Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutný vězeň

Výběr: Lyryk
24. 01. 2001
7
0
2751
Autor
Adelan
Po každém setkání
stávala se nedokončeným obrazem
už jen pár stínů zbývá
pár tahů štětce
a rám stane se vězením
navěky pro lásku

a možná stačilo nebát se
a možná stačilo nemalovat...
guy
08. 03. 2003
Dát tip
Asi máš pravdu

Čolito
28. 10. 2002
Dát tip
moc dobrý

Ald
23. 05. 2001
Dát tip
obraz... prijde mi jak dite, co roste a roste az uz neni dite a obejde se bez nas (sam jich mam5:-)) pak uz zbude jenom koukat, jak roste.. no nic..jdu spat:-))

Anonym
02. 03. 2001
Dát tip
to se mi líbí
(báseň)
--kangi--

Naso
26. 02. 2001
Dát tip
nie možná, ale určite s TIP-om!

wqw
01. 02. 2001
Dát tip
a možná jednou zjistíme, že je vše úplně naopak, a tam kde hledáme nic pro nás není a jinde je ráj na zemi

Carodej
30. 01. 2001
Dát tip
Adelan, ty máš dar.... krásný dar, dar k pomilování a k tipu..*!

Andra
25. 01. 2001
Dát tip
Často nejvíc toužíme, po něčem, co je vzdálené, nedokončené, nedosažitelné, toužíme po tom, jdeme za tím, pronásledujeme to, až se jednoho dne staneme zajatci vlastních rámů... Adelan, myslím, že jsem Tě pochopila. :o)* P.S. I když nemalovat by bylo škoda. Možná jen nerámovat do velkých těžkých zlatých rámů...

Naja
25. 01. 2001
Dát tip
Adelan: myslim, ze laska nejde zaramovat a v casovem prubehu se stale vyviji a dotvari, myslim, ze obraz lasky k milovane osobe je vzdy tak trochu nedokoncen. Dokoncit obraz je totiz skoro vzdy tak trochu predzvest dokonceni vztahu. Ale to je jen muj nazor, kterej samozrejme nemusi, a urcite neni, vseobecne platnej.

Adelan
25. 01. 2001
Dát tip
Naja: úplně s Tebou souhlasím, měla jsem na mysli dokončené vztahy, které třeba mohly dopadnout úplně jinak, kdyby... Díky za názor :-)

exCavalera
24. 01. 2001
Dát tip
Jo jo dobré to bylo tož TIP

Naja
24. 01. 2001
Dát tip
Ale kdyz clovicek nemaluje nemuze nikdy stvorit krasnej obraz. Preci neprestanem malovat, jen kvuli tomu strachu, ze by mohl vzniknout paskvil. Vono vostatne de vzdycky (i kdyz tu z vetsima ci mensima potizama) vzit si novou ctvrku a zacit malovat novej obraz. Treba je to prave ten, ktery se povede.

Merle
24. 01. 2001
Dát tip
stačilo by jendo nebo drohé... každé samotné

djPes
24. 01. 2001
Dát tip
...bát se a malovat!

Adelan
24. 01. 2001
Dát tip
Naja: Víš, nešlo mi o to bát se stvořit místo obrazu paskvil, obraz může být krásný, ale je hotový, už na něm není co dotvářet... A když si představím lásku jako dokončený obraz...ukončeno zarámováno, už jen můžu chodit kolem a vzpomínat na chvíle, kdy jsem domalovala zrovna to či ono...ale už nic víc. Tak proto by možná bylo lepší nemalovat, nemalovat podle svých představ a tak nechat lásku žít samu o sobě... Asi je to úplně ujeté srovnání, tak mě to jen napadlo :-)

Adelan
24. 01. 2001
Dát tip
avi

Albireo
24. 01. 2001
Dát tip
Líbí se mi to.

Jákob
24. 01. 2001
Dát tip
malovat malovat .... ale nerámovat

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru