Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

láska nádherná

21. 11. 2005
2
0
4047

bolí mě srdce z těžkosti

co vzneslo se ke štěstí

zasáhl ho amorův šíp

lásku do dna pít

a přitom hladit Tvoje tělo

jooo, tak to by asi chtělo

pozdravit slunce, bílý den

a pak Tě chci líbat jen...

 


Krokodýl
12. 12. 2005
Dát tip
hračičko

ťuťu

Velkeeej, nooo, já nevím....jak mám zapomenout na něco, co neumím?! hmmm ale na pitomosti to bude problém zapomenout... vyřachnout? jenyk.... tak to mě těší dvojnásob:-))) konečně někdo, koho sem rozesmála... :-))

jenyku.... ehe.... :-)) nooo, já jsem to sice neviděla, ale zase na druhou stranu je lepší nevyhrát konkurz, než pak nevědět kam dřív... :-)) a já se zase směju: babička ho strkala zřejmě kam se dalo :-))

Zbora
21. 11. 2005
Dát tip
Milá kouzelná kvjetinko, pokud už se snažit obohatit klub o citový egzém, tak ať je aspoň pořádný!!!!!!!! Tohle je na naše poměry ještě docela dobrý.

neníííí... neníííí.. je to ekzém, hroznej a vyšitej... a já chci do klubuuu....hned mě klubni, bo to udělám jááá....:-)) flétnistko....rum ni metaxu nepiju, fuj

se řadím, když to neudělám já, tak nikdo... katastrofa!

Smetiprach
21. 11. 2005
Dát tip
tak moment, jestlisis to napsala sama, nemůžeš to klubnout, mám pocit, že je to proti pravidlům... Zboro, alte, velkej ???

Zbora
21. 11. 2005
Dát tip
To bude asi něčí Alter...kytky sotva :o)

Smetiprach
21. 11. 2005
Dát tip
no, já myslel, že je to alter Velkýho, ale kytka má od něj klíče?

Zbora
21. 11. 2005
Dát tip
To já nevim...zeptej se jí :o)

Smetiprach
21. 11. 2005
Dát tip
no já se ptal, u finskejch básníků a bylo mi to tuším řečeno takhle... ale třeba mám jenom vokno... :-)

staroušku, jistěže jsem to napsala sama... :-)) nooo, jestli sis nevšiml, tak je to alternick, takže se klidně můžu řadit... a jo, pravda, pravda, klíče mám já i Velkej :-)) nejni to alter velkýho... jak by to mohl být alter mi? jenže když se neklubnu sama, tak mě tam nikdo nehodí....bo ano??!!! flétnistko, já teď potřebuju asi něco silnějšího.. třeba tequilu...

ste škaredí a zlouni ...:-(

Vihar
21. 11. 2005
Dát tip
jsem před pár okamžiky četl též jednu takovéhoto ražení, jen tamta měla hlubší vyvrcholení..

Smetiprach
21. 11. 2005
Dát tip
no nevím bejby, to je jako kdybych se já včera sám udal... ale když vedení podniku souhlasí, prostý patolog musí srazit paty... :-)

Vihaaar, kdeee? :-)) chci být první.... :-)) kdo to zaklubee... flétnistko, co sem měla myslet vážně? Já a vážná? hech... nee, neboooj, chtěla jsem slyšet nějakou ostrou kritiku a všichni jsou na mě hodní, to mě ubíjííí... taťko, už sem to smázla a doufám a pevně věřím, že mě tam někdo z hořejšího patra šoupne... páč trochu klidu si zasloužííím!!

vesuvanka
21. 11. 2005
Dát tip
:-)))

Vihar
21. 11. 2005
Dát tip
kouzlokvítě - avi nedolétlo? dílo Milování (hé hé, jak příznačný název pro..., pro... no posuď sama, pro co)

Zbora
21. 11. 2005
Dát tip
Jsme...heč :o)

vihar, už dolétlo....chjo, jaká věčná škoda, ale třeba bude vynímka... :-)) Zborouši, jestli budete škaredí, tak si to tam klubnu sama....podruhý a naposledy...taaak!!

alťo, klubeej! kde máš bordel zase?

já vás nemám rádaaaa!!! kytka neumí psát dobrý ekzémky, měli byste bejt rádi, že sem vůbec něco napsala...a ocenit i snahu.... breeeeeeek....

Zbora
21. 11. 2005
Dát tip
klubni :o)))


Zbora
21. 11. 2005
Dát tip
Klubám!!!!! Hned! ...jen klid!

Zbora
21. 11. 2005
Dát tip
uštoje...ufffffffffff.

Marcela.K.
21. 11. 2005
Dát tip
...a ty že jsi ,,redaktorka" ?! No těpic !!! Slož funkci,děvče!!!

máš štěstí :-)) Selia děkujiii, nejvyšší pocta pro mě :-)) mylenka... hehe....nauč se číst :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru