Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzim 2006

04. 12. 2005
2
0
4382
Autor
Barman

Ne, že bych se nějak zahazoval politikou, ale padlo to na mě. A to, co se nachází pod touto větou, to ze mě vypadlo.

Při pohledu na lidovce, napadá mě příměr s jedním tvorem z říše živočišné. Je jím chameleon, který jedním okem do leva a druhým do prava zahlíží, mimoto barvu svou mistrně dle situace mění.

 

Na obloze, vysoko nad nebohými smrtelníky, modrý pták krouží. Lidé ho sledují, následují a točí se na patách. Pták krouží do prava, ale nikdo neví v jakou stranu se bude nakonec ubírat. Pomalu, ale jistě si stoupá a lidem se vzdaluje.

 

Chtěl jsem být s tou, no s tou… Jo, komunistou s komunistkou. Nechtěla mě však pro mé vlasy dredaté, že prý u nich doma pouze krátký sestřih projde a zvítězí. A pak přišla na krátko a já si řekl: ,,Chyba lávky starý brachu, tahle holka komunistka, ta je dutá jako mis(s)ka.“

 

Chlapečka v červených trenýrkách a modrém tričku, viděl jsem kráčet kolem písku. Byl, pravda, obtloustlý, ale zato rozhazoval čokoládky hloupým dětem, a když se blížil právoplatný majitel čokoládek, chlapeček utekl k mamince a zabarikádoval se v Lidovém domě. A ty hloupé děti dostaly přes pusy vykrmené pár ran.

 

A jak to v jednom pražském domě, v jedné pražské místnosti vypadá? Chlapeček dolejzá za holkou pitomou, která mu možná nakonec ukáže, co si pod rudou sukní ostříhala. Pták zase nosí hmyz línému chameleonovi, přemlouvaje ho tak, aby si i levý bok přebarvil na modro.

 

 Tak to vidíte, každá řiť se naplní a kruh se uzavře, nebo spíš čtverec. Inu i vlajka má čtyři strany a klín.


La_Rizoma
13. 01. 2006
Dát tip
Zupr, ale jakto souvisí zrovínka s letošním podsümem??

Barman
13. 01. 2006
Dát tip
Budou volby... Záměrně nezmiňuju US

La_Rizoma
13. 01. 2006
Dát tip
A proč ne US?

Barman
13. 01. 2006
Dát tip
Ta se totiž do parlamentu nedostane, ale je to jen má vize. Sprdni mě na podzim:)

La_Rizoma
13. 01. 2006
Dát tip
Aha už chňápu! :)

sidonia
13. 01. 2006
Dát tip
kazda voda jednou stece dolu a stazina se dostane kubovi za zenu

Barman
13. 01. 2006
Dát tip
Oblíbená pohádka jičínského hocha:)

hai_mal
04. 12. 2005
Dát tip
Inu i vlajka má čtyři strany a klín.......... zaujalo........*

Barman
04. 12. 2005
Dát tip
Dík takhle rychlou reakci jsem nečekal

mortecino
04. 12. 2005
Dát tip
neco na tom bude.

tak to je dobrý*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru