Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

smysl pojetí

15. 12. 2005
1
1
1439
Autor
Pearlian

Seděla jsem takhle na jedný akci na gauči se skleničkou v ruce a pozorovala jsem dvě holky. A tak mě napadlo, jestli si podle chování můžou říkat "slečna".

Přemejšlim nad pojmem "slečna",

patří jen privilegovanejm, či každý submisivní tichý vodě,

se slepičím uhyhňaným smíchem pipinek?

Nejsem a nechci bejt zaujatá a předpojatá, ale doufam, že je to jen

cynismus či sarkasmus, když prohlásim, že je moc primitivních

krav, nazývaných "slečna",

co jsou na evolučním stupni úplně nejníž.


1 názor

Anima_Sola
01. 02. 2006
Dát tip
jako, myslíš krávy? ty z toho fakt už většinou nevyrostou... nejdřív to jsou telata.... a pak...

Pearlian
16. 01. 2006
Dát tip
:-)))))))))))

blok
15. 01. 2006
Dát tip
pojetí se rýmuje s objetím objetí anebo obejmout v dojetí tvým smyslem pojetí sou slečny oběti lze také pojmout smysl v objetí v objetí v nahotě pojetí nahlo tě dát si čaj o pěti smíchem řvát s obětí o smyslu pojetí a když smích dojde ti bude to potřetí.._:-)

blok
15. 01. 2006
Dát tip
avi_:-)

Pearlian
24. 12. 2005
Dát tip
to mě taky slečno. Nenapsala jsi proč. Vcítění je důležitý a chování taky a pokud je pro tebe důležitý podceňování.....každý jak umí. nebo ne? antivýběr by byla docela podsta, jelikož špatná reklama taky reklama. Řekni, nejsi křesťanka?

Nicoll
17. 12. 2005
Dát tip
slecno nas slecen, pokud si tak mohu dovolit rikat slecnam, o kterych si nejsem jista zdali slecnami jsou... uz sem se zamotala, slecnami jsme vsechny, zalezi jen na to z jakeho pohledu..

Pearlian
17. 12. 2005
Dát tip
no to právě, ale když takovou slečnu-tele oslovíš "slečno" a ona na tebe čumí jak debil, tak bych střílela :-)

Eva_S
15. 12. 2005
Dát tip
Heheeem....sem to už někde slyšela....jen si ....něak nemohu vzpomenouti....asi....vim....tušim že ....kdes v opilosti....nebo...ještě neeee....:) no....kdyby o tom čovek zapřemejšlel, vyzní to asi i dobře.... Celkově je to dost přeplněný, ovšem....když se to přelouská, záleží pak jen na názoru.... a mě je to tak něak fuk, bych Tě tu totiž musela vymejšlet něakou novou úvahu, na což momentálně nemam mozek.... hehheee....sem se ale rozepsala....jooo, sim Tě pověz Věnceslavovi, že je mi blbě a že dorazim až v pondělí, by zas neměl něaký ty řečičky....pozdravuj všeci.... huhuuu, se mi bude stejskat po pivku celej víkendík....čili....nechcuš u nás v so třeba spát?....:) simsim.... tyjooo, doufam že tu eště seš a nepišu do zbytečně....:) papá....

Pearlian
15. 12. 2005
Dát tip
neboj, stále tu jsem. Mě je taky nějak šoufl. Ale jestli zejtra dorazim ado mučírny uvidim až ráno. Né že by se mi nějak chtělo. Ale asi budu muset. Ale snad vyřídim. V so nevim. Matka plánuje předvánoční úklid a otec přijede po 14 dnech z práce. Ale uvidim.Aspoň večír. Snad.Jestli se mámě bude chtít mě odvést. Jěště dám vědět. C Co se týče úvahy...v opilosti byla dost dobrá, jak jsme tam pozorovaly ony "slečny".... Jde holt o skšenosti :-)

Rutra
15. 12. 2005
Dát tip
ještě že vás mám SLEČNY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a přeberte sï to ako chcete...:)

Pearlian
15. 12. 2005
Dát tip
Ale slečno....vy si slečnou zasloužíte být. Nevíte o kom mluvím

Eva_S
15. 12. 2005
Dát tip
bububuuu mi slečno přiště pošli avízko sem objevila Tvojí odpověď díky tady slečně....:) k dyštak v so....papuč....

Eva_S
15. 12. 2005
Dát tip
bububuuu mi slečno přiště pošli avízko sem objevila Tvojí odpověď díky tady slečně....:) k dyštak v so....papuč....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru