tím, takže mám stejný názor jako ty Grafoman...optimismus, to je jediný, co nám tu zbývá:-))))

papouch
08. 10. 2005
Dát tip
Omlouvám se, ale říct to musím. Mám silný pocit, že pan michal třikrátšest žádný profesionál není, naopak, že tady se teprve html učí. Možná ho už i umí, ale co zcela určitě neumí, tak komunikovat s lidmi. .

Craerassy
07. 10. 2005
Dát tip
Grafomane, michal se tu podívat ještě nebyl, přestože avízko dostal...takže diskuze, zdá se, je ńa dvě věci...:-)

JiKo
05. 10. 2005
Dát tip
neschopnost - to je to slovo které všichni hledáme

MeTB
05. 10. 2005
Dát tip
Já ne.

Craerassy
05. 10. 2005
Dát tip
Vello, pro tohle, co tu říkají i ostatní je tu ta diskuze...ono se o něčem možná mluvilo, ale michal mi poslední mejl napsal 19.9., kde píše, že mi může zprávy poslat do mejlu, než kompletně předělá poštu, pak už se neozval, tak nemohu vědět, kdy k tomu dojde...já zprávy do pošty odmítla, protože jsem myslela, že to předělání pošty nebude tak dlouho trvat, jenomže podle toho, jak michal nereaguje téměř na ničí stížnosti, to vypadá, že problémy některých z nás se můžou taky vyřešit až na Vánoce, ne-li později...možná by bylo fajn vědět, kdy asi bude mít michal čas na řešení místních věcí...myslím, že je nás tu dost, kteří by Ti mohli i finančně pomoci s provozem písmáka..já vím, že to není levná záležitost, a že tohle musí dělat někdo, kdo je k tomu srdcem přirostlej, tak pokud je možnost Ti nějak pomoci, stačí jen říci, jak.. a ty pravidelné zprávy z bojiště, jak píše Grafoman, to by nás tu taky jistě uvítalo víc

Craerassy
04. 10. 2005
Dát tip
Vella..ježíš, já přeci neřekla, že mě za blba označil michal, ale označila jsem se za blba přes počítače sama, prosím, nepřekrucuj mi tu slova, nevyvolala jsem tuto diskuzi pro hádky, ale aby se něco dělo, když michal přestal reagovat úplně... poprvé tu čtu něco o nové verzi..pokud to tak je, tak počkám, ale nevěděla jsem o tom..to ale nic nemění na tom, že nejsem sama, kdo zůstal bez odpovědi na stížnosti, dokud jsi to tu neobjasnila Ty

MeTB
04. 10. 2005
Dát tip
Vello: Spravovat velký server holt není sranda; já Tě ale nijak neobviňuju, den má jednou 24 hodin a basta, chápu, že není čas na všechno. Ovšem jak říkám - hodit na úvodní stránku jednou za čas (za týden) pár slov o probíhajících pracích by bylo hezké gesto.

MeTB
03. 10. 2005
Dát tip
Cannisho: Je to (pro IE 6) v Nástroje/Možnosti Internetu.../Utajení. Jestli máš ten slider šoupnutý výš než na medium, dej ho na medium a třeba se to poddá. Ale můj osobní názor je, že ne, protože opravdu nevím, k čemu jsou třeba cookies na posílání pošty.

MeTB
03. 10. 2005
Dát tip
Tip: V mnoha případech, když nevíš jak cosi udělat s nějakým programem, stačí vyhledat na www.google.cz (resp. na seznamu nebo jinde) dotaz a on ti vyplivne spoustu stránek s návodem. Třeba ty cookies: IE+cookies+nastavení. A je to. :-)

MeTB
03. 10. 2005
Dát tip
V tom případě je Michal digitální Ferda mravenec (a jako takový hoden úcty) a chyba je v "marketingu". Prostě by bylo dobré hodit občas na nástěnku povzbuzující informaci, že práce je v průběhu. T.

hmm...my máme taky pár problémů...a Michal se ani neobtěžoval nám odpovědět, když jsme mu psali...a teď navíc nám nejdou normálně vkládat dílka...ať je zkopírujeme z wordu nebo přímo vyťukáme, tak se objeví v dvojitém řádkování a někdy zase normálně, ale bez mezer mezi slokami anebo všelijak rozházené...a jediné, co pomůže , je napsat dílko do prologu a udělat mezi slokami dvojité mezery a pak to zkopírovat...a ještě nám dost vadí, že nám dílka sama přeskakují do Hlavního seznamu, kam jsme je neposlali...zprávy nám snad fungují, jen někdy nám přijde nějaká kritika do zpráv nebo na naší autorskou stránku a nejde přečíst...

P_O : klídek a nohy v teple; smazanej nikdo není. To, že je tu (ale od dob Lyryka :-)) v podstatě jedno, v jaké fázi existence / neexistence se nick nachází, už tu většina lidí také ví. MeTB : osobně myslím, že když někdo dotazuje webmastera s tím, že "mu něco nefunguje" a je natolik arogantní, že k takovému technickému dotazu nepřidá ani základní konfiguraci svého softwaru, pak je to nejen plýtvání času dotyčného správce, ale především značná nezdvořilost ze strany tazatele. Mě by například v životě nenapadlo na něco se správce webu ptát a nepřidat k tomu zcela automaticky minimálně výše zmíněné info. A když pak dotyčný vyrukuje s tím, že ani netuší, co to jsou cookies a prohlížeč (ačkoliv by nepochybně stačilo mrsknout to do prohlížeče a chvíli se tím zabývat), pak to není nic jiného než hloupost a nezdvořilost.

Perilous_Orange: Díky, alespoň víme, že to není na naší straně, on náš počítač občas taky dělá divný věci...:o) Nám by ani tak nevadilo, že něco nefunguje, jestli fakt bude nějakej novej systém, tak nemá smysl záplatovat ten starej, ale ta nulová komunikace ze strany Michala nás docela štve...alespoň tak nějak plošně oznámit by občas něco mohl...

kdyby měl po mně dalších deset tisíc pacientů v čekárně, pak by mi strohé "bolí mě noha" arogantní rozhodně přišlo

MeTB
02. 10. 2005
Dát tip
Sáro: Poslyš a jsi si jistá, že víš, co znamená slovo "arogance"? Podle mé osobní definice (a připouštím, že může být jiná, než ta Tvá) není slušná otázka na to, proč něco nefunguje arogantní ani v nejmenším. Arogantní může být leda tak způsob, jakým je položena (a je fakt, že já nevím, jak se tuhle Craerasssy ptala), ale samotný akt dotazu je prostě úplně v pořádku. Pochopil bych, kdyby webmaster Písmáka neměl chuť šťourat se v kódu kvůli jednomu jedinému uživateli, který pořádně neví, co to vlastně počítač je - ale tenhle server blbne ve velkém. Takže se ptám: proč aspoň nevisí na úvodní stránce nějaká noticka o tom, že se něco děje, že je něco opravováno? To by aspoň dodalo naději, takhle to tu vypadá, že byl Písmák nechán, ať chátrá.

MeTB
02. 10. 2005
Dát tip
A to říkám uživatelce, která brání webmastra serveru, co tvrdí, že se autorka sama smazala. :-)

Craerassy
02. 10. 2005
Dát tip
sáro, já se tu rovnou přznala, že jsem přes PC blbá, přiznala jsem to i michalovi a poprosila ho, aby mi řekl, kde mám hledat...neodpověděl, což mi připadá přinejmenším jako nezdvořilost z jeho strany...nemíním tu s tebou rozebírat, jak moc jsem blbá, jsi jen nick, neznám Tě osobně, tudíž Ti nemohu vracet stejnou mincí...je vidět, že nejsem sama, koho michal ignoruje a to je to, o co jde v této diskuzi...cookies není problém, jak tu bylo řečeno, prohlížeč taky ne, protože mi druhý nick normálně funguje...řekla bych, že pes je zakopaný jinde, a to v pohodlnosti nebo neschopnosti problémy řešit...kdybych byla sama, komu tu něco nefunguje, uzavřela bych diskuzi s tím, že jsem opravdu idiot, ale zdá se, že je tu více lidí, jejichž dotazy jsou už dlouhou dobu ignorovány, proto jsem se rozhodla to řešit touto cestou teď chci jen poslat avi michalovi a Velle, protože by se k tomu měli taky vyjádřit po přečtení všech připomínek, které tu byly řečeny

Craerassy
02. 10. 2005
Dát tip
holkyyy, já nemůžu číst zprávy, píšu tu o tom přeci:-)))) založila jsem si pro zprávy nový nick - Hidea, tak kdyby mi někdo chtěl něco napsat, tak jedině tam:-)

Craerassy
02. 10. 2005
Dát tip
Perilous..ona Sára není špatná holka, je prostě taková, já ji beru jaká je a neřeším to, je tu dýl jak my všichni, snaží se být objektivní, i když ne vždycky se jí to daří, ale kdo z nás objektivní opravdu umí na tomhle místě být.. já se chci jen dostat do svých zpráv, to je celé...nic víc nechci..a není problém ani v blbým prohlížeči, ani v cookies, problém je v tom, že michal neumí najít chybu...kdyby byla chyba u mě, nefungoval by mi druhý nick, to je dost logické...a ostatní taky jen čekají na odpověď od michala a nic se neděje, to je to, co mi nepřipadá normální, ne to, že si tady Sára rýpe, to mi je celkem jedno

Craerassy
02. 10. 2005
Dát tip
Perilous...to ne, nejsi to Ty, kdo se má nad čím zamýšlet, snažila ses mi pomoci a za to moc děkuji, cením si toho:-)

JazROY37
02. 10. 2005
Dát tip
Jsem jediný, kdo si na ignoraci Michala666 nemůže ztěžovat?

CheGuevara
02. 10. 2005
Dát tip
Tahle diskuse neni moc dobra....ale ja nejsem v tomhle smeru odbornik....no zeptame se ho..... avi to _JiKo_

Pan Bruckner také neví a on ví všechno...

Crae : no - já tu jsem cca 9 měsíců (postupně tři různé nicky). Soudě dle tvých děl jsi tu déle :o). MeTB : a co třeba arogantní přístup obecně ? Třeba v tom, že člověk někomu zbytečně krade čas. Někomu, kdo má nepochybně každej den stovky mailů.

kecám - vlastně čtyři nicky. Ještě jeden pánský, a ten stále mám. :)

sára: Tak to my běžně chodíme k doktorovi a řekněme, že nás bolí noha a nemůžeme běhat a on se zeptá kde přesně a jaká je to bolest a tak...od toho přece studoval šest let medicínu, ne? přece si nebudeme sami studovat skripta, abychom pak přišli a řekli, že máme natažený podkolenní vazy a že chceme tu a tu mastičku...to by se rovnou mohlo chodit k doktorovi jen pro recepis s razítkem a člověk by si sám určil diagnózu a vybral léky...něco jinýho by bylo, kdyby na dveřích visela cedulka, že vypukla chřipková epidemie a jestli nás bolí ruce a nohy a hlava a máme horečku, tak ať zbytečně neotravujeme, že by nám stejně předepsal Paralen a vitamíny a klid na lůžku, dokud to nepřejde...to by bylo arogantní k němu lézt a okrádat ho o čas, to jo...ale tady se nám nic neřekne a bolí nás skoro všechno, tak se ptáme no...

t_č_m : To máte sice pravdu. Na druhou stranu nemá cenu chodit k doktorovi se stížností na nepravidelnou menstruaci bez menstruačního kalendáře. Popřípadě s podezřením na otravu, když nevím, čím jsem se otrávila. Je sice fajn, když člověku takový doktor pomůže, ale není to vůči němu moc fér, protože ho to stojí více času a energie.

sára: no jasně, ale tady to fakt vypadá spíš na epidemii než nepravidelnou menstruaci no...anebo Písmák vchází do přechodu... :o) ................................... (a pokud jde o tu otravu, tak přece nebudeme úmyslně žrát něco jedovatýho...nám by naopak přišlo divný přijít a říct: Jsme snědli smaženici z muchomůrky zelené, závojenky olovové a pavučince plyšového a zapili to odvarem z bolehlavu, co máme dělat?)

t_č_m : otázka je, zda je správné řešit epidemii - doslova - voláním o spasení duše. Myslím, že tímhle způsobem prožívat možnost / nemožnost čtení zpráv je poněkud mimo mísu :). .............................. (a pokud jde o tu otravu - já měla například jako malá otravu krve z hluboké rány na noze. Pak můžeme mít otravu z hub, které jsme mylně považovali za jedlé. Atd, atp. Život skýtá různé situace a člověk se do nich obvykle nedostává úmyslně - je jen třeba vydedukovat příčiny :o)).)

(avizko) jistě, šlo mi o to, zda takové jednání není náhodou mimo jiné i kontraproduktivní

JiKo
02. 10. 2005
Dát tip
jiko@wo.cz budu se ti věnovat, domluvme se tam... co?

Nicollette
01. 10. 2005
Dát tip
Nástroje - možnosti internetu - osobní údaje tam sou ty cookies :-))))

Nicollette
01. 10. 2005
Dát tip
ale myslim, že v tom problém nebude.... třeba Petrovi Panovi nemůžou lidi posílat zprávy doteď.... a u sbírek se neobjevují kritiky a u některých lidí se nezobrazují kritiky pod stránkou...

dadíková
01. 10. 2005
Dát tip
mně občas nejde vložit text s některým druhem písma....

Craerassy
01. 10. 2005
Dát tip
Niky, ale mě to dost štve, protože tady je naprostej nezájem s tím cokoli dělat a všichni se tváří, že je to v pořádku...problémy tohoto typu by přeci odstranit měly jít:-(((

Craerassy
01. 10. 2005
Dát tip
kruci, dala jsem avi?

Nicollette
01. 10. 2005
Dát tip
mně to štve taky, nemysli si, ale apelovat na michala už se mi nechce.... nevim, jestli na Písmáku opravdu vykonává nějakou práci nebo ne a de to do kopru nejen uplakanejma pipinama ale i tim, že nejdou základní věci (prosim tě, aby nedošlo k mejlce..... s těma pipinama sem myslela Havrančin klub jo, ne že budeš vztahovačná :-)

Micro
01. 10. 2005
Dát tip
Taky mi to vždycky hodí do implicitního typu písma, i když si ho změním...

Craerassy
01. 10. 2005
Dát tip
Niky, já se jak pipina cejtím taky..koho by bavilo pořád jen dolejzat za někým, kdo na to sere...jo a ty cookies...do prčic, ja¨k mám vědět, co je blbě? jsou zapnutý úplně stejně jako u mýho druhýho nicku a tam mi zprávy fungujou:-(((

Zuzulinka
01. 10. 2005
Dát tip
mě se nezobrazují zprávy na autorské stránce a taky jsem už nesčetněkrát žádala o opravu...se mnou onen pán ani nekomunikoval, takže buď ráda, že u Tebe projevil alespoň snahu...:o))

Nicollette
01. 10. 2005
Dát tip
jo, v cookies to nebude, .... a je fakt jak říkal Micro.... když sem vložim dílo okopčený z wordu tak se to tu zobrazí v malym modrym písmu a ne třeba v původní verdaně.... halt votravuj michala ať to vyspraví, myslim, že chyba nebude na tvý straně

Zuzulinka
01. 10. 2005
Dát tip
písmo je taky problém...vždycky se mi to tady roozhodí a nejde to dát dokupy...já to překopírovávám, kdosi mi poradil psát to rovnou, ale nevidím důvot to dělat, dřív to fungovalo v pohodě

Craerassy
01. 10. 2005
Dát tip
Zuzi a dadíková, proto jsem zahájila tuhle diskuzi, přivolám ho, až tu bude dost těch, kteří mají taky problém, na který se nereaguje, už mě to fakt štve! Niky, já ho otavovat klidně budu...otázka je, jestli není dost flegamtickej na to, aby pohnul prdelí a něco udělal

Nicollette
01. 10. 2005
Dát tip
na právě, dyk řikám.... je fakt, že Pokec byl asi po měsící nebo jak dlouho to bylo znovuobnoven a mě to fakt překvapilo! čili doufat že neni flegmouš a že má opravdu zájem na Písmákovi

MeTB
01. 10. 2005
Dát tip
Já myslím, že je to tím, že Písmák je prostě a jednoduše ošklivě napsaný. Validátory kódu se chytají za hlavu a uživatelé pak taky. Přes Operu se na Písmáka nejde přihlásit. U Firefoxe zase blbnou položky navigačního menu. (Malé prohlížeče jsem raději ani nezkoušel.) Jediné, co funguje 100% je Internet Explorer, ale kdo by ho dneska k normálnímu surfování používal, že. Já nevím, kdo psal původní kód, ale asi to moc neuměl. Nebo mu to postupně přerostlo přes hlavu. Teď je Písmák docela masivní a neohrabaný, ale zestriktňovat kód je hrozná práce. Takže se nabízí řešení: někde mimo komunitu vytvořit nového, lepšího Písmáka a až bude hotový (nebo alepsoň "hotový"), nahradit stávajícího. Domnívám se, že na Písmáku je dost programátorů, kteří by byli ochotni přidat klávesnici k dílu. Nebo do toho nerýpat a nechat to být ( a doufat, že to zůstane stát). +mám skromnou otázku: K čemu slouží písmácké cookies? Nevidím žádný jejich (zkomfortňující) efekt. A proč jsou potřeba cookies pro posílání zpráv?

Nicollette
01. 10. 2005
Dát tip
hele moment, já používam Internet Explorer ! hm, ale mně by se vocaď nechtělo.... já chci vizuálního Písmáka pořád stejnýho, jen aby Crae fungovaly zprávy.....

MeTB
01. 10. 2005
Dát tip
No, ono i po vizuální stránce je podle mě co vylepšovat, ale budiž, zase by si uživatelé museli zvykat na nové rozhraní a tak. On vzhled by mohl zůstat stejný, udělal by se hezky čistě přes styly. Jen by se napsal čistý a neprasácký kód. A proč používáš IE?

Delahaye
01. 10. 2005
Dát tip
já používám ÍÁ ... teda když chci mrkev, a tak :-)

MeTB
01. 10. 2005
Dát tip
Já si momentálně oblíbil Operu (www.opera.com). Tenhle prohlížeč je uživatelsky příjemnější, má záložky, spoustu skinů, download manager, gesta, je úplně zdarma (vykřičník)... Ad Písmák ještě: Dost mi vadí, když se píšu s kritikou a ona pak nejde postnout. Je to dost demotivující a mělo by se s tím něco dělat. Z mně neznámého důvodu navíc ani nejde zobrazit zdrojový kód (totiž neznámého - nejde to, páč je to zakázáno, neznámý je mi důvod zákazu).

Micro
01. 10. 2005
Dát tip
Já používám třeba Maxthon - je to v podstatě to samé jako Opera nebo jí podobné, akorát je to plně IE kompatibilní, takže se ti vše zobrazuje a funguje korektně... Je to fakt dobrý prohlížeč, nemůžu si ho vynachválit.

Nicollette
01. 10. 2005
Dát tip
ježišmarja já nevim, protože s etřeba v tomhle nevyznam a IE je asi nejjednodušší :-) s timhle mam zkušenosti.... chodila sem kdysi na jeden server a jakmile se změnil celej kabátek, všichni odešli... už by to prostě nebyl ten starej Písmák myslim, že někomu jako třeba mně bude stačit, když to tu bude fungovat :o)

MeTB
01. 10. 2005
Dát tip
Micro: No jo, IE kompatibilní... Jenže stránky by se měly psát podle normy, ne podle toho, jak je zobrazuje Explorer. Nico: IE je možná nejjednodušší, ale není moc bezpečný (protože je nejrozšířenější, zlí hackeři se na něj dobře zastříleli). Až se ti začne sám od sebe vypínat počítač, vzpomeneš si. :-) A "myslim, že někomu jako třeba mně bude stačit, když to tu bude fungovat :o)"? V tom je právě zakopaný pes, jestli se něco nezmění, tak to fungovat nebude. Nebo bude, ale asi jako teď. že by to nebyl starý Písmák? No, jak říkám, s grafikou by se hýbat vůbec nemuselo. A kdyby se s ní hnulo, on by se svět nezbořil. To je vývoj. Koření musí plynout. :-)

Cale
01. 10. 2005
Dát tip
try MyIE2 ... no problemo :-)

Nicollette
01. 10. 2005
Dát tip
ale jo, tuhle sem si vzpomněla :-) když mi nešel zapnout vůbec :-) chápu a myslim že je to na michalovi

No, pokud někdo neví, co má za prohlížeč a kde najde cookies, pak s tím asi webmástr těžko co nadělá. Zajímavý, co všechno jsou lidé schopni pokládat za chybu nikoliv svou, ale někoho jiného. To jen tak btw.

Nicollette
01. 10. 2005
Dát tip
sáro nepoužívej na nás cizí slova jako cookies a webmástr ne každej počítačům rozumí, tak trochu shovívavosti jo přesto je podle mě na 90% chyba na druhé straně a ne v Crae tyhle vědecké tóny mi neladí, pozor

MeTB
01. 10. 2005
Dát tip
Sáro: Ale to, že stránka nefunguje, to je chyba webmastera, ne uživatele. Webmaster musí a priori předpokládat, že uživatel je tele a nic o počítačích neví. Nico: Já osobně vlastně ani nevím, na kom to je. Jak jsem tak narážel na různé zdejší diskuze, nevím, komu teď server patří. A webmaster (Michal?) se neprojevuje, takže taky nevím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru