Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PARADOXNÍ DŮSLEDEK?

03. 10. 2005
4
2
1586
Autor
houda

Mám pro vás dvě zprávy. Dobrou a špatnou. Která je která?

HN 30.9.-2.10. 2005:

 

1) Dvojice družicových snímků, které zveřejnila agentura NASA, ukazuje úbytek ledu v Arktidě za poslední čtvrtstoletí. Jen za uplynulých deset let se tam zmenšila ledová pokrývka o třetinu. 2) V okolí Grónska se tím pádem intenzivně chystají průzkumy předpokládaných nalezišť ropy, dříve ukrytých pod nedobytným krunýřem. To je paradoxní důsledek skleníkového efektu, na kterém se nemalou měrou podílí i spalování ropných produktů.

číslování zpráv: Houda

 


2 názory

houda
18. 05. 2007
Dát tip
To já mám radost z pana profesora, je totiž nesmírně inspirující. Bohužel, nemám čas pročítat jeho texty. Ale třeba si ho jednou udělám.

houda
16. 11. 2005
Dát tip
..v tom kejsu v tom případně tak nějak zkejsneme..

houda
15. 11. 2005
Dát tip
..a já myslel, že o to se právě všichni poctivě a ze všech sil snažíme.. nebo ne?

houda
15. 11. 2005
Dát tip
..tohle není primárně ničení, "pouze" totální exploatace.. (fuj, omlouvám se za to hnusné cizí slovo).. všechno je naše a vycucneme si to do poslední mrtě, i kdybysme na to měli chcípnout..

zelva
22. 10. 2005
Dát tip
hmm...

houda
05. 10. 2005
Dát tip
..aha, dík, už jsem se lekl, že je to Pivo... (anglicky: beer kde beer)

houda
04. 10. 2005
Dát tip
PCZnZ: dík za zamyšlení Pivo: dobrou chuť (co je fachmu, prosím?) kande: já to právě jako paradox zpochybňuji... mnk: podstatná bude distribuce, kdo-komu-a za kolik...

CZlovek
03. 10. 2005
Dát tip
Vtipné, opravdu vtipné! Jenom nevím jestli se mám smát nebo brečet... Nicméně na Tvoji otázku v prologu - nemyslím si, že by jedna byla dobrá a ta druhá špatná - obě jsou i dobré i špatné, jak pro koho :-).

Zuzulinka
03. 10. 2005
Dát tip
pro mě asi obě dobrošpatný..záleží na úhlu pohledu a situaci k nahlížení a lidech...dobře napsané*

Kandelabr
03. 10. 2005
Dát tip
hm, tohle mi nijak extra úchvatné nepřipadá. paradoxy máš všude kam se podíváš...ta souvislost je příliš zjevná, aby to mělo samo o sobě sílu. lepší by bylo nacházet méně viditelná propojení...

Až dojde v důsledku oteplování k nové době ledové, budu si alespoň mít čím zatopit v naftových kamínkách, tedy jestli dřív neumrznou těžaři...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru