Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen tak...

28. 10. 2005
2
8
2512
Autor
Cookie

kašlu na to jestli se toi někomu nelíbí...sou to moje pocity...

Jen tak se brodit tmou...

kde slunce nezasvitlo tak dlouho

tolik zoufalství se v ní skrývá

nenáviděla jsem tu tmu

a pak jsem zjistila že je jí plno moje srdce

plno té tmy, kterou nepronikne ani láska

ani dotyk srdce jiného člověka...

proč, proč to takhle je, proč je ta tma tak hustá

jakoby se dala krájet

stejně jakoby se dalo krájet i moje srdce

bezbolestně

jen pár krůpějí zoufalé krve by se vydralo na povrch a zemřelo

bezbolestně...

jako moje srdce


8 názorů

Cookie
22. 06. 2007
Dát tip
óó!

Smíšek:-)
22. 06. 2007
Dát tip
*

Cookie
05. 03. 2007
Dát tip
díky...díky moc:_)

Micek
28. 02. 2007
Dát tip
pekny...jo jde to od toho srdce ktery urcite neni tak ztraceny jak pises...goot!!

Cookie
15. 02. 2007
Dát tip
máš pravdu - to s tím srdcem jsem si fakt ani neuvědomila. No řeknu ti to tak. Jasně, vypisuji se z pocitu a možná to dělám právě proto, že je to ten pocit, já ho měnit nechci. Navíc je to trochu srarší záležitost a já ji nechci přetvářet, když už ty emoce mám pozměšněné, chápeš? Nechám to tak i když jsem si plně vědoma že je v tom hodně tvůrčích chyb. Ale na dalších věcech zapracuju. Díky za konstruktivní kritiku.

berg
14. 02. 2007
Dát tip
Takže milá Oplatko. Prolog, okamžitě ses vymezila proti čtenáři, a to stylem nelíbí - trhni si nohou, to není úplně nejšťastnější začátek, protože vyvolá určité, třebas podvědomé emoce. Lepší možná (jen můj názor), je nechat každému prostor pro uchopení čteného ze svého úhlu pohledu, prostě dovolit básni volně působit, a ne okolo ní hned postavit ohrádku. Dále, plynulost četby narušuje přemíra zájmen, příslovců, a jiné slovní havěti :), a pozor na srdce, to je použito 4krát. Chápu, že jsi se vypisovala z pocitu, ale i když je text "chrlen" zevnitř, většinou nějaké korekce zaslouží, většinou je to ku prospěchu věci, pokud tedy nebudeš psát prózu typu Petr Měrka na Totemu.) To je zatím vše, určitě si říkáš, že jsem radši nemlčela,) a až zase vybyde čas, mrknu se dál.

Cookie
31. 01. 2007
Dát tip
no to víš...já musela:_)

fanfán
30. 01. 2007
Dát tip
..báseň je pěkná...ale prolog skoro zbytečný...

s_manga
12. 11. 2005
Dát tip
já sám neuznávám kritiku děl vlastních pocitů mám taky takové alepokud bych já písal něco podoného psal bych méně stejně(opakovaná slova) ale někdy je to záměr, kladen důraz

Cookie
12. 11. 2005
Dát tip
no já jsem úplný nováček....bylo to schválně ale ...možná ten svůj (pa) styl ještě vybrousím:-)))

hastrman
29. 10. 2005
Dát tip
nic neodpouštíme! hehe jinak pokud kašleš na to, jestli se to někomu líbí nebo ne, spíš ti doporučím zaškrtnout "autor NEstojí o hlubší kritiku" - fórum jaksi slouží (teda neslouží, ale mělo by... no) k něčemu trochu jinýmu...

Cookie
29. 10. 2005
Dát tip
to máš jedno....já toužím po tom abyste mi řekli vo chybkách, la eklidně možete komentovat jestli je to až tak špatný!:-)))

Cookie
28. 10. 2005
Dát tip
jo a lidi jestli jste tam našli nějaký gramatický chyby tak vězte, že sem DISLEGTIK a u těch se to odpouští....snad :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru