Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Housenka

26. 01. 2001
18
3
3267
Autor
Had

Mé hovory se zvířaty

Ležel jsem na pláži a vystavoval své tělo záření. Vedle mne se opalovala housenka. "Je to ale krásně, že?" řekla a upřela na mne své velké modré oči. "Ano." odpověděl jsem a otráveně odehnal porcelánovou konvičku, která létala kolem mé hlavy. "Je krásně !" Neměl jsem náladu na hovory s housenkou. Porcelánová konvička znovu přilétla a sedla si mi na holeň. Praštil jsem jí Lidovými novinami. Konvička sebou zaškubala a chcípla. "Ale ono je opravdu krásně." pronesla opět housenka. "Copak to necítíte ?" zeptala se a znovu na mne pohlédla. Pokýval jsem hlavou a smetl mrtvolku porcelánové konvičky z nohy. "Nechápu, jak můžete být tak necitelný." řekla housenka a s neutuchajícím odhodláním dodala : "Vždyť je krásně!" Znechuceně jsem vstal a housenku zašlápl. S ulehčením jsem na ní nahrnul písek a znovu si lehl. Slunce vysílalo své paprsky k mému tělu a příjemně ho zahřívalo. Lehký vánek mi čechral vlasy a moře šumělo. Bylo opravdu krásně.

3 názory

Aislando
29. 01. 2013
Dát tip

jezisimarja!!! Chci mit taky vlastni litajici porcelanovou konvicku....


Had
10. 08. 2011
Dát tip
:o) ...záleží na velikostim (mé, nebo té věže)

Toscana
10. 08. 2011
Dát tip
Ještě klika, že kolem tebe lítala jen porcelánová konvička, si představ, jak by to dopadlo, kdyby ti na holeň usedla například těžní věž, co dolétla k moři z Ostravska! :o))) *t

alina
17. 05. 2002
Dát tip
To nic, Hade, nenech se rušit, já jen někomu slíbila pár avízek :o))

Hugo
12. 11. 2001
Dát tip
skoda ze todleto nezazivam jenom s housenkama. Tipec na skripec

Kokyn
10. 11. 2001
Dát tip
Je to tak autentické, až mám pocit, že jsi to fakt prožil. Máš ho tam.

uranium
20. 08. 2001
Dát tip
No tohle se mně dost líbilo. Je to první absurdní povídka, která není jenom pičoviny na efekt. Dávám tip.

alina
30. 07. 2001
Dát tip
:o))))))) .........chudinka konvička :o(

šelly
08. 07. 2001
Dát tip
chi, chi....cha ,cha :-)))

Šílená
07. 02. 2001
Dát tip
jsou místa kam se vracím...sice to do hodnotné poezie má daleko ale je to supppeeeer:o)))))))))

Bacil
31. 01. 2001
Dát tip
Taky bych měl strach kolem Tebe procházet, když jsi v takové ubíjecí náladě... ale jinak je to na tip.

papouch
31. 01. 2001
Dát tip
žabíjet žvížátka še nemá, Ťfuj :-)

Ansel
28. 01. 2001
Dát tip
tip, máš originální humor, asi i pěknou sbírku hmyzu :o) doufám, že mě teď nepraštíš Myslivcem

Yeziiinka
27. 01. 2001
Dát tip
Tak tuhle hadí blbůstku si lidi přečtěte!!!* Sjůpr!

Šílená
27. 01. 2001
Dát tip
porcelánová konvička:o)))))) Hade - čtu tě...všechno....strašně ráda!!!*!:o)))) děkuju za úsměf

jeorenny
27. 01. 2001
Dát tip
Bozeee, je mi krasne:-) TIP, hade, libis se mi-(jako autor):-)

Cavalera
26. 01. 2001
Dát tip
Dost dobrý:-) TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru