Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PROČ

27. 08. 1999
1
0
1232
Autor
Cyprian

... a utopen v hlubině poznání, začal jsem dýchat..

Soustavně si hoblujeme duši o trny cizích myšlenek A neslyšíme jak pláče Soustavně se snažíme chovat se jako „člověk“ A necítíme jak páchne Neustále posloucháme hukot své mysli Až srdce stane se němým Neustále samy sobě lžeme, že ty druhé milujeme Až oko stane se slepým Donekonečna bušíme na jedny a tytéž dveře A nepoznáme, že jsou odemčené Donekonečna budeme brát věci tak vážně Až rty shnijí smíchem nedotčené Do smrti budeme bojovat s něčím Co na pravdu si hraje Do smrti budeme věřit v něco Co zakazuje Věčně se snažíme dosáhnout na nebe A máme špinavé boty Věčně prahneme po svobodě A žijeme mezi ploty PROČ! Smějme se víc i když svíčka právě zhasíná Smějme se i když všude je černá tma Nebuďme jako zvadlá květina Jež ranní rosu nevnímá Neničme naše modré duše I když v mozku bolest nás kouše Nezabíjejme čas Nemáme ho tolik Nezabíjejme čas Nebo zabije on nás…
Jeheheman
05. 08. 2004
Dát tip
spíš "za něco co na pravdu si hraje".., ale na mě je to věc přespříliš mentorující:)

freudik
05. 11. 1999
Dát tip
nezabíjejme se

Bibša
08. 09. 1999
Dát tip
Ikdyž jsi se zbláznil, tak za tohle si asi tip stejně zasloužíš. Líbí se mi z tvé dosavadní tvorby, přestože se s tím stále nemůžu nějak ztotožnit ...

Cyprian
07. 09. 1999
Dát tip
Slavku máš pravdu, mělo by tam asi bejt
Nezabíjejme čas a nechme ho ať zabije on nás, jo
určitě tohle je lepší

Cyprian
07. 09. 1999
Dát tip
Bolku všicni tady žijeme mezi ploty, ale jenom když o nich přestaneme přemýšlet, se jich můžemezbavit, pokud s nimy budeme bojovat staneme se zřejmě taky plotem

Cyprian
07. 09. 1999
Dát tip
Bibšo víš jak je krásný se zbláznit:-)))

Cyprian
07. 09. 1999
Dát tip
Břízo, ale já přece nechci být žádný luk napínaný životem. Snažím se být tím pánem o kterém píšeš a život používat jako luk to on je nástrojem v tvých rukách a ne obráceně.Záleží na tobě jak s ním budeš zacházet a pokud to takhle trochu převrátim tak si vyberu to poslední.Prostě nechci zabíjet čas...

Bříza
07. 09. 1999
Dát tip
Cypriane - ty vážně ještě věříš na "...každý svého štěstí strůjce ...?"
Pokud se obviňuješ, že mrháš časem, k ničemu to nevede! Lidé jsou determinováni a vedeni silami, které z valné většiny nejsou v jejich rukou. Až na psychopaty, každý dělá co umí a může. Má - li možnost volby, zvolí to méně svinské. Ostatní je nutná entropie.

Bříza
01. 09. 1999
Dát tip
Hovoří luk k svému pánu:
1) Ach pane - nenapínej mne příliš, abych snad nepraskl...
2) Pane střílej ze mne své šípy co nejčastěji, abych snad nezpráchnivěl...
3) Pane napni mne dle své vůle až k bradě. Pokud prasknu v Tvých službách, budu šťasten, neboť se naplní můj osud.

Který z přístupů zvolíš, aneb co na lidech nenávidíš ? Proč je Tvůj "člověk" v uvozovkách a proč se Tvůj nos zvedá nad jeho pachem ? Kdo poznal v čem lidském duše je, či nikoli, kde trpí a kde se raduje a co jí prospívá - aneb vytáhni na mne svou duši ze své kapsy. Jsi z rodu vykladačů, nebo hledačů ?
Kdo jsi ?

Bibša
31. 08. 1999
Dát tip
Na Proč se nehraje !!! To bychom se snad zbláznili !!! Vidím v tom výzvu k aktivitě, nebo se mi to jenom zdá?

slavek
29. 08. 1999
Dát tip
jak se bránit zabití časem? Není to nakonec tak, že chceme být od něj zabiti?

ViNiL
28. 08. 1999
Dát tip
Skvělé.

Špuntík
27. 08. 1999
Dát tip
Tak to je přesný, ptám se proč? protože to tak cítím, je to opravdu o životě, o nás, o lidech a ještě je to tak skvěle napsaný.

Bolek
27. 08. 1999
Dát tip
I já žiju mezi ploty...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru