Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes ještě ne

08. 10. 2005
1
0
1816
Autor
Aiscis

Dnes ještě ne, pořád dýchám,
jak ty vedle mne, jsem sám.
Snad tedy zítra a bez tebe,
vyrostu o kousek ze sebe,
nikoli z tvého usměvu,
který stále miluju,
nikoli z tebe má lásko.

Vytahuješ své zrcátko,
aby si se přesvědčila o své výjmečnosti.
Nevšímáš si ničeho,ani mé sklíčenosti.
Sluší ti to, dvakrát.
sluší ti to, třikrát.
Sbohem, jen jednou....
T_O_M_
03. 11. 2005
Dát tip
Tohle se mi moc líbí - ta beznadějná atmosféra - jen ty pravopisné chybky to hyzdí... Ale jo rád tipnu.

Tonko
09. 10. 2005
Dát tip
Nevím...neupřímnost, zloba, snad špetka závisti je cítit ve tvých verších. Snad zdá se mi to jen, ale přesto báseň pomíjí a co zůstane? V hlavě se usadí z basně zklíčívý vjem.

Smetiprach
08. 10. 2005
Dát tip
Sbohem se to píše, jen tak mimochodem... avi, Pišto co říkáš, není to klubovní kousek? :-))

Nicollette
08. 10. 2005
Dát tip
zrcátko

kokolaking
08. 10. 2005
Dát tip
táké nesláne, nemástne. mohla to být supér báseň o smrti béz te drůhe sloký.

Aiscis
08. 10. 2005
Dát tip
:-) Většina lidí mi říká hele nepiš furt vo smrti, nebo tě zavřou do blázince a ty mě takhle navádíš, myslíš že ta první sloka je lepší než druhá, já si to taky myslím, ale zase sama o sobě mi přijde neúplná, ale asi by to šlo. TAk nějak se podvědomně bráním krátkým básničkám...

kokolaking
08. 10. 2005
Dát tip
na lidi kašli. Pendrek všemu rozumjé. na té druhé je to prostě poznat, že byla trochu vynůcena.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru