Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poprvé

26. 01. 2001
12
0
2865
Autor
MalyPrinc

Svůdnost měsíce roztouženě stéká ke Tvým bokům. Jsi modrá, modrá ve své nahotě, To já ... Malý Princ, trpím touhou tolik roků ... včera se prvně dotknul křídel labutě.
Pumpa
22. 10. 2005
Dát tip
básníci kočko ... aurtor - štěpán šafránek + tip pro malého prince - je nádherná

Jsi modrá, modrá jako hladina.... To jsem někde slyšela:o)...inspirace?

Elanor
11. 03. 2005
Dát tip

moc krásné, něžné a milé, dávám tip a do klubu, chceš-li, staň se členem : KLUB NÁMOŘNÍKŮ A LETCŮ.... Jsi můj človíček...*

:) Maly princi :) Tip pro Tebe!*

Elanor
22. 12. 2004
Dát tip
avi

StvN
27. 05. 2003
Dát tip
Klone. Jinak dobrá báseň.

skarabeus
10. 11. 2002
Dát tip
dotýkání-jen letmé a hodně toužení je možné

_lubka_
31. 03. 2002
Dát tip
lietas si medzi snami, piskas si piesen tej starej mami. mas detsku dusu, preto si krasny. ako Maly princ so zlatymi vlasmi. Maly princ a jeho ovecka

Kraca
23. 11. 2001
Dát tip
Je zvláštní jak cit, vnesený do řádků, dokáže povzbudit. Opravdu krásná malá dílka neznámých velikánů :o)

Květuška
04. 11. 2001
Dát tip
Nádhera a to nejen básničky, ale i ohlasy ostatních. Jsem moc ráda, ze jsem na tuto stránku zabrousila. Květuška

Amanda
04. 10. 2001
Dát tip
Ma to peknou myslenku, ale asi jsem cekala vic citu... ach my romantici... :-)

krásné... I*I

Mari
26. 05. 2001
Dát tip
líbezné jako tvoje srdce, alespoň pro mě Malý Princi.

Bibša
23. 02. 2001
Dát tip
Falinko, tobě to stále tak krásně básní... ách jo. Líbí.

Falka
22. 02. 2001
Dát tip
Malý Princi... Když sny strhávají obnošené šaty zlaté sluncem se protahují v žáru za hlavu hážeš nálezy i ztráty a všechny stesky jsou jak z vaty smíš přiložit je do požáru Hoří oheň ve tvé duši stravuje tě, to ti sluší zbavuješ se smutků, strachu leží staré šaty v prachu nahý běžíš, jako dítě staré rány nechytí tě... horký běžíš, očištěný ohněm, který nezná stěny nezná meze tvého nitra běžíš do čistého zítra... Šťastnou cestu... :o)

Bibša
21. 02. 2001
Dát tip
Pro malého prince velkého srdcem ***************** Malé stesky princů mých rozplynou se v úsměvu zasmějí se bez hněvu připlavou si pro něhu až na konci příběhu ...

MalyPrinc
08. 02. 2001
Dát tip
Falka ;o) máš pravdu Napít se doteků ze srdce spadlých. ... Dny strhávají obnošené šaty, do naha krčí se před sluncem. I takové jsou stesky malých princů ...

Falka
07. 02. 2001
Dát tip
Malý Princi, cožpak nevíš, že dokonalost není ve verších, ale v srdci, které v nich umí najít, co do nich někdo dal...? Jste s Bibíškem dvě čisté studánky... piji a usmívám vám... :o)

MalyPrinc
01. 02. 2001
Dát tip
Bibše :o) ******** Jsi něžné chmýří z křídel anděla jsi touha doteků v očích nesmělá jsi víra v křehkých snech jsi světlo v mých dnech :o) já vim, že to nejsou tak dokonalé verše jako všude tady kolem ale ... :o)

Mooooc pekny!!! Dotaz-nedojde ti jednou inspirace?Pa tulaku-tve povolani ti zavidim!

Bibša
31. 01. 2001
Dát tip
Malému Princi ************* Jsi skrytý v bedničce mezi sny Jsi známý cizinče a nejsi zlý Jsi blízký odvahou a bdělostí Jsi můj a svůj svou něžností.

Káťa
31. 01. 2001
Dát tip
něžně plovoucí na paprsku žhnoucího slunce

MalyPrinc
30. 01. 2001
Dát tip
Bibše ... jsem malý ... jako květ duše sevřený v dlani, jako trn růže v kůži beránků který buď ztratí se a nebo raní ... :o)

Merle
29. 01. 2001
Dát tip
něco mi říká, že jsem na tom jak sestři Ramona...

myrinda
27. 01. 2001
Dát tip
hezky, libi - tip

kafka
26. 01. 2001
Dát tip
.....! Kráááásné!

Ramona
26. 01. 2001
Dát tip
něco mi říká, že nejsem dost romantická ~ ~ ~

Bibša
26. 01. 2001
Dát tip
Cítím se nějak menší než Malý princ... čím to je? Hezounké, lehounké, líbivé!

Vio
26. 01. 2001
Dát tip
Není to špatné...

Cavalera
26. 01. 2001
Dát tip
Tak tak pěkný TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru