Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Setkani2

10. 11. 2005
0
0
1298
Autor
Kocour

"Vas sem tu jeste nevidel."
"Ja vas taky ne, ale na rozdil od vas vim kdo ste."
"Taky si davam pozor abych byl dobre poznat, ale zda se lidi nemaj moc zajem videt me pri praci."
"Vy se jim divite?"
"Je to prace jako kazda jina..."
"Jasne znama filmova replika, ale znate nekoho kdo by se rad koukal na cizi praci?"
"Ovsem spoustu lidi... Tusim ze prvni kdo se k teto uchylce priznal verejne byl nejakej Lenin."
"Taky sem o teto bachorce slysel, ale realne neznam nikoho..."
"Bachorce? To je cistocista pravda, sam mi to rikal, kdyz me samotneho pozoroval pri praci."
"Rikal ste ze lidi nemaj moc zajem vas videt."
"On byl vyjimka, asi jako ty."
"Jak jako ja? Chces me srovnavat s Leninem?"
"Ne ale v tomto ste stejni a jeste par dalsich lidi. Daji se spocitat na prstech, sice obou ruk, ale jen fakt na prstech, vcetne toho co by me chtel rad videt a taky me videl, ale jeste si to neuvedomenuje."

martinez
13. 06. 2006
Dát tip
nebude vadit že odsud odcházím absolutně zmatená? ...nestydím se říct, že nechápu :o))

martinez
13. 06. 2006
Dát tip
nebude vadit že odsud odcházím absolutně zmatená? ...nestydím se říct, že nechápu :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru