Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POZŮSTALÍ

07. 11. 2005
1
0
3508

            Odešel jsi ze života

            A nás necháš živořit

            To vážně vůbec není fér

            Měl jsi nás tam taky vzít

 

            Truchlíme pro tebe

Opravdu jsme zoufalí

Náš smutek je sobecký

My jsme ti, co zůstali

 

Co jsi ještě mohl…

S námi…a společně…

Proč mi to všechno zní

Tak nějak nevděčně

 

Nebyl jsi tu pro nás

Svůj život jsi žil

A nás jsi laskavě

Do něj pouze zařadil

 

 


jenyk :-))) těch především... :-))

hele, Velkeej, co je lepší, náměstek bo ředitel? :-))) jestli ředitel, bych se tedy přehodnotila a brala bych tragické výlevy :-))

Amka
11. 11. 2005
Dát tip
smutné, ale pravdivé a pěkně napsané. Dotýká se to srdce.*

:-)))))))

to ani náhodou!!! já byla první a dycky budu, co se náměstka týká....a na vrátnici se můžeš vrátit sám, já už si tam odbyla svý léta... mám reuma...

Takže jací kritici a redaktoři?! Vždyť jim jde jen o koryta!!! Hanbáááá!!! :-)

Lucie.. za trest do vězení, náměstkům a ministrum se neodmlouvá, slečnooo....!! jooo, tak Ty patříš vlastně taky mezi nás, co?! :-)

No... jaksi patřím... nebylo by ještě jedno malé korýtko navíc...? :-)

hehe.... jistě, můžeš mi dělat osobní asistentku... .-))

Tak fajn, není nad to, když si lidi pomůžou... :-)))

jistěěě... a prosila bych kafe a vstoupení do klubu, jinak žádná osobní asistentka... btw: jak znám drahé soustruhy, tak budou chtít Tebe pod sebe... :-))

Velkeej, tleskám za veřejnej projev :-)) kdybych měla mávátko, tak třepotám... :-)) je úžasné, jak když je někdo ministr, jak mu skoro šici vostatní lezou do pozadí.... :-)))) ale je to hezké a milé a účinné.... :-)) jen připomínám, že su první náměstek ministra, takže hlídám klid ministra :-))

to je nuda :-(

zdjr1976
07. 11. 2005
Dát tip
špatnej náhled na věc

Mezon
07. 11. 2005
Dát tip
... čím dál víc si myslím ... že bez veršů by to mohla bejt síla .... sorry ...

eleja
07. 11. 2005
Dát tip
tyhle pocity znam, ale znam je asi jeste horsi, protoze tohle se me nijak vyrazne netklo a to byvam na tohle tema hodne citliva...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru