Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dílo

28. 11. 2005
0
0
1032
Autor
Genor

už tady končim.

mějte se.


Genor
02. 12. 2005
Dát tip
Protože se mi nelíbí jakou váhu tady má tip a výběr, celkově je to tady fakt dost pokřivený, a záleží jenom na tom, jak člověk hodnotí ty druhý, a podle toho oni potom hodnotí jeho...Ale o tom už přede mnou psali jiní, a já pochopil, že měli pravdu...Bohužel, už sem nechci dávat texty proto, aby si je přečetlo deset lidí, a pak mi dali tip za nějakou sračku, a za něco, co má hlubokej význam mi daj akorát hovno protože je to nebaví číst nebo se nad tim ani nezamyslí .čekal jsem od toho prostě víc. A mrzí mě, že některá díla přečte za den 150 lidí, a jiná díla přečte lidí maximálně padesát, a to ještě ne za jeden den, ale za půl roku. To je můj názor a určitě se mnou někdo bude nesouhlasit, ale mě už je to fuk. S psaním jsem zkončil, alespoň pro tohle společenstvo autorů. Neříkám, že všechny texty co jsem sem dal, si zasloužily nějakou obrovskou pozornost, protože něco byly opravdu jen skicy, které jsem chtěl postupně předělat. Ale jiný si to podle mě zase zasloužily, určitě víc než některá díla jiných autorů. Ale to je jedno. Mějte se hezky a ahoj a dík za všechno.

wišně
29. 11. 2005
Dát tip
proč?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru