Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kapka rosy

Výběr: Lucie_Plocová
17. 12. 2005
3
0
1565
Autor
Amka

Kapka rosy

 

Stála tu maličká
kapička rosička,
svá malá očička upírala
do bílého rána.


Zatřpyť se maličko
duhová kuličko,
dneska jsi zvána
na velký duhový bál.


Paprsku stříbrný,
paprsku zlatý,
nešlap mi, nešlap
na moje šaty.


Větříčku, větříčku
copak to děláš?
Vždyť ty mi všechnu
parádu sfoukáš.


Maličká rosička,
duhová kulička
nepřišla na bál.
Plakala očička,
vítr ji odvál.


Amka
28. 04. 2006
Dát tip
Horavine, já na Lucii nemám. Kdybych byla tak dobrá jako ona, tak bych byla šťastná. Ty moje básničky jsou vedle jejich jen dětské říkanky. Já bych byla pyšná, kdybych psala jako ona, ale fakt na to nemám. Takže Tvá kritika vůči mně není ani zarážející. Ale Lucie, to je třída a za tím si stojím.

Horavin
28. 04. 2006
Dát tip
Amko a Lucy, nemáte něco společného s divadlem Sklep, Lenkou Vychodilovou a tak, jako provokativní sranda to nemá chybu. Pokud se vám podaří svým kuriózním talentem odrovnat tento internetový Parnas, jste geniální v mystifikátorky.

Amka
22. 12. 2005
Dát tip
Děkuji všem za kritiku. Někdy mě něco napadne a tak to napíšu. Ovšem tak dobré básně jako píše Lucie, o těch si můžu nechat jenom zdát. Moc se mi líbí Tvé dílo Lucie. Na ostatní se musím ještě kouknout. :)

Ta básnička je neuvěřitelně roztomilá. Přestože vlastně nakonec dopadne tak smutně. Je krásně dojemná... tip

Lakrov
19. 12. 2005
Dát tip
Až budu chtít děti rozplakat, tohle jim přečtu. Jenže ony už - potvory - vyrostly, a tak se bojím, aby to nebylo naopak. Amka je hezká zkratka pro Amálii. A už mlčím.

exorcista
19. 12. 2005
Dát tip
tak ju, žádná hlubší kritika... ...hezoučké, sice trochu šroubované (necháš toho!) ale vážně takové hravé, jako cákání se na mělčině ;)

tristes
19. 12. 2005
Dát tip
po těchto kritikách už nemám co dodat. souhlasím ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru