Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pravé vajco na ľavom stehne

03. 11. 2005
4
0
1166

a bola tma. nie tma ako tma, ale tma. po stene nič, po okne nič. asi sa zastrelím.

nemáš cigu?- to ten spolubývajúci, čo si myslí, že je admirál Nelson.

nie. komunisti nefajčia.

ale. ja som poznal štb-áka a ten fajčil jak turek.

štb-áci sú iná sorta. to my bolševici sme lepší. hustejší jak tí blbečkovia. štb-ák môže byť každí pako, ale bolševik, to je smotánka.

ticho! mravčeky chcú spať.- taký pacient, si myslí, že je mravčia kráľovná.

 

 čo si myslíš? nemám na to?

si ty chujko, maš spotené ramená

a smrdíš.

MRAVčEKY CHCú SPAť!

ja som bol v štb, som rovnako dobrý jak bolševik!

asi.

MRAVčEKY CHCú SPINKAť, TíšKO!

mám ťa dosť. bež do riti Nelson.

dobrú.

 zajtra prídu fotrovci na návštevu- pomyslel som si. to budú zasa bláboly. nemám rád, keď sem prídu aj s tým padre Brzda, ktorý mi tu začne vykladať o pánovi a súdnom dni, ktorý je strašne dôležitý atď.

MRAVčEKY CHCú SPINKAť. CVOK V DRUHEJ POSTIELKE NECH JE TíšKO. PADRE BRZDA ZAJTRA NEPRíDE. KONIEC VYSIELANIA, DOBRú NOC MRAVčEKOM...


espanolka
10. 01. 2006
Dát tip
si skrátka fajn :))

rešpektujem tvoj názor, i keď... ...či som alebo nie som fajn, to ma moc netrápi. Skôr ma trápi...

mcdonald?

:o) a náhodou... mne sa to páči... je to pekné... tip

JirkaS
03. 11. 2005
Dát tip
Moje sortička...Típek*

och, moje pravé vajco na ľavom stehne sa konečne odlepilo.yes!!!:))

ale dosť švandy-vďaka všetkým.

i'm lovin' it! tip :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru