Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POVOLENIE PRE VYCHÁDZKU MANŽELA S KOLEGAMI

08. 10. 2005
0
0
6040
Autor
autorka

Toto si určite prečítajte. Poslala mi to kamarátka asi pred dvomi týždňami pred týždňom. Určite sa skvelo zabavíte. :-)

POVOLENIE PRE VYCHÁDZKU MANŽELA S KOLEGAMI

 

Meno manžela:                                                                                                   

 

Žiadam kompetentnú autoritu o povolenie k vychádzke s priateľmi v doleuvedenom čase:

 

 

 

 

                                                                                                                      Príchod NAJNESKôR

Dátum:                                               Odchod-čas:                                                  čas:    

 

V prípade, že mi povolenie bude udelené,prisahám na svoju česť, že sa budem zdržiavať len na doleuvedených miestach a v doleuvedených časoch. Sľubujem, že nebudem baliť iné ženy. Sľubujem, že nebudem oslovovať iné ženy, ako tie, ktoré sú uvedené v tomto povolení. V žiadnom prípade si nevypnem svoj mobilný telefón. Budem konzumovať len nižšie uvedené množstvá alkoholu.  V prípade prekročenia dohodnutých množstiev privolám taxi potom neodkladne moju manželku o požiadanie dodatočného povolenia. Súhlasím, že v tomto prípade si moja manželka vyhradzuje právo pripraviť mi peklo na zemi a  obmedziť počas nasledujúceho spoločného týždňa komunikáciu so mnou.

 

 

 

 

 

 

Povolený alkohol (jednotky)

                                                           Pivo :               Víno :                  Iné :                      Celkom :   

Kde:                            Od:        __h__            Do:      __h__

Kde:                            Od:        __h__            Do:      __h__

Kde:                            Od:        __h__            Do:      __h__

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Autorizované miesta

zdržiavania sa:

 

 

 


Ženy, ktoré smú byť oslovené

(napr. barmanky)

 

Doležité! – Klauzula “Topless”

Nezávisle od vyššieuvedených osôb ženského pohlavia, je prísne zakázané prísť do kontaktu s nahými alebo polohanými ženami. Porušenie podmienky má za následok okamžité rozviazanie vzťahu.

 

Deklarujem, že som si vedomý, kto má v dome slovo. Som si vedomý, že tento večerný výjazd ma bude stáť majetok ako napr. v kvetoch a daroch. Moja manželka má právo ako prostriedok pre kompenzáciu užívať moju kreditnú kartu.

 

Sľubujem, že po mojom návrate budem čúrať  výhradne na toalete. Sľubujem, že budem dbať na to, aby som svoju manželku nezobudil a nenechal ju dýchať moje alkoholické výpary. Sľubujem, že sa nebudem chovať ako opilec.

 

Ubezpečujem, že všetky údaje v tomto povolení sú úplné a pravdivé.

 

 

Podpis manžela:

 

 

 

 


Povolenie:              Udelené:                                  Zamietnuté:  :

 

Horeuvedené rozhodnutie je konečné. V prípade pozitívneho rozhodnutia odtrhnúť kontrolný ústrižok a počas výjazdu neustále nosiť so sebou.

"……………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

Povolenie k večernému výjazdu manžela v čase:

Dátum:                                                             Od  :                                                     Do:

 

 


Podpis manželky:      


Smetiprach
08. 10. 2005
Dát tip
teraz už chápem, čo sú to tie slovenské špecifiká... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru