Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak rytíř našle štěstí v dešti

23. 11. 2005
2
1
3143
Autor
Budliky

epická báseň

Štěstí hledat chtěl mládenec v dešti,
kapky ho svírali do pevných kleští,
osud s ním dosud hrál falešnou hru,
než spatřil dívku-krásnou madonu.

V dešti náhle se zastavil čas,
Oči se střetli pozdřeli hlas.
Dívka však znavená usnula v kaluži,
srdečko puklo, mládenci s jizvou na duši.

Na bílém koni s lidskou tváří,
odváží dívenku rytíř, co září,
Mládencův den se stal beznadějně šedý,
láska však čeká zas na světlo den

1 názor

Budliky
23. 01. 2006
Dát tip
Ja nevím co na to říc. 6 hrubých já jsem uplně mimo takový kritiky a z ničeho nic.

Yeziiinka
22. 01. 2006
Dát tip
Protože Našle nemůže být chyba, Našle jsem v textu hrubek pouze šest. Vyloženě smyslu zbavené řazení slov v této epické básni, které znemožňuje jakoukoli rytmiku, popírá češtinu a dílo tím vyřazuje z šuplíků poezie i prózy, je tak nějak všude, ale na jednom místě myslím chvíli jako ne, takže nevím co máte. Kůň s lidskou tváří sice na chvíli ublížil mému estetickému cítění, ale věta "láska však čeká zas na světlo den" to rychle napravila. Mňam! :) Hezký den a zdravím ekzémkáře! :)

Trottel
22. 01. 2006
Dát tip
Počkejte, vždyť ty první dva verše jsou výborný (a to myslím vážně). Zbytek už ne a téma taky nic moc :-)

Eva_S
22. 01. 2006
Dát tip
jistěže....dva verše ale boužel nedělaj "báseň"....:))

hehe.... první dva verše? jako první strofu? si děláš srandu, neee!!!

Budliky
12. 01. 2006
Dát tip
Big George: děkuji za cípek ironie i ta se někdy hodí

já jsem se naopak výtečně bavila... skřípala zuby a žasla nad všemi slovy..... :-))) mám být zlá? :-)) ne, nebudu.... páč mě tento "výtvor" nadmíru pobavil....

Zbora
10. 01. 2006
Dát tip
Vida...díky, že jsi na sebe upozornil...takový skvost bych nerad minul. Klub. Vážení kolegové. Začínám tímto pracovat na ustálené kritice, která se bude kopírovat pod každé podobné dílo, bychom nemařili svůj drahocenný čas mořením se s individuální reakcí. Tudíž začnu, jak jinak, od konce: Autore, než se rozhodneš publikovat, co takhle si to po sobě přečíst, případně, co si zkusit přečíst něco od někoho, komu už někdo něco v poslední době vydal?

Zbora
10. 01. 2006
Dát tip
Navíc by sis měl uvědomit, že se nacházíš na severu, v němž hraje alespoň epizodní roli znalost rodného jazyka. Oprav si prosím ty hrubky.

Smetiprach
10. 01. 2006
Dát tip
Oči se střetli pozdřeli hlas??? Co to je? O kšandách už pohovořil kolega Vaud... Jinak poslední sloka je myslím ta největší slátanina, kterou jsem kdy na Písmáku četl (a četl jsem jich hodně). Gratuluji... P.S.: vlastně nejenom ta poslední, pardon...

Budliky
10. 01. 2006
Dát tip
Děkuji za kloudná slova v oboru gramatika a na téma slátanin, život mě naučil v jakékoliv situaci nereagovat, proto si neodpustím poznámku klasickým zastáncům vlasti a panu Blahoslavovi(y) popřát mnoho uspěchů v šíření znalosti rodné mluvy(i).

Eva_S
02. 01. 2006
Dát tip
první sloka docela dobře zrýmovaná....zbytek už míň....celkově nevim nooo....já radši něco inýho....

Budliky
19. 12. 2005
Dát tip
Taky máš někdy takový dny kdy se musíš smát vlastní tuposti:)))) našle jako svýjim se tu v křečích

Vaud
19. 12. 2005
Dát tip
Je mi sympatický, že se dovedeš zasmát vlastnímu omylu ;-))

Vaud
17. 12. 2005
Dát tip
akorát mi nejsou úplně jasný ty kšandy v názvu Jak rytíř našle...

Pulcik
28. 11. 2005
Dát tip
" na bílem koni s lidskou tváří"...aaaaaaaa tak to je běs... souhlasim z Bunnym278...ale *t

Budliky
28. 11. 2005
Dát tip
Pulcik: " na bílem koni s lidskou tváří" ber to jako určitý druh metafory:-)

bunny278
25. 11. 2005
Dát tip
akosi neviem, co si mam o tom mysliet. posobi to na mna obzvlast smutne s takou zahadnou atmosferou..a neviem, či je to dobre alebo zle :-/

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru